Kuopion pelaajat

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kurimus

Re: Kuopion pelaajat

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Morjens Kuopio!

Juuri muutin paikkakunnalle joten pitänee ilmoittaa itsensä tännekin niin jospa sitä peliseuraa alkaisi löytymään.

Nimi on Erkka Korolainen, ikää 24v kirjoitushetkellä.
Pääasiallisesti pelinä toimii 40K, josta pelikokemusta on jostain vuoden 2003 kieppeiltä (jos oikein muistan :D)
Armeijoina siihen löytyy joku 3500p sekä Tyranideja että Necroneja, sekä aika pitkään & katkonaisesti rakenteilla olleet Chaos Marinet.
Näiden lisäksi parin pelin kokemus Warmachinesta/Hordesista Skornen battleboxilla (joka siis löytyy). Myös epämääräinen lootallinen Epic örkkejä ilman pelipöytäkosketusta on löytänyt tiensä kaappiini.

Peli-intoa löytyy, tällä haavaa pelipöytää & vastustajia ei. Laittakaa ihmeessä YV:tä jos kiinnostaa pelata.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
kameli123

Viesti Kirjoittaja kameli123 »

Ilmottautuisin warhammer 40 000 harrastajaksi Kuopiossa. Ropejakin tulee sillon tällöin pelattua ja johdettua. Olen 25-vuotias opiskelija ja asunut täällä jo vähän aikaa, mutta ei ole tullu peliporukkaa vielä löydettyä, joten olen pelannut vain Joensuussa. Kaveri kertoi sotavasara.netistä ja täällä sitä nyt ollaan.
Olen pelannut warhammer 40 000 suunnilleen 3 edikasta asti ja armeijat ovat vuosien varrella vaihdelleet.

Nykyisin löytyy:
Word Bearers (Chaos marines) yli 3000 pts, Imperial Guard yli 3000pts ja Tyranidejä yli 3000pts

ps:nopat ja mitat löytyy, mutta pelitila,maastot,templatet, sääntökirja yms jäi Joensuun peliporukalle
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Moi, Olen Teemu Myöhänen, ikää löytyy 14v(Olen -95) ja aloittelen 40k örkkejä, pelikokemusta takana myös vuosi marineilla ja puolisen vuotta demoneilla. Pelikokemusta löytyy vähän päälle kaksi vuotta.
Kaupungilla joka päivä koska olen koulussa keskustassa. Minut tunnistaa keskipitkistä tummista hiuksista ja maastohousuista tai mustista renksuhousuista.

viestiä taas muokattu
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Su 26.09.2010 19:13. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ketjun siivoamisen kunniaksi pitää kai vastata itse...

Nimi: Tommi Ojala
Synnytty: 82
Figut aloitettu: 92
Nykyiset armeijat:
- WOTR:Aika pitkälti kaikkia löytyy, pääasiassa Gondor ja Mordor.
- LOTR: Sitä samaa, kun figut on samoja.
- 40K: Black Templars, Tyranids (aluillaan)
- Aeronautica Imperialis: Space Marines (BT), Eldar, Tyranids.
- Epic Armageddon: Space Marines (BT), Tyranids
- FB: Orcs & Goblins

PS: Ne viestit, jotka eivät olleet Kuopiolaisten pelaajien esittelyjä, ovat nyt joko ketjussa Pelien sopimisia, tai sitten kadonneet kokonaan. Jatkossa tämä ketju vain pelaajien esittäytymiselle.
Phil Kelly says "No!"
Captain-Jake

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

Nimi: Jarkko Suntioinen
Ikä: 17 (1992)
Peli: 40k
Armeijat: Chaos ja Eldar

Yv:tä vaan jos peliä tahtoo. Fabaakin voin pelata jos joku lainaa armeijaa+opettaa sääntöjä siinä sivussa.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Huzzah! Tänne tuli muutettua, ja pelailemaan olisi kiva jossain kohtaa taas päästä, jahka tuon yliopisto-elämän saan potkaistua kunnolla käyntiin.

Nimi: Ville Puranen
Ikä 19 (-89)
Armeijat:
-40k Tau, n.2k
-LotR Helfs&Harad. En ole lotria pelannut aikoihin, armeija on ainakin ajastaan jälkeen jäänyt, ja uusimmat säännöt ei ole myöskään hallussa.

