Vassal liiga. Alkaa: 25.1!
Re: Vassal liiga. Alkaa: 25.1!
Ihan sallittuja nuo molemmat ovat kaikissa turnauksissa, joten miksipä tekään ne jättäisitte ulos. Eipä noista mitään sen mauttomampaa saa aikaan kuin tavallisista listoista ilman mitään tierejä. Ja nuo myös ovat ainoat säännöt millä mercenaryja ylipäänsä saa pelata faktiona.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Iski muuten just pakonomainen tarve liittyä mukaan. Kymmenes pelaaja varmaan kelvannee? TAHTOO PELATA ASHLYNNIA!
Kelpaa kyllä. Se onkin helppo lisätä. Siut vaan pelaamaan vapaavuorossa olevaa ja awot :DCelebdae kirjoitti:Iski muuten just pakonomainen tarve liittyä mukaan. Kymmenes pelaaja varmaan kelvannee? TAHTOO PELATA ASHLYNNIA!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
LordNagash
Kokeilin hieman tuota Vassalin käyttöä ja itsekkin voisin mukaan tulla vaikka kokemusta uupuu paljon.
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
Hmm, säännöt eivät sen kummemmin rajanneet listoja yhteen faktioon ;-). Eli Käy varmaan sitten Menoth, Seaforge Commision & Four Star Syndicate? Tai kaksi Menothia ja Circle?
Öööh korjataan sääntöjä. Yhdessä factionista vaan!Diogenes kirjoitti:Hmm, säännöt eivät sen kummemmin rajanneet listoja yhteen faktioon ;-). Eli Käy varmaan sitten Menoth, Seaforge Commision & Four Star Syndicate? Tai kaksi Menothia ja Circle?
Tervetuloa. Uusin sitten otteluohjelman sovittaakseni sinut mukaan.LordNagash kirjoitti:Kokeilin hieman tuota Vassalin käyttöä ja itsekkin voisin mukaan tulla vaikka kokemusta uupuu paljon.
Vihoviimeinen päivä ilmoittautua on sitten 17.1. Senjälkeen ei mahdu enää.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Kaapelikala
Joudun harmikseni jättäytymään pois, kun ilmaantui kurjasti toista puuhaa. Mun paikan siis laittaa suoraan vapaaksi.
Ensi kerralla sitten.
Ensi kerralla sitten.
-
LordNagash
Yksi kysymys. Onko tämä liiga rajattu Warmachine MK2:lle vai saako liigassa käyttää myös Hordesia? (ainakaan ensimmäisestä viestistä ei asia selvinnyt) Vassal moduulihan sisältää molemmat pelit?
Ja mikäli Hordesia saa käyttää niin oletan että säännöt ovat Uusimmat field test säännökset?
Ja mikäli Hordesia saa käyttää niin oletan että säännöt ovat Uusimmat field test säännökset?
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
Kyllä ja kyllä. Ei syrjintää Hordesin suhteen.LordNagash kirjoitti:Yksi kysymys. Onko tämä liiga rajattu Warmachine MK2:lle vai saako liigassa käyttää myös Hordesia? (ainakaan ensimmäisestä viestistä ei asia selvinnyt) Vassal moduulihan sisältää molemmat pelit?
Onkos listoille viimeistä palautuspäivää?
Meinaan vain voisin odotella niitä hordesin finaalisääntöjä ja miettiä sen jälkeen ilmestynkö kuvioihin Circlellä vai Cryxillä.
Meinaan vain voisin odotella niitä hordesin finaalisääntöjä ja miettiä sen jälkeen ilmestynkö kuvioihin Circlellä vai Cryxillä.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Periaatteessa 24.1 olisi listojen olla. Hankala tuo hordes tapaus . mitään tietoa julkaisupäivästä?Pseudok kirjoitti:Onkos listoille viimeistä palautuspäivää?
Jason Soles kirjoitti:To be perfectly clear, what I said was that we will be providing HORDES players with a rules PDF following the end of the Field Test. Likely there will be a subsequent update as the rules continue to be finalized. I would expect the first post-Field Test rules doc to come by the end of January. A more final version will come later.
- Kaapelikala
Poistaisitteko nimen listasta, kun en pääse pelaamaan. Ei tulis kellekään kurjaa oloa kun ei vastustaja saavukaan paikalle...Kaapelikala kirjoitti:Joudun harmikseni jättäytymään pois, kun ilmaantui kurjasti toista puuhaa. Mun paikan siis laittaa suoraan vapaaksi.
Ensi kerralla sitten.
Pääsi unohtumaan. Ny on poistettu ja otteluohjelma laitettu uusiksi.Kaapelikala kirjoitti:Poistaisitteko nimen listasta, kun en pääse pelaamaan. Ei tulis kellekään kurjaa oloa kun ei vastustaja saavukaan paikalle...Kaapelikala kirjoitti:Joudun harmikseni jättäytymään pois, kun ilmaantui kurjasti toista puuhaa. Mun paikan siis laittaa suoraan vapaaksi.
Ensi kerralla sitten.
Muistutukseksi kaikille sunnuntaina viimeistään listoja allekirjoittaneelle :)
Saapiko Ghordson Avalancherin ottaa nyt kun sen kortista on previkka julkaistu?
Pelataan varmaan uusia steamlollereita, kun ne on paremmat?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Juu. laitan skenaariolistan joita käytetään kuha ehdin tarkistaa onko mitään mikä ei tähä sopisi(vanhassaha oli pari 1000+ pisteen peleille).The_Edge kirjoitti:Pelataan varmaan uusia steamlollereita, kun ne on paremmat?
Ja diogenes sanotaan että kyllä. jos statit o julkisesti saatavilla saa niitä käyttää.
Se huono puoli on, että Vassalissa on suoraan layerit SR4-skenuille, mutta ei SR2010:lle. No toki nuo pystyy virittämään, mutta menee vähän hankalammaksi. Mulle sinänsä ihan sama miten vedetään.
Muistutuksena listoja allekirjoittaneelle huomenna viimeistään.
Kiitos.
Kiitos.
Ei sitten saatu Hordesin uutta päivitystä ajoissa. Itse veikkaisin sen ilmestyvän tän viikon perjantaina. Mutta onko kaikilta listat sisässä, eli voidaanko aloittaa?
(jos joku on Hordesia pelaamassa, niin mun puolesta saa kyllä muokata listojansa myöhemmin "pienillä" muokkauksilla uusia sääntöjä noudattaviksi - ei tää nyt niin vakava turnee ole!)
(jos joku on Hordesia pelaamassa, niin mun puolesta saa kyllä muokata listojansa myöhemmin "pienillä" muokkauksilla uusia sääntöjä noudattaviksi - ei tää nyt niin vakava turnee ole!)