"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa-ketju 09-10

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Kakapo

Re: Tarinakisa-ketju 09-10

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Da Big Boss kirjoitti: Mutta mutta, jäikö kukaan kaipaamaan sataa sanaa?
Paha kaivata kun en ole ikinä "elänyt" sadassa sanassa mukana. Olisi kyllä kiva päästä kirjoittelemaan sadan sanan pituista juttua, eikö sitä enää järjestetä vai?
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Kakapo kirjoitti: eikö sitä enää järjestetä vai?
Voihan tuollaisen (tai minkä vaan) järjestää vaikka itse jos haluaa, vaatii vaan vähän viitsimistä. Kyllä noita varmaan vielä järjestetään
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kai se joskus järkätään uudestaan.

Minä muuten pidän tuosta Sola 4:sta. Mitenhän mie kekkasin tehdä siitä noin jännän? Taitaa halkoa kaduttaa, että jäi pois kyydistä.

Mullapa onkin jo sivu kirjoitettuna tuosta kisatarinasta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Jos sie halko kuulisit äskeiset korviini kuuluneet spoilerit, niin lupaan että tahtoisit mukaan.

:3
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
halko

El Capitan kirjoitti: Minä muuten pidän tuosta Sola 4:sta. Mitenhän mie kekkasin tehdä siitä noin jännän? Taitaa halkoa kaduttaa, että jäi pois kyydistä.
Ehkä :(

Mut ei se Nigel vaan ollu niin kiva loppupeleissä, vaikka tosi siisti ja tyylikäs ja miehekäs olikin, vei jotenkin innon pois tai jotain. Tai siis, se ei ollu Sandir...

No, yritetään edes kisatarina saada tehtyä. Aiheena sitten jotain tosi siistiä (Jos tulee 40k niin marsuja ei tulla näkemään, tai jos tullaan niin ne on verenhimoisia tappajia eikä ylväitä avaruusritareita, ja jos tulee FaBa niin delffejä tai kaaosta tai epäkuolleita mukaan, ehkä bretit, ne on kivoja)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Ei halkon Master engineer olisi ollut elossa tarpeeksi pitkään nähdäkseen tulevia tapahtumia. Hynkel Verikirves olisi varmaan pistänyt hihhulista mehut pihalle.

Ei kiinnostava hahmo vai? Siehän olit alussa siitä niin innoissasi. Sandir oli kyllä ihan hyvä hahmo.
- Sinitähti
halko

El Capitan kirjoitti: Ei kiinnostava hahmo vai? Siehän olit alussa siitä niin innoissasi. Sandir oli kyllä ihan hyvä hahmo.
Joo mie olin, mut mä menin tekemään sen jonkun leffan (tai jonkun) loppuhuumassa ja sitten se huuma vaan laski ja mä mietin et kukas tää nyt olikaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

halko kirjoitti:
El Capitan kirjoitti: Ei kiinnostava hahmo vai? Siehän olit alussa siitä niin innoissasi. Sandir oli kyllä ihan hyvä hahmo.
Joo mie olin, mut mä menin tekemään sen jonkun leffan (tai jonkun) loppuhuumassa ja sitten se huuma vaan laski ja mä mietin et kukas tää nyt olikaan
Ai mun vatsalihakset. Sattuu.

5:ssa jooko sitten paremmin. Sie oot kuitenkin hyvä pelaaja kaikkine vikoinesi päivineen. Hyvät pelaajat ei kasva puissa.
- Sinitähti
halko

El Capitan kirjoitti:
5:ssa jooko sitten paremmin. Sie oot kuitenkin hyvä pelaaja kaikkine vikoinesi päivineen. Hyvät pelaajat ei kasva puissa.
Katotaan, sen verran ainakin lisää yritystä että ootan yön yli ennen sen ukon laittamista ja katon onko se vielä silloin kiinnostava
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

El Capitan kirjoitti:Mullapa onkin jo sivu kirjoitettuna tuosta kisatarinasta.
Ahahaa! Pwned you as*h*lefu*king noob! Jippijamoth*rfu*kingjei!

