"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten kääpiöt voitetaan helffeillä?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
High Elffi

Miten kääpiöt voitetaan helffeillä?

Viesti Kirjoittaja High Elffi »

Armeijjassani on:

Imrik

15keihäsmiest(Lothernseaguard jos tilanne niin edellyttää)banneri+champion+muusikko

10keihäsmiest+banneri+Champpion+muusikko

14jousimiest+?

2Repeater Bolt Throweria

5Shadow warriorii+champpion

Oon kyl voittanu aina tätä ennen, mutta enskerralla ehkätulooturpaan.
Mitäs teen? :roll:
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
Mad Larkin

Viesti Kirjoittaja Mad Larkin »

Ei ihme että voitat. n.1400 pointsia ja siitä puolet erikoishahmoon?
Jos ensin muutat tuon lailliseen muotoon niin saat rakentavaakin kritiikkiä... :(
Hirtettäväksi syntynyt ei hukkumalla kuole
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

Jo... lordia ei oikeastaan sais olla alle 2000p battles.
mut laita 10 spear elf yksikkö muuriks ja etene sen takana ampuessasi (ota pois toi krääsä silt ensin)sen pitäis kestää just tarpeeks
ja jouset kymmeneen et pääsisit closikseen toisen yksikön kaa.
voisit yrittää kolmella magilla kans mulle se toimii
ja egeleilla in aina paikkansa dwarweneja vastaan
mut voisit sanoa vähän mistä dwarffi armeja kostuu.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Koostui mistä tahansa niin KÄÄPIÖITÄ ei voita kukaan!!!

No ei nyt. Muuta toi lailliseen muotoon niin sitä pystyy kommentoida ja ei kyllä haittais jos laittaisit sen dwarf listankin...?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Sinulta puuttuvat kaikki tukiyksiköt, jotka ovat avain voittoon. Mano a mano taistelussa haltiat häviävät kääpiöille auttamatta, eikä jalkamiesten nopeus riitä yleensä kiertämään kääpiöiden flankin puolelle.

Sinä voisit yrittää hyökätä flankkiin tai reariin shadow warrioreilla samalla, kun yksi tai useampi uniitti hyökkää vihollisen yksikköön.

Toinen suuri ongelma on, että sinulta puuttuvat suuren strenan hyökkäykset, jos ei rbt koneita lasketa.

Itse pelaan säännöllisesti kääpiöitä vastaan ja armeijani luottaa seer-counciliin, ratsuväki uniittiin tai kahteen, kahteen sotavaunuun, pariin isoon spearmen blokkiin, kahteen boltteriin ja kotkaan. Swordmasterit olisivat poikaa myös, mutta niitä ei ole näkynyt pelin jälkeen, jossa koko uniitti pyyhkäistiin pelin ensimmäisellä kääpiövuorolla pöydältä.
High Elffi

Mad Larkin kirjoitti:Ei ihme että voitat. n.1400 pointsia ja siitä puolet erikoishahmoon?
Jos ensin muutat tuon lailliseen muotoon niin saat rakentavaakin kritiikkiä... :(
Sori, mutta kamullaki on lordei ja vastaavia
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
High Elffi

HLLT kirjoitti:Jo... lordia ei oikeastaan sais olla alle 2000p battles.
mut laita 10 spear elf yksikkö muuriks ja etene sen takana ampuessasi (ota pois toi krääsä silt ensin)sen pitäis kestää just tarpeeks
ja jouset kymmeneen et pääsisit closikseen toisen yksikön kaa.
voisit yrittää kolmella magilla kans mulle se toimii
ja egeleilla in aina paikkansa dwarweneja vastaan
mut voisit sanoa vähän mistä dwarffi armeja kostuu.
ok emmä siitä kovin paljon tiiä (kaikki näyttä samalta) Ainaki sil on 2 Warrior unitttii, Varsijousi miehiä, tykki, Gyro kopteri, ja jotaki muuta.

