Tyranid tervagaunt - onslaught
-
Qwertyuiop
Tyranid tervagaunt - onslaught
Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Tyranid tervagaunt - onslaught
Ejejeijei.. Yksikkö joka on 12" tervigonista saa juosta (sen universaalit D6") ja sitten yksikkö saa vielä ampua (mitä siis ei normaalisti saa tehdä). Psyykkisen voiman kohdalla ei lue etteikö saisi kohdistaa useammalla samalla voimalla samaa yksikköä (olettaen tietysti että tervigoneita riittää). Kyseinen yksikkö ei saa assaultoida ellei yksiköltä löydy myös fleet-spessu-sääntöä.mr.empire kirjoitti:Toimiiko tämä onslaught spelli miten ? Voiko esim. tervagaunt yksikkö ensin ampua ja sitten tervagon kohdistaa siihen onslaught psychic powerin jonka jälkeen he voivat ampua uusiksi ? Entä voiko tämän saman psychic powerin kohdistaa monta kertaa samaan yksikköön niin että ne voivat ampua viisikin kertaa / vuoro ?
Kyseinen voima yhdistteynä trygoniin (jolla on fleet ja aevan uskomaton pyssy) on aikamoista juustoa IMO.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
-
Qwertyuiop
Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hmm.. Paha sanoa. Taitaa olla niin että yksikkö (oli mitä erikoisssäntöjä hyvänsä) saa juosta ja ampua vain kerran kierroksessa? Näin siis BBB.
Onslaught-spessu-rule kyllä osoittaa, että juokset ensin ja ammut sitten. Ja BBB olettaa, että teet sen vain kerran/kierros. Mutta who knows..
Siis joku fixu valaiskoon asiaa..
Onslaught-spessu-rule kyllä osoittaa, että juokset ensin ja ammut sitten. Ja BBB olettaa, että teet sen vain kerran/kierros. Mutta who knows..
Siis joku fixu valaiskoon asiaa..
"You're right. The Devil has come. Look
Niin kauan kun ei nimenomaisesti anneta lupaa ampua monta kertaa yksikkö ampuu korkeintaan kerran vuorossa.
Onslaught yksinkertaisesti antaa yksikön ampua ja juosta samalla phasella, ei muuta.
Onslaught yksinkertaisesti antaa yksikön ampua ja juosta samalla phasella, ei muuta.
Onslaughtin käyttö ja vaikutus tapahtuu kyllä ihan kokonaan shooting phasella.tervagonin onslaught kyky kuulemma vain mahdollistaa ampumistapahtuman siirtämisen liikkumisvaiheeseen peliä ampumisvaiheesta, niin että onslaughtin kohde ei saisi ampua ollenkaan ampumisvaiheessa (shooting phase) jos haluaa ampua onslaughtin aikana.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"