Jep, 0.Remington kirjoitti:Kolmanesta skenusta btw? Mitä jos erotus on 0? 0 pts?
Pahoittelen ikävää viivästymistä, syytän tätä elämäksi kutsuttua turhaketta ja opiskeluita. Sekä teknisiä ongelmia joita minulla oli reissusta palatessani >.<
Palkintoja on todellakin kertynyt yli sadan euron edestä, ja lisää hankitaan jos pelaajia ilmoittautuu enemmän.
Valitettavasti minun on myöskin ilmoitettava, että tämä Ennen myrskyä turnaus saattaa olla viimeinen minkä voi kokea tässä muodossa Torniossa. Olen todennäköisesti muuttamassa tämän vuoden puolella pois Torniosta, joten uuden turnauksen järjestäminen vaikeutuu huomattavasti. Tilalle tulee tosin jossainpäin järjestettävä turnaus, joka tulee jatkamaan Ennen Myrskyä turnauksen perinnettä, vaikkakin turnausta tuskin tulee Tornioon. Joten nyt kaikki tontut ja menninkäiset ja örkinpoikaset pelaamaan, ja ottakaa kaverinne myöskin!
Jos on kysyttävää niin kysykää, vastaan mahd. pian. Jos joku haluaa tiedustella minun puhelinnumeroani vaikka paikalle eksymisen tarpeessa, niin yksityisviestillä saa.
Spread the word brothers and sisters, time is upon us!
*EDIT* Aikataulu meinasi unohtua, lisäsin senkin etusivulle.