Ja tällein ylimääräisenä lisänä, onko Kuopion yliopistoon eksynyt paljonkin figuilijoita?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
LAV-Kitsune-

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Nimi: Lassi Väänänen
Ikä: 82-vuosikertaa

Armeijat Chaos 40k sekä fantsu, tosin nelkyttonnista en enää pelaile nimeksikään, mutta armeija löytyy. Olen pitänyt noin 7 vuoden tauon koko figuharrastuksesta ja noin kymmenen vuotta taukoa fantasy batlesta. Innostuin kuitenkin vähän aikaa sitten maalailemaan taas figuja, ja sitä myötä tuli mieleen että jos kuopiosta löytyisi peliporukkaakin niin kiinnostaisi kokeilla taas vähän. Armeija on noin 2000 luokkaa ja melko sekaisin tällä hetkellä, mutta kyllä sillä parit casual pelit voisi ottaa. Sääntökirjoja iltasaduiksi ja raamattuna pitävien ei tarvitse ottaa yhteyttä lainkaan, mutta muiden kanssa peleistä voisi sopia vaikka yksityisviesteillä.
Xalav
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Xalav »

Kai se on minunkin annettava itseni ilmi tuoreena Kuopiolaisena.

Nimi: Tero Isoniemi
Vuosimalli: -86
Tarkempi sijainti Kuopiossa: Neulamäki
Oppilaitos: Muotoiluakatemia, 1. vuosikurssi

Oikeastaan kaikenmoinen figuilu kiinnostaa, mutta mihinkään peliin ei taida atm. olla pelikelpoista poppoota. :p 4th edition Marineja mallia speed-painted olisi 1500 tai 1750pts, mutta vaativat lisää massaa riveihinsä 5th editionia varten sekä täyden uudelleenmaalauksen -> eivät ole lähiakoina pääsemässä pelipöydälle. Toinen mainitsemisen arvoinen projekti tieten 40k:n Nurglen demonit, jotka ovat taas muuton jälkeen alkaneet hitaasti mutta varmasti valmistua, mutta taitavat venyä kesän puolelle vähintään ennen kuin oikeasti pelivahvuudessa alkavat olemaan. Blood Bowlin kaaostiimi ehkä myös valmistuu tässä joskus ja Space Hulkin figuja kasailen tässä parhaillaankin surffailun ohella. Hieman olen OMV-palstaa seuraillut suht kivuttomasti maalautuvien hyvien diilien(tm) toivossa, että pääsisi ehkä tälle vuosituhannelle taas pelaamaankin, mutta saapa nähdä. Enivei minut saattaa nähdä ainakin ihan puhtaasti vilkuilemassa tuossa paikallisessa ropekerhossa, jos siellä figuilu nyt käyntiin pyörähtää.
<(oo<) <(oo)> (>oo)>
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Hengessä pidän yllä figupeliharrastusta vaikka käytännössä pelaaminen on jäänyt muiden kiireiden jalkoihin viime vuosina.

Fantasy Battlea olen harrastanut n. 10 vuotta, tällä hetkellä ei pelikelpoista armeijaa oikein tahdo löytyä, kokoelmissa O&G, Chaos Dwarfs, Bretonnia ja Warriors/Beasts of Chaos.

Roolipeliporukassamme olemme kehitelleet ajatusta fantasiakampanjasta, jossa massataisteluita pelattaisiin figupeleinä. Koska suurien ja valmiiden Warhammer-armeijoiden haaliminen tuosta vaan olisi erittäin vaikeaa ja kallista on mielipuolisena perheellisen miehen tarkoituksenani kerätä Legoja niin paljon että Fantasy Battlen säännöillä onnistuisi ainakin 2000p. pelit Empirellä, Örkeillä, Vampyyreilla ja Kaaosmosuilla. Saa nähdä miten käy (Bricklink.com tarjoaa hienon väylän moiseen tanskalaisten pikkumiesten haalimiseen).

