Merc faction deck, kenellekään tarvetta?
Merc faction deck, kenellekään tarvetta?
Heipä.
Mietin että jos tuossa 22. päivä tätä kuuta tilailen mm. merccien faktiodekin, niin mahtaisiko kukaan innostua ostelemaan suurimman osan niistä pois?
Itse tarvitsen vain Gormanin, Orin Midwinterin, Fionan, Doc Killingsworthin, Nyss Huntereiden, Ogrun Bokurin ja kenties Rhupert Carvolon?
Edit: Okei, eli rhulic-modelit privateer-modelit, pMagnus, yksi mule ja kummatkin Eiryssit olisivat menossa. Muita kiinnostuneita?
Mietin että jos tuossa 22. päivä tätä kuuta tilailen mm. merccien faktiodekin, niin mahtaisiko kukaan innostua ostelemaan suurimman osan niistä pois?
Itse tarvitsen vain Gormanin, Orin Midwinterin, Fionan, Doc Killingsworthin, Nyss Huntereiden, Ogrun Bokurin ja kenties Rhupert Carvolon?
Edit: Okei, eli rhulic-modelit privateer-modelit, pMagnus, yksi mule ja kummatkin Eiryssit olisivat menossa. Muita kiinnostuneita?
Viimeksi muokannut Pseudok, Pe 29.01.2010 16:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Re: Merc faction deck, kenellekään tarvetta?
Pistin omaa listaa YV:llä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Darn, Midwinterille olisi ollut tarvetta. Noh jos joltakulta toiselta jää kyseinen ylimääräiseksi niin laittakaa YV:tä.
- Kaapelikala
Magnus the Traitor mulle näin alkuun. Paljon tahdot lapu(i)sta posteineen kuhan saapuvat?
No mitäs ne postimerkit nykyään kustantaa? 80snt? Eli ainakin sen verran plus jotain pientä korteista mutta ihan mielellään lähettäisin kerralla enemmän kuin yhden, vai tarkoititko koko Magnus-settiä?
- Kaapelikala
Ihan pelkkä Magnus ja sen spellikortti. Loput kun on tulossa toista reittiä. Oisko 2 e mitä noista kahdesta?
Onnistuu kyllä.
Pakka tilattu, oli out of stock eli saa nähdä milloin saapuu.
Vielä mahdollista huudella muiden kuin jo mainittujen korttien perään. Kertokaapa vain, koska en minä suurimmalla osalla mitään tee!
Vielä mahdollista huudella muiden kuin jo mainittujen korttien perään. Kertokaapa vain, koska en minä suurimmalla osalla mitään tee!
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Laitoin yksärillä listaa korteista jotka haluan, tuliko perille? Ja käykö tuo kasa mitä pyysin (käytännössä privateerit - Fiona ja Doc, niiden tilalle Mule)? Entä paljonko haluat niistä?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Ah, eli Doccia et tarvitse ollenkaan, no sehän sopii. Lähettelin YV:tä ennen kuin käväisin tämän lukemassa. Mutta pääasiassa onnistuu kyllä, tarkempaa viestiä on postilaatikossasi.
Pistin pyyntöä Eiryksistä YV:llä.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu