"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranid 1,5K, mitä viel 500 pts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
pusse

Tyranid 1,5K, mitä viel 500 pts.

Viesti Kirjoittaja pusse »

Tällä hetkel

HQ
1 Hive (250 pts.)
Armoured shell, Imbland attack.
Heavy venom cannon & Lash whip & Bonesword

1 Tyranid guard (60 pts.)

Troops
1 Broodlord 14 Genestrealer (285 pts.)

15 Termagants (150 pts.)
Devourer

3 Warrua (160 pts.)
Lash-whip & Bonesword, 1*Venom cannon, 2*Deathspitter

Heavy support

1 Carnifex (215 pts.)
Crushing claws, Sranglethorn cannon, Adrenal glands

1 Trygon prime (250 pts.)
Adrenal glands

Elite
2 Hive guard (100 pts.)

Ite oon aatellu jotain Doom of Malantaita, LIctoreita, Tyrannofex ois kyl myös iha mukava.
Viimeksi muokannut pusse, Su 31.01.2010 16:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Suomessa on paljon metsiä...
Devastator

Re: Tyranid 1,5K, mitä viel 500 pts.

Viesti Kirjoittaja Devastator »

jos et kerro kamoja miten odotat että joku voisi kertoa mitä armeijasta puuttuu/tai kannattaa lisätä
ihmiset eivät yleensä ole meedioita joten laita ne kamat esille
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
Qwertyuiop

Viesti Kirjoittaja Qwertyuiop »

Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
chematrich

Viesti Kirjoittaja chematrich »

Itse olen sitä mieltä että warrut ei enää pärjää minimi määrällä menetetyään "eternal warriorin".Itse yrittäisin halventaa yksikköä vaikka heittämällä deathspitterit (ja vaikka vcannonin jos et ole aivan varma sen tarpeellisuudesta) pois ja käyttämällä pisteitä nostamalla yksikön neljään tai viiteen warruun.Ihmettelen myös sitä miksi sulla on vain kolme trooppia, tulet tarvitsemaan lisää.30 hgauttia voisi toimia hyvin eikä maksaisi liikaa.Komppaan myös edellisiä kirjoittajia tgaunttien tarpeettomista myrkyistä.Halutessasi voit lisätä niille vaikka pari stranglewebbiä.
(meni saarnaksi, sori)

ja nyt kun olen vuodattanut virheistä niin voisin kai kertoa mitä lisätä.jos saat jostain veistettyä mygetic sporen voit harkita pudottavasi pari psykothropea vihun selustaan tankkeja aukomaan.Tyrannofex on sinänsä ihan kiva otus lisänä kanuunan kanssa, mutta monsuja alkaa olla liikaa.Jos vihu lyö paljon lascannoneita tai plasmaa voivat monsut kadota ilman että saavat merkittävästi aikaan.Ja paikoin liiallista monsujen määrää halveksitaan ja pelikaverit voi loppua kesken jos teet täyden nidzillan.

Kannattaa käyttää myös tuo toinen hq choice, tervigon ja tyranid prime eivät ole kovin huonoja valintoja.toinen hive voi tulla liian kalliiksi.

jos päädyt laittamaan ravenereita tai lisää warruja niin suosittelen että et ota niitä pieniä yksiköitä vaan otat vaikka halvempia enemmän.Elitestä löytyy vaikka mitä kivaa, mutta niitä pitää ottaa vain jos niistä on oikeasti hyötyä, eli tilanteen mukaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”