Kärppä pelaajille ja faneille.

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Kärppä pelaajille ja faneille.

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Tilaustyö eräältä ystävältä. Sain kivasti rahnaakin tästä. Ajattelin sen tuoda tänne esille, teidänkin iloksi

Kuva

Tausta on vähän "heikko" ja hassu. Koska halusin tuoda hahmon esille. Itse en ole mikään jääkiekon ystävä, mutta eipä minulla ole kärppiäkään mitään vastaan. Väriteema ei ole ihan oikean pelaaja-asustuksen mukainen ja karikatyyri-tyylin takia rakennekin on mitä on.
Tarkoitus oli tällä herättää ihmismieleen hupia. Jotakin virheitä tässä on.

Mutta kommenttia saa laittaa. Tietenkin rakentavan palautteen kera, haukkuja en kestä lukea, sillä luonteeni ei kestä kritiikkiä. Siitä on muutenkin niin pitkä aika kun olen viimeksi piirtänyt.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Weedeeo

Re: Kärppä pelaajille ja faneille.

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Onhan se mallikas kuva, ilme on oikein kiva ja tuo korstomainen olemus. Tuo tausta tosiaan on vähän laimeahko, jotain jännää muttei liian jännää sinne olisit voinut lisätä.
Sanoisin jopa että häiskän oikean käden kämmenselkä näkyy vähän oudosti sormien takaa, mielestäni jompikumpi peukalosta ja kämmenestä pitäisi olla esissä, nyt on molemmat :/
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Sama käsi homma kuin Weedolla. Mutta miks mulle tulee tosta örmyleuvasta ja naamasta mieleen Prätkähiirien Rasvanahka?
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Arkki kirjoitti:Sama käsi homma kuin Weedolla. Mutta miks mulle tulee tosta örmyleuvasta ja naamasta mieleen Prätkähiirien Rasvanahka?
Hohohoooo! Enpä muute itekää huomannu rasvanahan ja ton yhteensopivuutta. Sen minä sanon ettei minulla ollut tässä mitään muuta mallia käytössä kuin kärppien logo. Vähä o anatomiset jutut hukassa kun tosiaan tuo käsi nyt häiritsee, pahoitteluni, ensi kerralla sitten yritän petrata. Emmie ole aikoihi jääkiekkoa pelannu/kattonu, nii oha se mailan ote hukassa.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Sälli on unhottanut sukat kotiin.

T:TPS
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Piirrustukset ja maalaukset”