Muuten siitä lordista, ei siinä oo jmitään vikaa, jos kumpiki suostuu siihen, Lisäks joskus me ollaan kokeiltu niin, että olis ihan "lailliset" säännöt. "Ei se Lordi oo niin paha. Jos sen hinnalla ottaa vaikka warrioreja niin..." <--- Lainaus kamuni puheista.
Chendar

Viesti Kirjoittaja Chendar »

Murhe kirjoitti:Itse pelaan säännöllisesti kääpiöitä vastaan ja armeijani luottaa seer-counciliin, ratsuväki uniittiin tai kahteen, kahteen sotavaunuun, pariin isoon spearmen blokkiin, kahteen boltteriin ja kotkaan. Swordmasterit olisivat poikaa myös, mutta niitä ei ole näkynyt pelin jälkeen, jossa koko uniitti pyyhkäistiin pelin ensimmäisellä kääpiövuorolla pöydältä.
Murhe, miten saat pidettyä kärryt hengissä kääpiöitä vastaan? Itse en ole koskaan uskoltanut ottaa tykkien pelossa.
Kynä on miekkaa mahtavampi, paitsi melee combatissa
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Chendar, vakituinen vastustajani ei usein pidä armeijassaan kuin yhtä tykkiä, mutta taas rune of penetrationilla siunattu bolttis on tavallinen näky.

Minä yritän pitää vaunuja maaston takana ja monesti se on vastustajalle valinta kysymys, että ampuuko ritareita vai vaunua. Jos menetän vaunut, jokin muu joukko saa liikkua vapaasti ja jos ei niin vaunut ovat pian charge asetelmissa.

Jotainhan ne tykit kuitenkin ampuvat. Haltia vaunut loppujen lopuksi ovat lohdullisen edullisia. Vaunut kuitenkin tekevät niitä ihania impact hittejä, jotka purevat kääpiöiden lihaan niin muakavasti.

Voin kuvitella, että tykistökääpiöitä vastaan niiden vaunujen käyttö olisi yhtä helvettiä.
LedByReaper

Viesti Kirjoittaja LedByReaper »

erikois hahmohja en tue. mutta normaaleina kenraaleina tuen. :)
Ride through the valley in thunder and rain
the battle is raging, redeem this domain.
Mad Larkin

Viesti Kirjoittaja Mad Larkin »

Sori, mutta kamullaki on lordei ja vastaavia
Jaa. No teeppä miten huvittaa.
mutta tarviit kyllä ihan pelillisestikin lisää corea, eli keihäsmiehiä lisää ryhmiin
Hirtettäväksi syntynyt ei hukkumalla kuole
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

High Elffi hanki lisää noita keihäsmiehiä. Olet tosiaankin voittanut minut aina tähän saakka. Mutta löysin pari sääntöä mitkä olimme unohtaneet niissä taisteluissa, joten nyt saattaa käydä toisin.
pMi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pMi »

Pitkän ja verisen (lähinnä minun osaltani) tappioputken jälkeen kääpiöitä vastaan kenttätutkimus on osoittanut seuraavaa:

1. Unohda jousimiehet (erityisesti lothern seaguardit). Ne eivät saa mitään mainittavia tuhoja aikaan. Ota sen sijaan 2 rbtä.

2. Ota paljon ratsuväkeä (>=3 yksikköä). Näillä tee kaikkesi päästäksesi kääppien flankkiin tai reariin, ja nopeasti.

3. Swordmastereita. Nämä ovat ainoita jotka tuntuvat pärjäävän 1-1 vastaan kääpiöitä vastaan

Tavalliset keihäsmiehet ovat yleensä kuolleet ainakin minulla, kun eivät ne saa yleensä yhtään reikää aikaiseksi str 3:lla kääppien panssareita ja t 4:sta vastaan.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

High Elffi kirjoitti:..ok emmä siitä kovin paljon tiiä (kaikki näyttä samalta)..
Hehheh, päivän parhaat naurut! Ajattelen usein itse aivan samoin kääpiöistä. Jollain on vähän enemmän rautaa päällä tai pidempi parta mutta so not.

Bolttereilla jauhat toisen sivustan rikki ja siitä ratsuväki sisään. Magiaa otat joko todella runsaasti (lord+2pikkuvelhoa) tai sitten unohdat sen kokonaan. Kääpiötkin on vain lihaa ja kaikki liha tottelee kuria!
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”