Joka tapauksessa jos peliseura, em. projekti tai varsinkin kypsempi roolipeliseura (Majatalo.org keskustelupalstalta kannattaa tsekata Kampanjat-osiosta Kuopion viestiketjut) kiinnostaa niin saa ottaa yhteyttä. Asun omakotitaloa Niiralassa, joten pelipaikka järjestyy tarvittaessa helposti.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Masterofmayhem

Viesti Kirjoittaja Masterofmayhem »

Nimeni on Antti Karjalainen (-86) ja olen 40k pelaaja. Tai tarkemmin kai kaappipelaaja, sillä pelini ovat vuosia olleet vain minun ja serkkuni välillä. En edes tiedä kuinka monta vuotta nuo ukot on minulla lojuneet, mutta joskus 3 Ed. alusta muistan ainakin omistaneeni. Hetki on siis vierähtänyt ja muiden kiireiden kuten kroonisen laiskuuden takia kasassa on nyt noin 1600 pojoa SM miehiä. Maalaamattomina on kylläkin kevyesti 3000 pojoa ja tarkoitus olisi tässä hommata IG horde johon tulisi se toiset 3000+ pojoa. Siitä lisää toisessa ketjussa.

Pelikokemusta on kyllä, muttei muita kuin marineja vastaan joten muut armeijat olisivat tervetullutta vaihtelua.
Asustan tällä hetkellä Kajaanissa käyden välillä viikonloppuisin Kuopiossa. Kajaanissa saa huudella vastustajia vaikka kuinka ja vain kaiku vastaa, joten taidan siirtää pelihaaveeni Kuopion suuntaan. Välineitä löytyy kyllä, on iso (4'x8') pöytä ja maastoa ihan riittävästi.
Esuu

Viesti Kirjoittaja Esuu »

MOi

NImi: esa remes
olen harrastanut WH40k:ta kolme- neljä vuotta mutta pelailu on jäänyt aika vähälle pääasiassa parin kaverin kanssa pää-asiassa chaos marineita ja marineita vastaan.
Pelaan IG:llä ja nappeja on tullut vuosien varrella jonkin verran.
Maastoa löytyy jonkin verran myös.

Pelikokemusta ei ole kauheasti. Olisi mukava pelata jotain vastaan.
Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Itse kannan aina 40k Eldar armeijaa mukana, ja fantsussa O&G mukana, mutta mitä mukaan sattuu ottamaan on aina vähän sitä sun tätä, eli jos osaa valmistautua peliin, niin pystyy räätälöimään rosterin vastustajan mukaan.

Toinen pitäjä MrBigMr omaa lukuisia eri armeijoita (fantasiasta ainakin demonit ja kääpiöt), ja 40k jonkinkokoista IG:tä, Tau:a, ja Marinea mutta ei jaksa raijata niitä mukanaan kuin hyvin harvoin, milloin mitäkin sattumanvaraista, joten mikäli hänen kanssaan tahtoo pelata, kannattaa peli sopia etukäteen.

Ropekerhossa pyörii nykyään yksi Dwarf pelaaja melko vakituiseen joka muutti alueelle vuoden vaihteessa. Ei ole rekisteröitynyt sotavasaraan.

Kuten sanottu, pelit kannattaa sopia etukäteen, täällä, tai mielummin edellisessä ropekerhossa. Ainakin seuraavassa ropepoppoon tulisi ropettaa, ja minulla on jo sovittu MtG matsia, josta tulikn mieleen, pitäisi ne pakat vihdoin setviä...
Vahingosta viisastuu.
Captain-Jake

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

Ilmiannan itseni uudelleen.

Elikkäs itse pelaan 40k:ta chaoksella(joku 2500pts) ja eldareilla (reilu 1500pts). Nykyisin enemmän eldareilla. Jos ens viikon ropekerhossa joku vaikka 1500pts matsia haluais ottaa? Itellä ei armeija oikeen oo maaleissa, mut se tuskin on kauhean dramattista.

