Tyrannofex
Tyrannofex
Kysyn, onko Tyrannofex ISO vai pieni? Aijoin tehdä alunperin Carnifexista Tyrannofexiä Fleshborer hivellä, mutta se näytti suurelta kuvassa ollaksensa Fexin kokoinen. Kylläkin Carnifexi oli myös hieman suurempi mittasuhteeltaan termagantteihin omassa kuvassansa... 6 woundia on suurempi määrä kuin fexillä, mutta toughnessit ovat samat. En osaa päättää onko kyseinen mörökölli enemmän apocalypse kokoinen vai normaali Fexi.
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Re: Tyrannofex
ISO.
Itse ainakin sain sellaisen kuvan, että kyseessä on bio-ammuksista turvonnut valtava fexi. Lisäksi kestää enempi eli isompi. Voiman pudotusta voinee kuvata se, että tarvii lähes kaikki raajat valtavan massan kannattelemiseen eli ei voi tehokkaasti hyödyntää voimiaan lähitaistelussa. Fexi kun kipittelee tehokkaasti kahdella jalkaparilla kun tyrannofex tarvii edetäkseen kolme jalkaparia.
Jos itse konvertoisin tyrannofexin, tekisin sen fexin ympärille ja käyttäisin aevan hitosti green stuffia turvonneen olon saamiseksi.
Itse ainakin sain sellaisen kuvan, että kyseessä on bio-ammuksista turvonnut valtava fexi. Lisäksi kestää enempi eli isompi. Voiman pudotusta voinee kuvata se, että tarvii lähes kaikki raajat valtavan massan kannattelemiseen eli ei voi tehokkaasti hyödyntää voimiaan lähitaistelussa. Fexi kun kipittelee tehokkaasti kahdella jalkaparilla kun tyrannofex tarvii edetäkseen kolme jalkaparia.
Jos itse konvertoisin tyrannofexin, tekisin sen fexin ympärille ja käyttäisin aevan hitosti green stuffia turvonneen olon saamiseksi.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Exalted One
Kuudella woundilla sen pitäisi olla isompi kuin fexi. Hierodulea olin itse ajatellut käyttäväni, ellen innostu konvaamaan fexistä ja trygonista josta huhujen mukaan sen voisi konvata helposti oikean kokoiseksi. (Eli fexin alasosa ja trygonin torso.)
"Screw the stupid objective marker! I'll dance around it later, waving your severed heads by the hair!! BFTBG!!!!" -B
Mitenkä sitten tekisin Tyrannofexin Carnifexistä jos ei halua ostaa kalliita Forge World kamaa? Tarviiko sen olla hieman isompi vai kaksi kertaa kookkaampi? Mitenkäs sitten pidentäisin jalkoja? Vai pitääkö koko Fexi unohtaa ja keksiä jotain uutta?
GWn sivuilla on jokunen artikkeli mistä löytyy noiden omia t-fex/tervigon konversioita.
Näyttäis olevan kyllä leveämpiä kuin oikeat fexit, mutta ei nyt mitenkään erityisen paljon isompia.
Näyttäis olevan kyllä leveämpiä kuin oikeat fexit, mutta ei nyt mitenkään erityisen paljon isompia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Mitäpä olisitte siitä mieltä, että pelissä tulisi vastaan Tyrannofexin stateilla toimivia vanhoja Armorcastin mörköjä? Mikä on virallinen linjaus noiden figujen käytöstä.
Minulla on kaapissa sekä Malefactor että Exocrine (2008 Ropeconissa oli tuo edellinen mukana pelissä Bellsoflostsouls-säännöillä). Ajattelin että tyrannofexin aseita sopivasti valitsemalla saisi aika mukavat kombinaatiot. Varsinkin tuo Exocrine näyttää siltä kuin haluaisi ampua kaksi S10 laukausta...
Minulla on kaapissa sekä Malefactor että Exocrine (2008 Ropeconissa oli tuo edellinen mukana pelissä Bellsoflostsouls-säännöillä). Ajattelin että tyrannofexin aseita sopivasti valitsemalla saisi aika mukavat kombinaatiot. Varsinkin tuo Exocrine näyttää siltä kuin haluaisi ampua kaksi S10 laukausta...
Musta noi vanhat monsut mille ei ole sääntöjä, olisi vallan soveliaita tuohon käyttöön. Harridankin melkeen menee harpysta (tosin lienee tosi iso?) jne. Hierodulen luulisi passaavan kanssa.
Mites jos minä konffaisin Carnifexin ruumista hieman suuremman läskimmän vihreällä mömmöllä ja muovipaloilla, pistäisin 3 extra palaa panssaria 2 muun fexin spruesta ja pistäisin sen hieman korkeamalle ja laajemmalle (Trygon base?) baselle jotta siitä tulisi edes tarpeeksi suuri ja mahtava koska en aijo ostaa Forge Worldin kamaa ja Trygon kitistä ei saa jalkoja?
-
chematrich
Mielestäni sen ei tarvi olla kovinkaan iso verrattuna perus fexiin.Itse varmaan lähtisin konvertoimaan niin että laitan fexille kahdet talonit ja laittaisin posen niin että se näyttää nojaavan kaikkiin raajoihin.Selkään sitten hillitön mörssäri ja etenkin häntäpäähän levennystä, etupää on jo valmiiksi aika tukeva.Sitten vaan paljon armorlevyjä ja stuffia.
Basena mielestäni toimii ihan hyvin normaali monsubase mitä fexitkin käyttää.
Basena mielestäni toimii ihan hyvin normaali monsubase mitä fexitkin käyttää.
Miksen minä löydä koko netistä mitään tietoa Tervigonista ja Tyrannofexeistä? >:(
Kohtelu käytöksen mukaan.
Et osaa etsiä. Intternetit on täynnä infoa noista, valitettavasti. Huom: niille ei ole virallisia figuja olemassa, ne on tehtävä itse.