CSM Night Lords. Kypärän siivet??
CSM Night Lords. Kypärän siivet??
Moi!
Voisiko joku kertoa mistä saisin tehtyä Night Lordseille kypärän siivet? Olen etsinyt GW:n sivuilta, mutta en ole löytänyt mistä miniatyyristä ne on otettu...
Voisiko joku kertoa mistä saisin tehtyä Night Lordseille kypärän siivet? Olen etsinyt GW:n sivuilta, mutta en ole löytänyt mistä miniatyyristä ne on otettu...
- Varjonkutoja
Re: CSM Night Lords. Kypärän siivet??
Aikoinaan ainakin myytiin ihan paketteja, missä oli night lords kypärät, ellen vallan väärin muista, mutta nytten on tälläinen vaihtoehto olemassa *Klicks*evgevin kirjoitti:Moi!
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Kiitos paljon!!!
- Kaapelikala
Maalaus, konverttaus ja maisemanteko -foorumilla oli juttua teippisiivistä. Noita kun vähän vahvistaa, niin saa valettua ihan nätisti.
Kiitos kuin kerroit. Katsoin sen keskustelun läpi. Hienoja ideoita. Ainoa, mitä harmittaa on se, että kyllä ne päät maksavat melkein saman verran kuin koko mariiniboksi...
- NorjanPaavi
Näin sattuu olemaan. GW kerää nuista special päistä, aseista, pad:stä ja yms. kauniista asiosta aivan järkkysti rahaa. Itse olen jokusen shoulder pad ja sonic waepon boxin tilannut. Kallista, mutta parhaimmilaan todellä näyttävää.evgevin kirjoitti:Kiitos kuin kerroit. Katsoin sen keskustelun läpi. Hienoja ideoita. Ainoa, mitä harmittaa on se, että kyllä ne päät maksavat melkein saman verran kuin koko mariiniboksi...
Jos vaihtoehtoa kaipaa tai g stuffi pysyy kädessä ja on mahdollisuus saada jostain näitä käsiin http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1050056 voisi jonkin sortin confaus olla mahdollista?
Kannattaa vaan ostaa/tilata se joku nighlords wings tai joku sensemmone. se maksaa iha sairaasti mut jos rahaa riittää nii kannattaa ostaa
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1110166
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar
If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
1000p Necrons
1500p Dark eldar
If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
- Kaapelikala
Tuo tuli jo ylempänä.Kharn kirjoitti:Kannattaa vaan ostaa/tilata se joku nighlords wings tai joku sensemmone. se maksaa iha sairaasti mut jos rahaa riittää nii kannattaa ostaa
Itse en noista bat swarmin siivistä kauheasti innostunut. Nuo kun ovat liian erikokoisia toisiinsa verrattuna. Uskallan olettaa, että haluat kokeilla GS:llä vahvistettuja teippisiipiä ja jos onnistuu, tee valumuotti ja tee muutama kappale sarjana. Oletettavasti sulla on enemmän kuin 20 NL tulossa?
Ajatus olisi 500pisteen setti alkuun. Se on 15 marinea... Itse katsoin näitä bat swarmin siivet, mutta tulin samaan tulokseen, ettei ne sovi marineille.
- NorjanPaavi
Juu eiväthän ne ole ihan optimaaliset, mutta ideota on aina mukava heitellä ilmoille . ;) Yksi mikä noissa bat swarmeissa olisi ollut etuna, niitä saanee/sai jossain vaiheessa käytettynä aika halvalla ja niistä olisi isommista saanu rhinoihin yms. ajoneuvoihin jonkin sortin iconeja aikaiseksi.evgevin kirjoitti:Ajatus olisi 500pisteen setti alkuun. Se on 15 marinea... Itse katsoin näitä bat swarmin siivet, mutta tulin samaan tulokseen, ettei ne sovi marineille.
Valumuotin tekeminen yksi mahdollisuus, mutta vaatii jonkin verran taitoa ja jos oikein rupea valamista tekemään niin pitemmän päälle vie jonkin verran aikaa.Kaapelikala kirjoitti: Uskallan olettaa, että haluat kokeilla GS:llä vahvistettuja teippisiipiä ja jos onnistuu, tee valumuotti ja tee muutama kappale sarjana.
Ja jos aletaan valamaan, itse ostaisin yhden setin noita GW:n päitä ja tekisin niistä sen muotin.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta