Mutta pitemmittä puheitta ja tekosyittä, tällainen on lopputulos (ilman basettamisia vielä). Kamera ei ihan jaksanut tarkentaa kovin lähelle, kun oli halvin romukasa minkä aikanaan kaupasta löysin...
Koetin saada hieman hohtoefektiä noihin linssien ympäryksiin, mutta ensimmäistä kertaa yritän sellaista, joten, noh... (niin ja kopioin sitä kompassia tuohon aseen kärkeen, suoraan GW:n sivuilla olleisat kuvista, paha copy/paste minä)

Aseista tuli mustaa/metallia. Ajattelin ensin tehdä puhtaasti kokomustat (tyylillä GW:n maalaama) mutta omaan silmään tuo sopi ihan riittävän hyvin.

Selkäreppu on niin tavanomaisen näköinen kuin vain voi. Mutta eipä kommando tarvitse ihan hirveitä krumeluureja muutenkaan ;D

Seuraavana vuorossa on Big Mek kustom forcefieldin kanssa. Sen jälkeen tulee "Katskulli" josta siis pomomies örkeille (ei sen hienompaa bossia oikein mielestäni olekkaan), olkapäällä kirkkaanpunainen vihainen attacksquig :D
Koitan keksiä hieman paremman valaistuksen (kameran säädöt hiukan rajalliset) jotta metallivärit ja muut näkyisivät enemmän luonnollisina. Tein sellaisen "kuvausboxin" mutta hyvien lamppujen uupuessa ei sekään oikein auta, hehe. Mutta näin tälläkertaa :) Vinkkejä saa heittää, rakentavaa kritiikkiä myös (onko sitä edes muunlaista kuin rakentavaa) ja lisäksi, mikä mahtaisi sopia örkkien baseksi parhaiten: hiekka/nurmi, hiekkaerämaa vai jokin muu... itse olen kallistumassa hiekkaerämaan suuntaan (tyylillä Armageddonin taistelutantereet) mutta näkee sitten.