Mulla kaksi.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Oikeasti? Joku aloittanut jo? Hämmentävää.

Viimeisenä viikonloppuna on kyllä vielä aikaa. Ajatelkaa nyt ihmiset, helmikuuhan loppuu viikonloppuun kuitenkin.

:)
Da Big Boss

Mulla on ollut viimeiset 3 kuukautta 7 sivua jo valmiina.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jätätkö sinä myös sen taideviestisikin sille viimeiselle viikonlopulle?

Konffaus on kivaa. Mun ogrearmeijastani tulee kyllä hieno minun silmissäni. Sanoi muut sitä gs sotkua rumaksi, en välitä. Miksihän minä tein itselleni bsb:nkin? Noh, listaan vaan. Sen verta näkki ukko, että haluan peluuttaa.
- Sinitähti
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Kolmastoista kirjoitti:Oikeasti? Joku aloittanut jo? Hämmentävää.

Viimeisenä viikonloppuna on kyllä vielä aikaa. Ajatelkaa nyt ihmiset, helmikuuhan loppuu viikonloppuun kuitenkin.

:)
KhylKhyl. On vain niin paljon muuta ohjelmaa, syntymäpäivät, esitelmä, kirja-arvostelu, kokeet, paljon figuja pitäisi saada valmiiksi. Ei tässä oikein Tarinaa kohta ehdi tehdä.

Huii, se edistyy. Katsotaan jos saisi jotakin säällistä aikaiseksi.

DBB, älä leiju! :)
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

El Capitan kirjoitti:Jätätkö sinä myös sen taideviestisikin sille viimeiselle viikonlopulle?
Se! Totta turiset.

Mie olin tuonkin jo ihan unohtanut. Josko mie vaikka ihan kirjoittelisin jo jotain ajatuksiani, joskaan en romaanimittaiseksi taitane sitä ihan venyttää nyt. Lyhyesti ja kauniisti siis.

[...]

Ja puoli tuntia myöhemmin tallennan keskeneräisen viestin, jota jatkan joku päivä tässä kunhan ehdin. Hyvä, että muistutit. :P
Da Big Boss

Täydellistä. Nyt omistan suomen parhaan albumin iPodillani.

Skyforger <3
halko

Da Big Boss kirjoitti:Täydellistä. Nyt omistan suomen parhaan albumin iPodillani.
Et pysty, Twilight Theater ilmestyy vasta ensi kuussa <3
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Konffaus on hauskaa. Oikein suuri innostus iski tänään kun kattelin noita mun Ogrejani. Butcher, Bruiser Bsb, 3 ironguttia ja yksi pylly on nyt koottuna.

Mutta miksi en osaa maalata? Yhden käden sain nätisti, mutta sitten se taso laski siihen tavalliseen meikäläiseen ja ähkyn mönkyn.
- Sinitähti
Da Big Boss

Harjoittelua, harjoittelua ja vähän lisää harjoittelua. Pidä jonkinlaista tutoriaalia auki vieressäsi kun maalaat, ja katso siitä.

Mie olin täysi uuno pari kuukautta sitten, mutta. Nytpä mie ossaan blendata ja NMM:ää ihan kohtalaisesti, kunhan vain jaksaa käyttää aikaa maalaamiseen, ja tietynlaista kärsivällisyyttä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Helvetti. Taitaa jäädä kisatarina jälleen tekemättä, kun pitäisi esseen parissa painaa. Helvetti 9-11 sivua tekstiä pitäisi saada aikaan, toiseksi paskimmassa aineessa ikinä, ja olen vaihtanut aihettakin tänään jo kolmesti, ja silti on vain puoli sivua tekstiä paperilla. Sivun verran tekstiä pitäisi pusertaa ennen Housea, joten nyt vaan töpinäks.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”