Celebdae kirjoitti:Ei sitten saatu Hordesin uutta päivitystä ajoissa. Itse veikkaisin sen ilmestyvän tän viikon perjantaina. Mutta onko kaikilta listat sisässä, eli voidaanko aloittaa?
(jos joku on Hordesia pelaamassa, niin mun puolesta saa kyllä muokata listojansa myöhemmin "pienillä" muokkauksilla uusia sääntöjä noudattaviksi - ei tää nyt niin vakava turnee ole!)
Ihme_Apinalta lista puuttuu(ja juuri irkissä mainitsin asiasta hänelle) mutta muilta on listat saatu joten homman voi aloittaa juu.
Kierroksen 1 skenario: Destruction
Ja muistakaa pistää tänne tulosta(ja vaikka raportin tynkää :D) pelin jälkeen.
Ihme_apina vs Pseudok tänään illalla. Ikävä kyllä en ihan tarkkaa kellonaikaa osaa sanoa, mutta itse olen kyttäämässä klo 19 alkaen Vassalissa josko vastustaja sieltä löytyisi :)
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Ihme_apinan Butcher lista vastaan minun epic Asphyxious lista.
Soulhunterit ja Tartarus teurastivat vastustajalta kokonaan toisen sivustan ja ylisuorittivat varsinkin osumaheitoissaan, sinne kun tipahteli useampi tuplakutonen. Sitten olikin jäljellä kolme kappaletta arm 20 -kavereita joita työstettiinkin sitten huomattavasti pitempään, mutta vaikka ne pirulaiset vain kestivät ja kestivät niin kyllä ne lopulta kaatuivat koska tappioita ei juuri ollut Cryxille tullut.
Sitten jäljellä olikin vielä Butcher itse. Def 17 muurin takana olisi voinut osoittautua haastavaksi, mutta onneksi fiitillä kentälle palannut Tartarus pyöritteli taas tuplakutoset osumiseen ja neljä noppaa käytännössä p+s 14 sattui vihaiseen vanhukseemme.
Eli voitto Cryxille, ei skenaariovoittoa jos sillä on jotain merkitystä?
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
tneva82 kirjoitti:tneva82 ja LordNagash ottavat mittaa keskiviikkona kello 12.
Pikainen teurastus. Unohtui eHoarlukin fiitti kokonaan joten vaikka olin turvassa Mulgilta ilman fiittiä tuolla menikin yhtäkkiä Karcheviin kiinni ja sit kuoltiin.
Pitäisiköhän joskus vaivautua lukemaan vihujenkin säännöt joskus :D Olisin pystyny iha huoleta linkoamaan behen+juggerin mulgiin kiinni ekana ja destron mauleriin(estämään behen tuhoamisen kunnes behe ehtii hoidella senkin) mutta kun ei jaksa lukea vihun sääntöjä niin käy näin. Meh.
Näin yleisesti kannattaa katsoa (tai kysyä) ainakin kaikki mikä antaa figuille lisää liikettä. Sillä yleensä ratkaistaan pelit. Muun voi vähän huolettomammin olla huomioimatta =)
EDIT: Huomatkaa muuten ne joilla kierroksen peli on jäljellä, että Destruction-skenu on nyt vähän erilainen SR2010 päivysversiossa. Epic Cainella ei enää saa lähes automaattista voittoa tokalla kierroksella =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae kirjoitti:Näin yleisesti kannattaa katsoa (tai kysyä) ainakin kaikki mikä antaa figuille lisää liikettä. Sillä yleensä ratkaistaan pelit. Muun voi vähän huolettomammin olla huomioimatta =)
Juuph. Oli aika kriittinen moka. Ilman tuota olisin pystyny mulgin tappamaan melkoisen huoleta(justiinsa testasin ja behe ja juggeri hoitivat alle keskiarvon damageheitoilla ilman ongelmia vaikkei unearthly rage loitsua käytetty). Ärsyttävää sinänsä että about täydellinen lista Nagashin listaa vastaan ja silti onnistuu tunaroimaan häviön :D
EDIT: Huomatkaa muuten ne joilla kierroksen peli on jäljellä, että Destruction-skenu on nyt vähän erilainen SR2010 päivysversiossa. Epic Cainella ei enää saa lähes automaattista voittoa tokalla kierroksella =)