P.S Mr. Cartier voisinkohan mahdollisesti saada avataria lainaan?
horsesarse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horsesarse »

Mr Cartier kirjoitti:Ropekerhossa pyörii nykyään yksi Dwarf pelaaja melko vakituiseen joka muutti alueelle vuoden vaihteessa. Ei ole rekisteröitynyt sotavasaraan.
Olen minä tänne rekisteröitynyt. En vaan ole käynyt näköjään 7 vuoteen... Olen siis Hannu Huovinen ja minulla on 2000 dwarf fb armeija, mordheimiin dwarffeja sekä 1:72 venäläisiä ww2 figuja. Ropekerhossa voi sopia pelejä.
LAV-Kitsune-

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Itse päädyinkin sitten imperial guardia vastaan ottelemaan eldareiden sijaan ja ensi viikolla otan varmaan perinteistä fabaa matsin. Armeija kääntyy molempiin peleihin kyllä jos ei vastustaja pääsekään paikalle. Jonkinlainen isompi peli siellä oli joillakin mielessä, joten saattaapa hyvinkin olla useampi pelaaja sitten paikan päällä juuri 40k:hon.
anaking

Viesti Kirjoittaja anaking »

Joo ajattelin viimein tehdä sen mikä on ollut tavoitteena varmaan viimeiset kaksi vuotta, eli ilmoitella itsestäni tällä sivulla.

Nimi: Antti Rautsi (vuosimalli -87)
Faba armeijat: Empire ja Ogre Kingdom
40k armeijat: Space Marine ja Orks (pelikokemus: 0)

Mitä muuta? Faban keräily alkoi joskus 2002-2004 (en pistänyt tarkkaa vuosilukua muistiin) ja 40k vajaat kaksi vuotta sitten.
Aloitettu 13.9.2011
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
Auriainen

Viesti Kirjoittaja Auriainen »

Voiskai sitä itsensäki tänne laittaa.

Eli nimi on Tomi Korhonen (-96)
Harrastanu en ole vielä yhtään vuotta, bretonnian armeija hakusessa.

Asuinpaikkana Suonenjoki (noin 50km kuopiosta)
Tavotteena ois käydä aktiivisesti katselemassa pelejä että alkas ymmärtää pelejä, ja tietenkin maalailla armeija että pääsis pelailemaan.
"Suomalainen ottaa vodkan jäillä, ruotsalainen jätkän voilla."
freakreature

Viesti Kirjoittaja freakreature »

Joo eli hei eli heiparallaa vaan kaikille. Moon Pasi ja pelaan likasilla rotilla aina tiistaisin Kuolan illoissa ja muutenkin kuopion aluella kavereitten ja muiden lajista kiinnostuneiden kanssa. En ole pelannut vielä edes kuukauttakaaan, joten antakaa anteeksi tyhmyyteni ja kaikki muu.
Teuf

Viesti Kirjoittaja Teuf »

Moro vaan. Nimi on Vellu ja muutin tuossa Kuopioon joku aika sitten. Pelasin Fantasy Battlea, Mordheimia ja BfG:tä joskus muinoin. Nyt sitten kun eksyin tiistain ropekerhoon, iski taas kipinä palata harrastuksen pariin. High Elffit on siis tähtäimessä ja kohtapuoleen on ihan pelikelpoinen armeija käsillä. Myös vanhat BfG Necronit ja Mordheim Skavenit löytyy, joten niilläkin voisi joskus olla ihan mukavaa pelailla.
Temathael

Viesti Kirjoittaja Temathael »

Moi, olen Teemu. Pitkä, huumorintajuinen ja tupakoimaton...

Eiku, tässä äskettäin muutin Kuopioon opiskelemaan tarkoituksena olisi joku tiistai(?) käydä pistäytymässä paikallisessa peliskenessä. Miniatyyripelejä olen pelaillut ~seitsemisen vuotta ja löytyy suositummista peleistä Warhammerissa Skaavenia joku 2K p ja hieman Bretonniaa päälle. Lisäksi omistan työkalupakillisen sekalaisia 40K Orkeja ja kymmenisen scratchbuildattua ajoneuvoa. Warmachinesta (Ja etenkin Hordeista) olen etäisesti kiinnostunut, mutta opiskelijan rahatilanne ei anna periksi kaikkeen. Pääasiallinen pelini on Infinity (Nomads ja Combined Army) ja tarpeen tullen vaikka demotan peliä, peliseura on ilmeisesti toistaiseksi Kuopiossa pelille vielä erittäin kortilla.

Eipä muuta.
Pelaan Infinityä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”