"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa-ketju 09-10

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Da Big Boss

Re: Tarinakisa-ketju 09-10

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Runoilemaan mä en enää rupea, hävettää vähän viime kerta.

Enkustakaan en sano mitään.

Mää pidin fulgrimista, jos hammeri maailma jaksaa kiinnostaa. Muuten en ossaa sanoa, toivoisin itse että löytäisin vain Yu jing armeijan fluffia. Japanese sector army <3 Domaru butait ja Obinawat ovat ehkä hienoimpia figuja joita olen nähnyt.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Malekith, The tale of Sundering, tuli luettua. Ihan sujuvaa tekstiä, aika leppoisaa luettavaa, ainoa mikä häiritsee on että pakollisesti päähenkilö muuttuu aivan yhtäkkiä pahaksi ja sitten viellä kuolee! Mitäs helkuttia, tiesin että muuttuu pahaksi, mutta Malekith oli pahempi kirjan alussa kuin loppupuolella ennen ultimaattista pahaksi muuttumista, mitäs tuo tuommoinen ihmevalaistuminen on, ei sellainen toimi kirjassa. Yhtäkkiä juonitaankin Bel Shanaaria vastaan eikä puolesta.

Hrmh, ihan kiva kirja teknisesti, henkilökohtaisesti en vain pidä sellaisista tarinoista, mutta oli pakko lukea vähän Delffeistä, taih, niponipo, Nagarothei:sta.

Sitten toinen kirja pitäisi hommata. Noh, sitä ennen Twilight saaga päätökseen, ja toinen osa "His Majestys Dragoniin"

Luettavaa *drool*.
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Da Big Boss kirjoitti:Jäätee on parasta.
Indeed.

Määkin tahron laskemaan. Onneksi kohta on viikonloppu.
Da Big Boss

Voi että, olipas tuo Days of Grays albumi pettymys. Osa biiseistä silti ihanan kuunneltavia.

Pitää varmaan hankkia sitten Skyforger, koska siinä musiikki on taattua. Amorphis saisi tehdä uuden kokoelma-albumin jossain vaiheessa, olisi kiva saada kaikki kivat siihen. Godlike machine, The smoke, From earth i rose...
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Skyforger. HANKI. Paras. Suomalainen. Levy. Ikänä.
Da Big Boss

Skyforger on paras_mestariteos_ikinä. Jos mona lisa on jeesus niin Skyforger on Chuck norris.
Jesus can walk on water, but Chuck Norris can swim on land
Skyforger on täydellistäkin paremmaksi hiottu timantti. Missään muussa levyssä kaikki kappaleet eivät ole kuulostaneet todella hyviltä.

Hasselhoff intoxicated on jotenkin jännä. Legendaarisen ja eeppisen välillä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Drumavatic´ kirjoitti:Hrmh, ihan kiva kirja teknisesti, henkilökohtaisesti en vain pidä sellaisista tarinoista, mutta oli pakko lukea vähän Delffeistä, taih, niponipo, Nagarothei:sta.
Se termi on Druchii, tai herrenvolk, eikä mikään Nagarothi.

Enivei hyvää scifiä on aika paljon kunhan osaa etsiä. Kuitenkin suosittelen ainakin Dyyniä, ja Halo-kirjoja. Siinä on kunnon scifiä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Hienoin asia maailmassa on kun voit osoittaa jollekulle kuinka tärkeä tämä on sinulle <3
Da Big Boss kirjoitti:Skyforger on paras_mestariteos_ikinä.
"Unia" on parempi : <
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Da Big Boss

Eikä ole :< Ehkä Paid in full on hyvä, muttei nosta levyn arvostusta tarpeeksi korkealle ollakseen Taivaantekijän tasoinen :3 ( Ja niin mä en ollutkaan kuunnellut edes koko levyä, joten en voi kommentoida kovinkaan uskottavasti)

Avatar_on_aivan_julmetun_täydellinen_elokuva. Suosittelen kaikille joita kiinnostaa hyvät elokuvat.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mitä? Levyistäkö täällä puhutaan. Smurffit Avaruudessa vol 5. Sen rinnalla kaikki on vaan jotenkin niin, että sillee.

