Löysin pari päivää sitten Storm of Chaos -aikaisen White Dwarffin ja taisin siitä hieman kiinnostua. Olenkin nyt selaillut nettiä ja etsinyt Storm of Chaosin - ja erityisesti Crom the Conquerorin - sääntöjä. GW:n sivuiltakin olen etsinyt mutta niitä tuskin siellä on ollut enää vuosiin. Ajattelin keksiä hieman SoC fluffia ja sen sellaista tulevaisuuden peliin, missä Archaonin horde temmeltää poikki keisarikunnan. Löytyisikö keneltäkään linkkiä lataussivulle (säännöthän sai joskus ilmaiseksi GW:n sivuilta?) tai sellaiselle sivulle, missä (edes) Cromin säännöt sijaitsisivat. Sotun hakua olen käyttänyt jo, mutta tuloksetta. Kiitos etukäteen :)
Jos topikki kuuluu enemmän Säännöt -osioon, sen voi vapaasti siirtää sinne. En itse katsonut että tämä olisi oikeen "säännöistä keskustelemista" :)
Crom the Conquerorin säännöt hakusessa
Crom the Conquerorin säännöt hakusessa
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
- Master Calgar
Re: Crom the Conquerorin säännöt hakusessa
White Dwarf numero 282 pitää sisällään pari sivua Cromista fluffia (ainakin vahvasti siltä se näytti että pääosassa on Crom ;D) ja samassa lehdessä on myös hepun säännöt. Pistin ne YV:llä, kun en tiedä miten minut kaltataan jos postailen sääntöjä suoraan tänne, hehe :) Vaikka kyseessä toki onkin hieman offgame hahmo (?) kun ei päässyt mukaan WoC kirjaseen :(
Tosin, omanlaisen Cromin pystyy tekemään jotenkin, kun on nyt tuo Runeshield (mikä on hieman Cromin kilpimäinen, mutta tavallaan parempi [ei tosin poista esmes great weaponin strenaa tms]) ja joku Berserker Sword kaveriksi... tosin, ei aivan sama ole tuo miekka kuin mitä Cromin säännöt sanovat, heh ;D Mutta ehkä lähimpänä... luulisin.
Ja kun ei enää näytä olevan Mark of Chaos Undividediäkään omana merkkinään (tosin, eikös tuo The Will of Chaos ole aika pitkälti sama kuin mitä vanha MoCU, vai muistanko ihan mitä sattuu?) pitää hieman ehkä soveltaa noita Cromin sääntöjä jos hänet haluaa vaikka peliin mukaan, mutta eiköhän se kohtuudella sovellettuna kaveripeleissä mene. Itse ainakin pidän Crom figusta niin paljon, että siitä tulee armeijalleni ehdottomasti yksi sankareista :D
edit: Voi ristus että pitää oppia käyttämään vähemmän noita hymiöitä... Ei niitä nyt enää pois voi editoidakkaan D: DOH!
Tosin, omanlaisen Cromin pystyy tekemään jotenkin, kun on nyt tuo Runeshield (mikä on hieman Cromin kilpimäinen, mutta tavallaan parempi [ei tosin poista esmes great weaponin strenaa tms]) ja joku Berserker Sword kaveriksi... tosin, ei aivan sama ole tuo miekka kuin mitä Cromin säännöt sanovat, heh ;D Mutta ehkä lähimpänä... luulisin.
Ja kun ei enää näytä olevan Mark of Chaos Undividediäkään omana merkkinään (tosin, eikös tuo The Will of Chaos ole aika pitkälti sama kuin mitä vanha MoCU, vai muistanko ihan mitä sattuu?) pitää hieman ehkä soveltaa noita Cromin sääntöjä jos hänet haluaa vaikka peliin mukaan, mutta eiköhän se kohtuudella sovellettuna kaveripeleissä mene. Itse ainakin pidän Crom figusta niin paljon, että siitä tulee armeijalleni ehdottomasti yksi sankareista :D
edit: Voi ristus että pitää oppia käyttämään vähemmän noita hymiöitä... Ei niitä nyt enää pois voi editoidakkaan D: DOH!
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Vep-arkisto auttaa. Pdf-linkki ei kylläkään toimi, mutta ehkä tuolla pääsee alkuun. Tosin erikoissäännöistä jo huomaa, että Valloittaja-Crom ei ole täysin yhteensopiva Warriors of Chaos -kirjan kanssa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kiitos kummallekkin, noista oli paljon apua :D Harmi vaan ettei Arskan kilvenkantaja päässyt uusimpaan edikkaan mukaan, mutta itse figu on melkoisen komea niin kyllä sille käyttöä piisaa, vaikka juuri tuollaisena "Cromimaisena" kaaoslordina :)
edit: Nyt näkyy melko kirkkaasti miksei Crom päässyt uuteen edikkaan. Voi poloista.
edit: Nyt näkyy melko kirkkaasti miksei Crom päässyt uuteen edikkaan. Voi poloista.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.