Kah ST muuttunu? Ok eli käytetään toki sitä. Onneksi ei tainnu viellä vaikuttaa. Eka peli taisi olla caster kill ja tässähä ei ehditty ees miettiä skenaariota :D
Annoin toisen objektiivin melkeen ilmaseksi Ollille ja toinen räjähti eAspyn featin porukkaan. Eli voitto oikeaan osoitteeseen Ollille; pelasin kuin aivoton apina. :)
Oli siinä joku 4,5,5,6 damagerollikin ja sain Aspyn kuuteen hippeen vaikka heitin yhteen damagerolliin 1,2 jajajaja... :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Kolmastoista kirjoitti:Jeps. Eli Celebdaelle tuli sitten ansaittu voitto meidän matsissamme. :)
Meikäläinen voitti joo telomalla Feoran neljännella kierroksella. Tämä oli jo ottanut kaksi Mulen täyslaidallista otsaansa, mutta focuksen camppaus silloin pelasti. Lopussa Feoran tukijoukot olivat niin vähenneet, että tämän oli pakko itse osallistua taisteluun ja nyss hunterien cra päätti pelin. Pelasin muuten omalla ykköslistalla, joten Feoran feat pelotti "hieman". Sain kuitenkin vahingot suht hyvin minimoitua ja nysseillä kävi vielä pieni joulu kun alle puolet kuoli tuleen.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Huussukkaisen Garrythin johtamat hippihomosivarit veivät meidän matsimme, itse pelasin Talion Charter-listaani Broadsides-Bartin johdolla. Olisi pitänyt runnoa ne kohteet paskaksi eikä lähteä hippaleikkisille sukkahousuneitien kanssa :D.
Tuli uudet Field test Kortit Hordesille joten Ainakin itselläni 2:ta castereistäni vassal listassani muutettiin ja toisesta tehtiin puoli hampaaton (toimii jotenkin muttei läheskään niin kuin suunnittelin sen listaani.)
Uniittini Attachmenttini ovat saaneet suhteellisen paljon nerffiä
Mutta ei pahaa ilman hyvää yksi warbeasteistäni sai pientä tweakkausta parempaan suuntaan
Pelaaminen muuttui juuri mielenkiintoisempaan suuntaan jossakin määrin varmaankin en peluuta yhtä castereistäni muutoksen takia luultavasti mutta eiköhän kahdellakin voi pärjätä jos tuuri käy
3-4 tunnin pelin jälkeen Ville luovutti, kun jäljellä ei hänellä ollut enää kuin Casteri ja Jakkeli, joka seuraavalla rundilla olisi päässyt Reznikin käsittelyyn. Covenant of Menoth ja Reznikin Witch Hound rokkas tupla-battlemageja vastaan ihan kivasti. Ehkä jotain isompaa raporttia myöhemmin, nyt on aivot ihan solmussa ja pakko mennä nukkumaan.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Tuli tossa pelattua tnevaa vastaan ja voitto tuli.
Ashlynnilla oli vastassa eIrusk ja mortar-tuli vähän huoletti etenkin Nyssejä. Nämä päätyivätkin painimaan pääasiassa manhuntereiden ja toisen IFP-unitin kanssa kentän laidalle. Keskustassa Ashynn, warjackit ja Forge guard lähestyivät objektiivia. Yksi täydellinen deviaatio mortarilta sai kahdeksan käppänää alle, mutta defensive line ja Rhupertin tough pelastivat kaikki paitsi kaksi. Seuraavalla vuorolla mortarit pistivät Mulen tykin rikki, mutta Ashlynn feattasi ja sai käpsät kipitettyä tuhoamaan lippua vartioineen jo hieman vaurioituneen Destroyerin. Kolme käpsää ei ihan riittänyt, mutta vielä yksi featilla Yurin kynsistä paennut nyss kävi iskemässä sapelinsa Destroyerin peltiin viimeistellen tämän. Oi kuinka ihanalta weaponmaster-jalkaväki Cygnar-pelurista tuntuukaan!
Tuosta tuli ensimmäinen control point ja koska käppänät piirittivät lippua tehokkaasti kestäen kudit mortareista, oli peli käytännössä taputeltu. Muutama model IFP-yksiköstä olisi vielä päässyt contestoimaan objektiivia juoksemalla, mutta kun Nomadikin pakeni Admonitionilla chargesta ollen valmiina seuraavaa kierrosta varten vastaiskuun, eIrusk päätti kerätä kamppeensa ja luovuttaa.