Kaikki kehuu Avataria. Pitäisikö itsekin vaivautua käydä kattomassa se? Vai odottaisinko, että sen voi vuokrata dvd:nä? Noh, velipoju haki D9:n lainaan. Voisi kattoa sen.

Nii joo, mulla kasvo parta takaisin. Voisi alkaa kirjoittamaan fluffia. Solakin kaipaa sitä. Ja kisatarina. Nii ja mullahan on tenttikin kohta. Taas. Liikaa kirjoitettavaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Da Big Boss

El Capitan kirjoitti:Pitäisikö itsekin vaivautua käydä kattomassa se?
Kyllä. Vielä kun 3D:kin siellä menee.
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Munkin leuassa on kova yritys, ei oo toistaiseksi kuin pientä sänkeä.

Fluffia.. Olen onnistunut kokonaan unohtamaan tarinakisan, en kai luvannut tehdä omaa areenaa(?). Nyt ei ole kyllä minkäänlaista tatsia kirjoittamiseen, saati aikaa, tai no aikaa on, vaikka sen pitäisi kulua rästissä olevien tehtävien tekemiseen. Pitäisi joskus opetella tekemään läksyjä, kurssikirjojenkin lueskelua voisi aloitella kun tuo koeviikko uhkaavasti taas häämöttää minun ja hiihtoloman välissä:(

Sainpas itseäni niskasta kiinni ja aloitin figuilun taas välillä, työn alla taas vaihteeksi uutta kaartia. Noh, kyllä se innostus lopahtaa kun erehdyn pelaamaan pari peliä fabaa/40koota ja kyrsähdän sääntöjen laimeuteen, tai sitten kaverit kieltäytyvät pelaamasta kaartiarmeijaani vastaan(keskiarvo 3 Russia/peli, ovat kuulemma pahoja).

Ronald Jenkees tekee hyvää musaa, kannattaa stekata.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Da Big Boss

Weedeeo kirjoitti:Tekstiä
Lameat säännöt, jaa. Onhan ne. Mua se ei onneksi haittaa, kun pelien aikavälit on 4-2 kuukautta. Aina. Täällä skene on niin helkkarin kuollutta.

Mut' eikös se ollut niin, et sie pelaat Infinityä? Sitä vain pelaamaan.
Weedeeo

Joo, kumpikin tämän acon omistaja(minä ja veljeni) ja yks kaveri, lisäksi yks toinen on ostanu pari heeboa ja pari uhkaa aloittavansa pelaamisen. Siinäpä Jämsän Infinity-kuulumiset. Pelejä on kertynyt säälittävän vähän reilun puolen vuoden aikana, osittain maastojen puutteen takia. Onhan tuossa nuo CoD maastot, mutta eihän ne nyt käy, pilaavat koko visuaalisen nautinnon. Uusi peli, uudet maastot, näin se on. Pelien esteettisyyden pilaa kylläkin myös maalaamattomat napit. Itselleni on kertynyt nyt kiva kasa ´Qislamia(yli 20, en nyt muista) ja maaleissa on huimat 2, kohta kolme.

Muistinpa juuri, että minullapa onkin jo pari kerrostaloa puolivalmiina vajassa, täytyy laittaa tänne kuvia, jahka kesällä jatkan niiden kokoamista.

Sitäpaitsi, täällä niitä Infinity-figujani onkin näytillä.
Viimeksi muokannut Weedeeo, La 16.01.2010 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Da Big Boss

Kyllä mää haluan kohtapuolin päässä testaamaan hommaa itse. Mutta, mää tahdon oikeasti hienon mechan Yu jingille. Nykynen TAG on turhankin ruma.
Weedeeo

Guijia on kyllä kaunis, ensimmäinen figu jonka muistin selattuani sääntökirjan ekan kerran läpi. Sitä en vaihtaisi.

Voisi tutustua sectorial hömppiin, jos tajuaisivat tehdä puhtaan Tuareg-jaoston.
Mitä on rakkaus?
Da Big Boss

Juu, Human sphere kirjanen voisi olla kivaa luettavaa. Ehkä sitten kun Nipponese ryhmän olen viimeistellyt.

