"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ensi vuoden vastuuhommat ja tekijät!

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Ensi vuoden vastuuhommat ja tekijät!

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Kohta alkaa olla aika vaihtaa yhdistysvuotta ja valita uusi kokoonpano hallituksen vastuuhommiin ja mielellään kartoittaa mahdollisia turnausjärjestäjiä. Itse en jaksa enkä kerkeä osallistua mihinkään vastuullisiin tehtäviin, kun viime vuosikin on mennyt aika lailla ohi. Olisi kiva nähdä mukana ihmisiä kenellä olisi oikeasti kiinnostusta ja aikaa omistautua näihin hommiin.

Kertokaa mielipiteitä ja silleen.
Crescent

Re: Ensi vuoden vastuuhommat ja tekijät!

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Moi

Mulla on ainaki kertynyttä motivaatiota puuhastella turnausten tms. parissa. En nyt ihan hallituksesta tiedä, oon kuitenki sattuneesta syystä vähän out of scenestä. Kuitenki haluaisin nähdä tänä vuonna käsittääkseni suunnitellun turku fanan lisäks ny ainaki toisen isomman turnauksen turussa, vaikka FTC, ja oisin noita valmis järkkäilemään. Sääntöpaketteja ja foamien roudausta yms, noista peli- ja nukkumatilojen varailusta oon vähän ulkona. Onk t-talolla edes vapaata keväällä?

Turnauksissa voitais ottaa sellasta hesassaki nähtyä linjaa, että tuomarit pelaa ite kans, ni ei kenenkään tarvi sitoutua pelaamattomuuteen jos se on ongelmana turnausjärjestämisessä. Eli sellasilta henkilöiltä ketkä niitä faqeja ny osaa ja on ennenki tuomaroinu, ni riittäis panostukseksi et laittaa turnauksessa keltasen paidan päälle ja vastaa oman pelinsä lomasta pariin sääntökysymykseen. Ja ku saadaan pari tuomaria paikalle ni ne voi tuomaroida toistensa pelit.

Janne
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Olen varannut T-talolta pari viikonloppua tälle vuodelle (12-13.6 ja 16-17.8) jolle voi varmaan aika vapaasti järjestellä turnauksia. Aikaisemmin keväällekin varmaan saa vielä varattua jos itse soittelee. En itse ainakaan aio näillä näkymin ottaa turnauksia omalle vastuulle, mutta voin olla todennäköisesti ainakin auttelemassa.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Hyvä jos Janne on innostunut ainakin hiukan tekemään.

Yleensähän nämä hommat ei vaadi kauheasti fyysistä efforttia vaan sitä yhtä henkilöä, jota kiinnostaa. Ei se auta, että foorumilla ihmetellään, että jonkun pitäisi tehdä asia x ja y tulevan turnauksen eteen. Pitää olla henkilö, joka ottaa asiakseen pitää huolta, että asiat tulee hoidettua. Hiukan siinä joutuu stressaamaan, mutta aina on kantajat ja kuskit löytyneet.

Noi pelaavat tuomarit on mun mielestä vähän nihkeä, mutta ihan kuitenkin kestettävä vaihtoehto. Esim. Helsingissähän aikataulut veny ihan törkeesti, kun tuomari pelasi pitkään eikä kukaan ollut laittanut tuloksia ylös.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Osku kirjoitti:Noi pelaavat tuomarit on mun mielestä vähän nihkeä, mutta ihan kuitenkin kestettävä vaihtoehto. Esim. Helsingissähän aikataulut veny ihan törkeesti, kun tuomari pelasi pitkään eikä kukaan ollut laittanut tuloksia ylös.
No siellä ei ollut kuin 1 tuomari. Musta parilla tuomarilla toi olisi ihan toimiva ratkaisu.
Chromeoo

Viesti Kirjoittaja Chromeoo »

+ et se ois ollu ihan sama vaik ei ois ollu tuomari siinä vikassa matsissa, ku niitten tulosten laittamiseen + maalauspisteiden laittoon meni joku 5min ku autoin juusoa....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”