Celebdae kirjoitti:Kun näitä turnauksia nyt alkaa tulla (hieno juttu!), niin yritetääs keksiä päivämääriä suht ajoissa jo ihan päällekäisyyksien estämiseksi. Jos asia musta riippuu, niin tuo Navdin mainitsema Helsingin PKP-turnaus on 16.-17.2. viikonloppuna, varmaan jompana kumpana päivänä.
Eli tiistai ja/tai keskiviikkona?
Me meinattiin Turussa järjestää 21.2. sunnuntaina yhden päivän WM/H-turnaus, mutta jos näitä näin paljon tupsahtelee, niin siirretään sitä sitten vaikka kuukaudelle eteenpäin taikka jotain. Kattellaan nyt vielä, onhan tässä vielä aikaa.
Mitäköhän kalenteria mä taas oon kattellu... Viikonloppua kyllä piti tarkoittaa, eli siis 13.-14.2.
Ja hienoa jos Turussa on turnaus, vaikka tona ehdotettuna viikonloppuna en kyllä voi luvata itse tulevani.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Olen saanut kyselyistä mahdollisesta Mansen turnauksestakin jo ennen heinäkuista Traconia, ja tilapalvelun varauslistoja selatessani huomasin että seuraavat kunnolliset vapaat ajat (ettei mene näiden tässä ketjussa jo aiemmin mainittujen turnauksien kanssa päällekkäin) ovat vasta tuossa 20-21.3. viikonloppuna. Toisaalta hyvä että vähän taukoa turnauksien välissä että pelaajien matkabudjetti kestää. Tarkoituksena olisi järjestää yhden päivän nelikierroksinen 35 pisteen turnaus, hyvällä tuurilla jo mk2 Steamrollerin mukaan, mahdollisesti kotimaisten Pressgangerien kautta virallisia palkintojakin. Tämän ennakkoviestin päätarkoituksena olisi tiedustella ja tunnustella tuon viikonlopun sopivuutta pelaajille joten mielipiteitä otetaan vastaan.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Kun näitä turnauksia nyt tipahtelee helmi-maaliskuulle, niin miltäs kuulostaisi tammikuun loppupuolella turnaus? 24.1. meille ois varattu sunnuntaipäivä, passaisko siihen järjestää WM/H-turnaus?
Lähtisitkö Turkuun pelaamaan, jos 24. pvä järjestetään turnaus?
17. tammikuutahan PPn julkaisee Hordesin "lopulliset" säännöt joilla kai pelataan sitten Primal MKII:n julkaisemiseen saakka? Eli tämän puoleen ei tulisi ongelmaa?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Periaatteessa voisin lähteäkin ainakin päivämäärän puolesta molempiin ehdotettuihin turnauksiin (Tre, Tku). Tosin sen verta sähellystä on noilla printeillä pelaaminen, että haluisin kyllä masiinan kortit käteeni mieluummin ensin. No tuskin tuo kynnyskysymys on =)
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae kirjoitti:Kun näitä turnauksia nyt alkaa tulla (hieno juttu!), niin yritetääs keksiä päivämääriä suht ajoissa jo ihan päällekäisyyksien estämiseksi. Jos asia musta riippuu, niin tuo Navdin mainitsema Helsingin PKP-turnaus on 16.-17.2. viikonloppuna, varmaan jompana kumpana päivänä.
Alustavasti tuo viikonloppu kuulostaa hyvältä PKP-turnaukselle. Heitän ajatuksen eteenpäin.
Alustavasti tuo viikonloppu kuulostaa hyvältä PKP-turnaukselle. Heitän ajatuksen eteenpäin.
Niin siis se oikea päivä on 13. tai 14.2. kun tuo ylläoleva ei ole viikonloppu! =)
Vahvistettu! Jätän Jaakon hommiksi tiedottaa tarkemmin formaatista. Tarkoitus kuitenkin, että 25 pts. Warmachine/Hordes Mk. II. Neljä kierrosta, eli kolme peliä/pelaaja ja finaalikierros päälle. Lähiaikoina tulee flyerit ja mainokset liikkeeseen ja ilmoittautumisia voidaan alkaa ottaa vastaan. Kolme parhaiten sijoittunutta palkitaan.
Tämä Tampereen kevät-turnaus on nyt jouduttu siirtämään koska tuo 20. päivän viikonloppu maaliskuussa oli ennakkovarattu jollekin tanssitapahtumalle... Traconin turnaukselle on jo pyörät laitettu pyörimään mutta olisi kiva tässä aiemminkin järjestää, joten pitää tunnustella miten huhti-toukokuussa on vapaita tiloja, koska ne ovat se suurin ongelma täällä mansessa valitettavasti.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Meinasin lähinnä sitä, että Turun osalta tuolla aiemmin oli jo puhe siirtämisestä kuukaudella eteenpäin. Kiva ois nähdä häppeningiä muuallakin kuin pk-seudulla, vaikkei ite pääsisikään osallistumaan ja tietysti mitä aiemmin mahdollinen päivämäärä selviää, niin sitä helpompaa on itellekin buukata aikaa.