Pilaisiko Hac tao japanilaisteeman? :<
Weedeeo

En tiedä, fluffi ei toistaiseksi edes kiinnosta paljoa. Ihan liian vähän tavaraa, ei siihen oikeen saa otetta. Visuaalinen puoli on minulle ylivoimaisesti tärkein osa figupelejä, pelaaminen tulee toisena.
Mitä on rakkaus?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Da Big Boss kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Pitäisikö itsekin vaivautua käydä kattomassa se?
Kyllä. Vielä kun 3D:kin siellä menee.
Ei. Ei missään nimessä 3d:nä. Mitä vähemmän high tekimpi, sen parempi. Minä haluan nähdä jotain... orgaanista kuvaruudulla. Oikeasti kaipaan niitä aikoja, jolloin ihmiset käyttivät mielikuvitustaan leffaa katsoessaan. Kaipaa ihmisiä puvuissa. Videopeleihin ne kovat grafiikat kuuluu. Ei leffaan.

Mutta tuo D9. Voi saakuli mikä leffa. Olisi varmaan hyvä varoittaa mahdollisista spoilereista. Skippaa, jos et ole ja aijot joskus nähdä leffan.

Näin aluksi voisi sanoa, että en oikein odottanut leffan olevan mitenkään niin ihmeellinen. Eka katsomakerta ei kuitenkaan koskaan kerro mikä leffa on oikeasti miehiään ja kun kaikki niin kovaa meuhkaavat sen hyvyydestä, jotenkin en voi olla ajattelematta, että leffa olisi taas yksi hyvä esimerkki niiden lukuisten yliarvostettujen leffojen keskelle. Etenkin se asia, että Halffin saapuessa teatterista, talon täytti sellainen huuto, että ei mitään rajaa. Se on aina paha merkki, jos Halffi huutaa, että Rune Joensuussakin kuulee, mistä kaikista asioista hän leffassa pitikään.

Heti aluksi hämmästyin ohjaajan valinnasta kuvata leffa. Ei minua paljoa haittaa se, että homma kuvataan tv-reportterin kuvakulmasta, mutta en tiedä miksi, mutta jotenkin minulle tuli mieleen, että katsoisin jotain tosi-tv:tä tai Penn ja Telleriä. Aluksi näytetään juontajaa, sitten joku expertti puhuu, haastatellaan tavallisia pulliaisia. Onko tämä talk show vai kello kuuden uutiset? Minä luulin katsovani leffaa. En oikein tykännyt, mutta yritin pitää häirinnän mahdollisimman pienenä.

Olenko se muuten minä vai tuleeko teillekin mieleen tästä D9:stä jotenkin Tatoieene? Vai mikä sen planeetan nimi olikaan, jossa Anakin nähtiin ekaa kertaa? Jotenkin koko leffan ajan odotin kuulevani Weesa free:n huudettavan. Kun muukalaisillekin puhuttiin, toivoin jotenkin näkeväni jonkun käyttävän vähän Voimaa.

Rapukansa. Siksikö me oikeasti kutsumme noita... tietokoneluomuksia. Jotenkin kaipaan aikoja, jolloin en ollut niin vanhan perään. Miksi annan tämän niin paljon häiritä minua? Läpsäsy poskelle ja ryhdistäydytään. Otukset häiritsivät enää nimensä puolesta. En tiedä teistä, mutta minä ainakin koko ajan odotin nälkäisenä jotain laulua. Crab people. Crab people. Taste like crab, talk like human. Crab people. Tätä ongelmaa en saanut päästäni mitenkään pois.

