"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

CSM Night Lords. Kypärän siivet??

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
evgevin

CSM Night Lords. Kypärän siivet??

Viesti Kirjoittaja evgevin »

Moi!

Voisiko joku kertoa mistä saisin tehtyä Night Lordseille kypärän siivet? Olen etsinyt GW:n sivuilta, mutta en ole löytänyt mistä miniatyyristä ne on otettu...
Varjonkutoja

Re: CSM Night Lords. Kypärän siivet??

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

evgevin kirjoitti:Moi!

Voisiko joku kertoa mistä saisin tehtyä Night Lordseille kypärän siivet? Olen etsinyt GW:n sivuilta, mutta en ole löytänyt mistä miniatyyristä ne on otettu...
Aikoinaan ainakin myytiin ihan paketteja, missä oli night lords kypärät, ellen vallan väärin muista, mutta nytten on tälläinen vaihtoehto olemassa *Klicks*
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
evgevin

Kiitos paljon!!!
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Maalaus, konverttaus ja maisemanteko -foorumilla oli juttua teippisiivistä. Noita kun vähän vahvistaa, niin saa valettua ihan nätisti.
evgevin

Kiitos kuin kerroit. Katsoin sen keskustelun läpi. Hienoja ideoita. Ainoa, mitä harmittaa on se, että kyllä ne päät maksavat melkein saman verran kuin koko mariiniboksi...
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

evgevin kirjoitti:Kiitos kuin kerroit. Katsoin sen keskustelun läpi. Hienoja ideoita. Ainoa, mitä harmittaa on se, että kyllä ne päät maksavat melkein saman verran kuin koko mariiniboksi...
Näin sattuu olemaan. GW kerää nuista special päistä, aseista, pad:stä ja yms. kauniista asiosta aivan järkkysti rahaa. Itse olen jokusen shoulder pad ja sonic waepon boxin tilannut. Kallista, mutta parhaimmilaan todellä näyttävää.

Jos vaihtoehtoa kaipaa tai g stuffi pysyy kädessä ja on mahdollisuus saada jostain näitä käsiin http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1050056 voisi jonkin sortin confaus olla mahdollista?
Kharn

Viesti Kirjoittaja Kharn »

Kannattaa vaan ostaa/tilata se joku nighlords wings tai joku sensemmone. se maksaa iha sairaasti mut jos rahaa riittää nii kannattaa ostaa

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1110166
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar

If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Kharn kirjoitti:Kannattaa vaan ostaa/tilata se joku nighlords wings tai joku sensemmone. se maksaa iha sairaasti mut jos rahaa riittää nii kannattaa ostaa

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1110166
Tuo tuli jo ylempänä.

Itse en noista bat swarmin siivistä kauheasti innostunut. Nuo kun ovat liian erikokoisia toisiinsa verrattuna. Uskallan olettaa, että haluat kokeilla GS:llä vahvistettuja teippisiipiä ja jos onnistuu, tee valumuotti ja tee muutama kappale sarjana. Oletettavasti sulla on enemmän kuin 20 NL tulossa?
evgevin

Ajatus olisi 500pisteen setti alkuun. Se on 15 marinea... Itse katsoin näitä bat swarmin siivet, mutta tulin samaan tulokseen, ettei ne sovi marineille.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

evgevin kirjoitti:Ajatus olisi 500pisteen setti alkuun. Se on 15 marinea... Itse katsoin näitä bat swarmin siivet, mutta tulin samaan tulokseen, ettei ne sovi marineille.
Juu eiväthän ne ole ihan optimaaliset, mutta ideota on aina mukava heitellä ilmoille . ;) Yksi mikä noissa bat swarmeissa olisi ollut etuna, niitä saanee/sai jossain vaiheessa käytettynä aika halvalla ja niistä olisi isommista saanu rhinoihin yms. ajoneuvoihin jonkin sortin iconeja aikaiseksi.
Kaapelikala kirjoitti: Uskallan olettaa, että haluat kokeilla GS:llä vahvistettuja teippisiipiä ja jos onnistuu, tee valumuotti ja tee muutama kappale sarjana.
Valumuotin tekeminen yksi mahdollisuus, mutta vaatii jonkin verran taitoa ja jos oikein rupea valamista tekemään niin pitemmän päälle vie jonkin verran aikaa.
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Ja jos aletaan valamaan, itse ostaisin yhden setin noita GW:n päitä ja tekisin niistä sen muotin.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”