Nyt tarvittais vähän parannusohjeita ja muutenkin apua taun kanssa.
kymmenkunta peliä olen pelannut taulla ja aina olen hävinnyt.
mutta tässä lista jota olen pääosin käyttänyt ja periaattessa kaikki figut mitä löytyy.
HQ 142
Shas´o
Plasma rifle, Fusion blaster
Shield gen, Stim injektor
HW multitracker
Elite 144
Shas´vre
Plasma rifle, Missile pod, Target array
Shas´ui
Elite 144
Shas´vre
Shas´ui
Elite 162
4x Stealth team
4xTarger array, Fusion blaster
Troop 205
Shas´ui
8x Shas´la
Markerlight
Devilfish
Flechette discharger
Disruption pod
Troop 110
Shas´ui
8x Shas´la
Markerlight
Troop 70
10xKroot
Fast 167
6xPathfinder
Devilfish
Flechette discharger
Disruption pod
Heavy 185
Hammerhead
Railgun,Burst cannons
Multi-tracker, Disruption pod
Flechette discharger, Target-lock
Heavy 160
2xBroadside
2xASS
Tau 1500
- Half-breed
Re: Tau 1500
Suitit mitään invua tarvi. Mobiliteetti auttaa pysymään poissa vihollisen aseiden näköpiiristä. Strikettävät jengit sitten tappaa sut invua tai ei. Muutenkin suittisi ovat retuperällä. Miksi crisis suiteilla on kaksi asetta muttei Multi trackeriä? Miksi toinen criiseistä on shas'vre jos et hyödynnä sitä? Miksi Stealtheilla on Targetting Arrayt, kun viides jäsen mahdollistaa käytännössä saman määrän osumia, mutta lisää vielä kestoa, ja on halvempi. Fusion Blaster menee myös hukkaan ilman Target lockia.
Trooppeja on myös suhteellisen vähän näin isoon listaan. Jostain olisi hyvä saada kolmas palomiesjengi, ja nykyisiä kasvatettua. Lisäksi jos otat laserkynän, niin Target lock myös mukaan. Pathfindereille myös enemmän kestoa, ja kessu mukaan bondagella. Eivät sitten ihan heti ole juoksemassa pakoon.
Trooppeja on myös suhteellisen vähän näin isoon listaan. Jostain olisi hyvä saada kolmas palomiesjengi, ja nykyisiä kasvatettua. Lisäksi jos otat laserkynän, niin Target lock myös mukaan. Pathfindereille myös enemmän kestoa, ja kessu mukaan bondagella. Eivät sitten ihan heti ole juoksemassa pakoon.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
SpartanMk1
Suittien TA on ihan sitä varten että ne osuis johonkin, ja minun mielestä on parempi ampua yhden tyyppisillä aseilla vihua ihan wound jaon takia.
yksi lisä stealt on ihan hyvä idea, se ei tullu minulle mieleenkään. Mutta stealt fusion ei sitten ilman TA:ta mihinkään osu.
Minä tiputan crisis shas´vren team leaderiksi ja laitan pathfindereille kessun.
yksi lisä stealt on ihan hyvä idea, se ei tullu minulle mieleenkään. Mutta stealt fusion ei sitten ilman TA:ta mihinkään osu.
Laskutoimitus:SpartanMk1 kirjoitti:Suittien TA on ihan sitä varten että ne osuis johonkin, ja minun mielestä on parempi ampua yhden tyyppisillä aseilla vihua ihan wound jaon takia.
Suitti jolla on Plasma rifle, Missile pod ja TA maksaa 67 pistettä ja tekee kierroksessa keskimäärin 1 1/3 osumaa (joko Missile podilla tai Plasmalla).
Suitti jolla on samat aseet mutta Multi-tracker maksaa 62 pistettä ja tekee kierroksessa keskimäärin 2 osumaa (yhden kummallakin aseella).
Eli oikeastaan missään olosuhteissa ei kannata ottaa tuollaista kombinaatiota. Targeting array laitetaan vain jos on mahdollisuus ostaa Multi-tracker Hard-wiredinä (eli suitti on vähintään Team leader että se voi ostaa wargearia) tai sitten spesialistisuitille jolla on yksi ase Twin-linkattuna versiona niin osuma on lähes taattu.
Komentajasi tarvii suojakseen ainakin yhden dronen. Yksittäinen suitti on houkutteleva kohde instakillaavalle aseelle kuten Missile launcher tai Lascannon, jolloin Feel no pain ei auta ja Shield generator tai Cover save antavat vain 50% mahdollisuuden selvitä hengissä.
-
Cmd. Shadowsun
Ja kuinka usein ne suitit jätetään näkyviin lasceille ja missileille ellei ole ihan pakko... niillä on se 6" hyppy kuitseskin siinä jolla pääsee hyvin talojen taakse.Flogger kirjoitti: Komentajasi tarvii suojakseen ainakin yhden dronen. Yksittäinen suitti on houkutteleva kohde instakillaavalle aseelle kuten Missile launcher tai Lascannon, jolloin Feel no pain ei auta ja Shield generator tai Cover save antavat vain 50% mahdollisuuden selvitä hengissä.
Muuten komppaan edellisiä... SG pois saat coverin kuiteskin tai sitten olet poissa näkyvistä. Multi-trackerit ehdottomasti, TA:iden tilalle... Onko noi flechette dischargerit noin hyviä vai vaan pisteiden täyttöä? Stealtheilta pois TA:t, halvemmalla yks jätkä lisää kuten halffis jo sanoikin.
I don't suffer from insanity - I enjoy every minute of it.