Maailma. Hyi olkoot. MIB taisi tehä vähän huonoa työtä kun otukset ovat olleet jo jopa 20 vuotta ihmisten tiedossa. 20 vuotta. Sehän on pitkä aika. Mitä niiden kanssa on tehty oikein? Kaipaan aikoja ja hahmoja, jotka välittivät toisista elämän muodoista. Kaipaan Tähtiportin Daniel Jacksonia, joka puhuu parhaimmillaan jopa vihollisen oikeuksista. Kaipaan Charles Xavieria, joka halusi elää muiden kanssa sulassa harmoniassa. En tiedä varmaksi, mutta muukalaiset taisivat tulla sinne vahingossa ja sattumoisin ovat yhteiskunnaltaan muuraihaisen kaltaisia, joilla menee sormi suuhun kun laittaa jonoon yhden havun oksan. Miksei kukaan auta niitä? Joo, on siellä aktivistit. Kaapolla on "Free Wily" kyltti käsissään ja hieroo niskaa ja on herkkä. Missä on kunnon jätkät eikä mitään Pasila prostetoijia?

Muutenkin, mitä Rapukansa tekee? En ole mikään muurahaisexpertti, mutta juma. Oikeasti. Ovatko he oikeasti noin avuttomia? Teillä on aseet, olette ketteriä ja nopeita selvästi. Kun mutantteja alettiin pistää häkkiin ja tappaa Ase-X:n voimin, esiin nousi kaveri nimeltä Magneto ja hänen seuraajansa. Eliitit näyttivät Bruteille keskaria huomatessaan, että meitähän ei kohdella samalla lailla kuin eilen. Joku itsesuojeluvaisto nyt esiin pojat. Joku uprising hei. Johtajat kuolleet, ei oo ketään komentamassa. Mitä hiton väliä? Jos joku tappaa kissanruoka bisnesten jälkeen kaverini vierestä, kyllä mie suuttuisin. Jos joku tulee luokseni ja heiluttelee lappua edessä, jossa lukee: "Painu vittuun", kyllä minä sanoisin asiani. Joku hei. Nouse ylös ja sano äänesi kuuluviin. Underground poppoo vaan kehiin ja nouskaa juma. Ei inkkaritkaan kauaa jaksaneet kuulla valkoihoisten höpinöitä, että tää on kuules mun maa nytten.

Muutenkin, 20 vuotta. Tiedän, että Danielilla on kiireitä taistella Goa'uldeja vastaan tuolla jossain, mutta leffa on useaan kertaan osoittanut, että osataan toistemme kieltä. Miten hankalaa on pyytää apua? Miten hankalaa on sanoa joillekin, että haluamme kotiin? Sitähän ne haluaa. Miksei kukaan yritä edes auttaa heitä? Aseilla vain koko ajan sohitaan.

Meillä ei ole koomista sivuhahmoa, meillä ei ole hyvää jätkää, jolla aivosoluja päässä, meillä ei ole kapinaa, meillä ei ole mitään. Vain joku toimittaja, joka on ylpeä itsestään kun tappaa talollisen muukalaismunia. Mitä hittoa sekin oikeasti on? Tappaa nyt viattomia muukalaisia. Missä on oikeudet? Missä on ihmisten etiikka? Jos muukalaiset olisivat jotain halunneet tehdä, olisivat ne helvetti vieköön sen tehneet jo. 20 vuoden jälkeen on ihan turha uskoa, että noi haluaa meidät hengiltä täällä. Asuahan ne haluaa vaan ja päästä kotiin. Auttakaa nyt herran nimeen tai vähentäkää nyt tuota natsismia. Itseasiassa natsismi on juuri oikea sana kuvailemaan tätä menoa. Muukalaiset ovat juutalaisia ja muu maailma Kaapoa lukuunottamatta on natseja.

Vielä pahemmaksi homma menee kun eräs natsi alkaa voimaan pahoin leikittyään muukalaisteknologialla. Kynnet irtoavat ja mustaa töhnää alkaa valumaan. Käsikin alkaa muuttumaan tavallisesta ihmisen kädestä poikkeavaksi. Mitä hittoa oikeasti nyt tapahtuu? Onnistuivatko Rapukansa siinä, missä Kylen kohdalla epäonnistuivat?

