"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Caesar miniatyyrit

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
FinnOrc

Caesar miniatyyrit

Viesti Kirjoittaja FinnOrc »

Elikkäs semmosta piti kysyä, että onkos jollain tietoa noista suomalaisista miniatyyrikaupoista, joissa olisi myynnissä noita caesar miniatures figuja. Oon jo jonki aikaa kattellu netistä ja löytäny vaan ton taistelutarvike liikkeen, jossa myydään vaan yksi boxi jotain hahmoja.
Kaapelikala

Re: Caesar miniatyyrit

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

pilleripoika kirjoitti:Elikkäs semmosta piti kysyä, että onkos jollain tietoa noista suomalaisista miniatyyrikaupoista, joissa olisi myynnissä noita caesar miniatures figuja. Oon jo jonki aikaa kattellu netistä ja löytäny vaan ton taistelutarvike liikkeen, jossa myydään vaan yksi boxi jotain hahmoja.
Tuskinpa suuresti. TT ja Sotataito mahd, mutta viimeisin on pistämässä pillejä pussiin. Voithan aina kysyä Boostepistä, Puokista tai Fantsusta, josko nuo tahtoisivat tilailla.
jasca
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jasca »

Kaapelikala kirjoitti:
pilleripoika kirjoitti:Elikkäs semmosta piti kysyä, että onkos jollain tietoa noista suomalaisista miniatyyrikaupoista, joissa olisi myynnissä noita caesar miniatures figuja. Oon jo jonki aikaa kattellu netistä ja löytäny vaan ton taistelutarvike liikkeen, jossa myydään vaan yksi boxi jotain hahmoja.
Tuskinpa suuresti. TT ja Sotataito mahd, mutta viimeisin on pistämässä pillejä pussiin. Voithan aina kysyä Boostepistä, Puokista tai Fantsusta, josko nuo tahtoisivat tilailla.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 0#p1020952
Tuolla oli jotain puhetta noista.
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Tere,

Olen pistämässä nyt vuodenvaihteessa Caesar tilausta eteenpäin joten voin samalla tilata aivan mitä vain ko. firman tavaraa. Tietoa vain minulle tähän tai yv. Aikomus on tilata nyt noita fantasia ukkoja lisää ja moderneja muovimiehiä

t:Mika
ReijoP

Viesti Kirjoittaja ReijoP »

Terve
Minulla on yleensä Caesar-figuuribokseja hyllyssä, mutta joulun jälkeen on vain pari laatikkoa...
Nyt kun kaupat ovat taas maailmalla auenneet vuodenvaihteen jälkeen, niin tilaan niitä taas lisää.
Tiedustele lisää: 050-5274900
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”