"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ilmoittautuminen

Järvenpään ja lähialueiden peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

<Randomi>

Re: Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja <Randomi> »

Joo no mä otan mukaan 40k:ta ja mortikkaa, 40k kampanjan mainostusta sit kans.
Raivomuumi

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi »

Mortikkaa tulen pelaamaan 25.1 ja myös pelaamaan fabaa 1000pisteen peliä
Viimeksi muokannut Raivomuumi, Ti 19.01.2010 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
theMage

Viesti Kirjoittaja theMage »

Tullut vihdoin luettua uusimman 40k edikan sääntökirjaa. Ensi maanantaina pääsisin paikalle. Pisteissä pääsen pitkälle, mutta joku 1500 pisteen peli voisi olla kiva kokeilla.
AlmostLikeHuman

Viesti Kirjoittaja AlmostLikeHuman »

paikalla 1.2. mortikkaa tulen pelaamaan.
Viimeksi muokannut AlmostLikeHuman, To 28.01.2010 09:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

25.1 taas seuraava kerta. Tässä kun alkaa porukalla olla jo jonkun verran tuntumaa toisista niin voidaan lisätä tähän ketjuun vielä peleihin haastelu, jos on jostain aikaisemmasta tappiosta jäänyt hampaan koloon ja haluaa pelikentällä päästä jollekkullle velkojaan makselemaan (noin niinku positiivisessa mielessä). Elikkä jos haluatte heittää jotain toista kerhon jäsentä haasteella niin laittakaa se ilmoittautumisviestiinne niin pistän haasteen ylös tuonne aloitus viestiin ja haastettu voi sitten tulla tänne ottelun varmistamaan. Haasteeseen mielellään mukaan aina pelin pistekoko (mortikassa nyt tietysti ei välttämättä tarvita). Tämä mahdollinen haastesysteemi toivottavasti nopeuttaa pelien käyntiin lähtemistä kun tiedetään suunnilleen monta ja millaisia matseja on tulossa.
Raivomuumi

mortikkaa ja voisin sen faba matsin ottaa 1000 pojoo. 25.1!
<Randomi>

Mortikkaa 25.1.
Viimeksi muokannut <Randomi>, Pe 29.01.2010 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blackmetalsiili

1.2. taas seuraavan kerran kerhoa. Koulussa on koe viikko alkanut tuossa vaiheessa, niin pidetään vähän lyhyempi iltama ensikerralla eli alotetaan lopettelemaan pelit jo kasin jälkeen.
Raivomuumi

No morikkaa 1.2
<Randomi>

Mortikkaa seuraavallakin kerralla, eli 1.2., ja haastetaampa sit (ku tämmösen mahollisuuden antti meni keksimään) mortikassa Leevin käpsät mun possessedeilla, ku on kuulemma niin kovia, jos Leeville käy?
Raivomuumi

Antaa tulla vaan :D
Morrigan

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Jaa, kait sitä pitää joskus tännekin ilmoilla jotain. 5th edition fabaa nyt ainakin pelaamassa ens kerralla, mortikkaa myös jos ehtii. Ja jotteivat ihmiset luulisi, ettei minulla ole taka-ajatuksia näitä viestejä postaillessani, kysysin sattuisiko joku omistamaan pötkön green stuffia tai olisi käymässä hesassa tässä viikonloppuna tahi maanantaina ja kykenisi ostamaan meikäläisen puolesta paketin stuffia. Maksaisin sitten maanantaina kerholla takaisin.

-Olli
Euroopan mukavin mies
blackmetalsiili

Sori kun unohtu aikaisemmin laittaa 8.2 ilmo pystyyn, täällä se kuitenkin on. Elikkä täkköin voitaisiin järjestää myös semmoinen bitz-swap kerta, kaikki ottaa omia rojujaan mukaan ja pääsee katsomaan mitä aarteita muilta löytyy. Mikkokin kuulemma olisi tulossa, haastoi jonkun/jotkut kohtaamaan uusien tyrannidien invaasion 40k.n puolella.
Raivomuumi

Minä olen taas paikalla mordheimiä pelaamssa, ja jos joltain löytyy mitä tahansa mutantti, possessed tai jotain muita kaaos mörkö lonkero käsiä niin minä voin ottaa vastaan. Tuon myös omia random bitzejä mukanani, löytyy kääpiöitä, taun palomiehiä, kaaos tankki osia/piikkejä esim twinlinkattu lasso, marine kranaatteja ja taskuja, kaaos lordin bitzejä ja empire militia boxi jos noin puolet käytetty. kaikkea en saa mukaan otettua että jos jotain kiinnostaa kertokoot vaikka YV:llä jos joku näistä kiinnostaa.

Tulipa pitkä viesti.
Viimeksi muokannut Raivomuumi, Pe 05.02.2010 16:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<Randomi>

Lotria ollin kanssa.
blackmetalsiili

15.2 olisi kerta taas. Itse en välttämättä pääse, mutta jos näin käy niin laitan avaimen vaikka ollille mukaan. Voidaan koittaa uudestaan semmoista bitzi kertaa jos ihmiset muistaa ottaa niitä mukaan.
Raivomuumi

Paikalla taas seuraavalalla kerralla mortikkaa
blackmetalsiili

Itse en tosiaan ensi maanantaina paikalle pääse mutta voin avaimen järjestää jollukkulle teistä.
<Randomi>

Mortikka varmaankin seuraavalla kerralla.

<Edit>: kaipa sitä sit lotri nappuloitaki vois ottaa (kts. alla).
Viimeksi muokannut <Randomi>, Pe 12.02.2010 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Morrigan

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Juu, itsekin olen varmaan mortikkaa tulossa pelaamaan (ellei Miiro sitten halua sitä lotri matsia, kyllä mie siihenkin suostun ^^). Toivottavasti en sitten unohda tulla paikalle avainten kanssa, viime aikoina kun tullut unohdeltua asioita aika tiuhaan tahtiin...
Euroopan mukavin mies
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Järvenpää [Korpisoturit]”