Haley Cygnar 35pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
rekoni

Haley Cygnar 35pts

Viesti Kirjoittaja rekoni »

Mistään en mitään tiedä, mutta tälläiseen olen päätymässä ensimmäisenä listana.

Haley
Hunter
Defender
11 x Long Gunners & UA
6 x Precursor Knights & UA
Trencher Infantry

Listaa muokattu kertaalleen, yksiköitä vaihtui.
Viimeksi muokannut rekoni, Su 31.01.2010 02:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Navdi

Re: Haley Cygnar 35pts

Viesti Kirjoittaja Navdi »

rekoni kirjoitti:Mistään en mitään tiedä, mutta tälläiseen olen päätymässä Runicin avustuksella? ensimmäisenä listana.

Haley
Hunter
Defender
10 x Long Gunners
Stormblade Infantry + Officer & Standard
Trencher Infantry + Grenadier

Sellasta, vaikutti mukavalta ja kai tuolla jotain tekee, siinä vaiheessa kun ehtii säännöt lukemaan ja oppii jotain pelistä.
Jotain kommenttia uudelleenrakentamisesta tai jotain?
No kovastihan toi ainakin ampuu, mutta kunnon runttua tossa ei anna oikein mikään. Itse heittäisin Trencherit ja Grenadierin hiiteen ja ottaisin tilalle jonkun melee-heavyn. Sitten toki Cygnar-lista haluaa aina Black 13th:n. Se on kevyesti yksi parhaita yksiköitä koko pelissä. Hunterin voisi myös harkita vaihtaa vaikkapa Sentineliin, jos halutaan jatkaa ammuskelulinjalla, tai vaikkapa Lanceriin, jolla on kiva sähkökilpi ja arkkinoodi.
Celebdae

Re: Haley Cygnar 35pts

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Haley on casteri, joka aivan ehdottomasti vaatii listaan arc noden. Tytsy on niin pehmeä, että tällä ei vain ole varaa seisoskella etulinjassa taikomassa ja loitsujen taikominen noden kautta on suuri apu. On vähän makuasia haluaako ottaa tavallisen Lancerin vai kalliimman Thornin, joka toimii erityisen hyvin juuri Haleyn kanssa.

Helpoin ratkaisu kaivaa pisteitä olisi heivata Hunter mäkeen. Muuten tuo näyttäisi jopa ihan toimivalta, joskaan en Haleyn pelaamisessa mikään maailman paras expertti ole. Pitänee kokeilla tätä taas itsekin enemmän.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”