Tuosta ekasta listastasi sen verran, että voi olla aika kypsää pelata vuoro toisensa perään AOE ampumista varsinkin kun sitä on noin paljon. Olen itse pelannut jonkin verran eikä se ole niin siistiä aina. Lisäksi delivererit eivät saa juuri mitään aikaan ampumalla yksin. Tiedän kokemuksesta, että kovankin heittelyn päätteeksi saaliiksi jää yleensä vain 1-2 warrior modelia (pow6 AOE:). Ajattelin itse kokeilla delivererejä nyt kun niillä on tuo optio ampua 1 kova lätyskä joka osuu ja sattuu.
Voi muuten olla, että anti-infantry kama ei ole enää niin hot, kun kaikki alkavat raahaamaan rautaa rajalle.
Menoth 35p.
Re: Menoth 35p.
Siltähän tuo nykyään näyttää. Ja ampuminenkin on kovassa kasvussa. Itseä kun nyt kiinnostaa jalkaväki ja listat joissa on joku tietty teema, niin pitää tutkisella Cryxin resurrection horde mahdollisuuksia. Jalkaväkeä, plus ainakaan Terminusta ei ampuminen niin kummemmin kiinnosta, ja 20 Tough Mechanithrallia Brute Thrallit messissä kyllä lyö reikiä ihan mihin tahansa.finmirage kirjoitti:Voi muuten olla, että anti-infantry kama ei ole enää niin hot, kun kaikki alkavat raahaamaan rautaa rajalle.
Joo en suositettele ainakaan Vassalissa minkään AOE-helvetin testaamista. Sekä sinä että vastustaja lienevät valmiita lopettamaan jo tokalla vuorolla =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ignite vaikuttaa MELEE attack damage rolleihin, jollei sitä ole lopullisiin kortteihin muutettu, eli eipä tuo Zealoteilla auta.Runic kirjoitti:Elikkä Zealoteilla (Ignite niskassa aluksi niin saadaan omien luritusten kanssa RAT8 POW16 lättyjä.)
Totta. Eipä se niitä tosiaan kummemmin hyödytä.