Mitä äijälle sitten tapahtuukaan? Johonkin Area 51:een, porataan kättä. Okei. Hermot on yhdessä, leikkaus ei varmaan onnistu. Mitä? Aseista puhutaan? Eikö leikkaus ole vähän kivuttovampi tapa päästä muukalaiskädestä eroon? Mitä, elävä ihminen koekaniinina juma. Mitä tää oikein on? Oho, sähköllä myös pakotetaan tottelemaan. Mitä helevettiä tämän maailman ihmisiä vaivaa. Elävän olennonkin ampuvat paskaksi miehen toivoessa vain nopeaa kuolemaa tai vapautta tästä taakasta. Miltä jätkät kuullostaisi hei, jos auttaisitte häntä?

Leikellään se palasiksi ja katotaan mitä sisältä löytyy. Voi olla miljoonien arvoinen kroppa hänellä. Minulla on ikävä Hammondia Texasista. Muistatteko kun Kawalsky oli joutunut symbiootin valtaan? Vaikka oli prosentinkin mahdollisuus miehen henkiin jäämiseen, oltiin valmiita tekemään mitä tahansa miehen hengen pelastamiseksi vaikka se tarkoittaisi, että menettäisimme universumia valloitavan loisolion geneettisen muistin tältä erään. Mikä hitto näitä natseja oikein vaivaa täällä?

Ei Daniel Jacksonia, ei mitään etiikkaa, ei mitään järkeä muukalaisilla, ei Magnetoa, ei Xavieria, ei koomista sivuhahmoa, ei kapinaa, ei mitään. Ei maailma ole tuollainen. Olisi edes kaikilla Gordon Freeman parta, niin voisin edes jotenkin ymmärtää menon.

Jotenkin leffasta tulee mieleen Apinoiden planeetta. Apinat on herroja ja vetelee naruista ihmisten kärsiessä. Niissä leffoissa sentään oli apinoilla jotain järkeä päässä, tai ainakin minusta ne simpanssit oli ihan fiksuja puhuessaan ihmisistä ja heidän oikeuksistaan ja mahdollisuudesta elää apinoiden rinnalla. Vai puhunko nyt omiani? Tiedämpähän sitten minkä leffasarjan katson seuraavaksi. Vanhat Apinat. Uusi oli aika heikko, mutta siinä sentään oli kohtia, jotka puuttuivat D9:stä. Meillä on Magneto, meillä on järkevä Kaapo, meillä on natsi, meillä on Xavier ja meillä on kapina. Ainoastaan koominen sivuhahmo uupuu ja meillä on koko pakka hihassa odottamassa esiin tuloa.

Minulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa tälläistä paskaa. Jos joku tykkää, niin eipä siinä mitään. Minun mielestäni idea on hyvä, mutta tuolla tavalla ei vain pysy koossa ja on kaikkea muuta kuin viihdyttävä. Lopetin kesken. Ellei kello olisi noin paljoa, katsoisin jonkun hyvän leffan, jossa on järkeä.

Plan 9 from outer space tai 50-l Päivä, jolloin maailma pysähtyi paikoilleen. Niissä on sentään jotain järkeä ja ajatusta, jonka voisi uskoa kuuluvan edes etäisesti tähän meidän elämäämme maailmaan. Mutta ei, D9. Kaikki kehuvat hyväksi, mutta ei. Ei ei ei. Itse en pidä lainkaan. Ja tiedättekö mikä minua ehkä eniten häiritsee? Ohjaaja saa ohjata myös Halon nykyisten tietojen mukaan.

Mutta toisaaltaan, Halo 3, ODST ja nyt anime. Paha syöksykierre siinä hyvässä tasossa ja kaikessa, mistä pidin siinäkin. En odota Halo-leffalta yhtään mitään. Jotenkin en halua edes, että se tulee edes tehtyä. Halon nimissä on tehty jo tarpeeksi paljon kaikkea paskaa. Jäisi Reachikin julkaisematta. Kuitenkin sekin on samallainen pettymys, mikä Messiaani, 3:n oli ja tulee aina olemaan.

BTW, Halffi. Älä vaivaudu inisemään. Mie skippaan sen viestin täysin surutta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Nyt hajos, ihan oikeesti xD (laitetaan sitten vaikka :D )
Viimeksi muokannut halko, Su 17.01.2010 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”