Tuossa jokin aika sitten pistin tähän osioon ensimmäiset kuvani maalaamastani figusta (Dwarf slayer lord linkki http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=90126) ja nyt laitan uudesta ukostani jota olen teidän ohjeitanne hyväksikäyttäen yrittänyt maalata hyvin :). (päätin tehdä uuden aiheen, koska nyt ei ole kyseessä Dwarf slayer lord, mutta jos haluatte voitte siirtää kuvat vanhaan osiooni jos se on mahdollista)
Toivon lisää parannus ehdotuksia ja tietenkin kehuja missä olen onnistunut viime kertaa nähden ;P
Tulos on tässä:
Dwarf lord
Dwarf lord
- Liitteet
-
- Lordi 5.JPG (90.91 KiB) Katsottu 823 kertaa
-
- Tuo sininen sävy on tehty Enchanted bluen ja Mithril silverin sekoituksesta
- Lordi 4.JPG (90.27 KiB) Katsottu 823 kertaa
-
- Lordi 3.JPG (88.81 KiB) Katsottu 823 kertaa
Viimeksi muokannut Larssoni, Ma 14.12.2009 14:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Dwarf lord
Vähän suttuinen joistain kohdista, mutta pelikelpoinen. Taidot kehittyy itsestään, en itse ainakaan lähtisi tuota muuttamaan vähään aikaan.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Oikeinkin mallikkaan näköinen nappi. Maalikerrokset eivät näytä turhan paksuilta, ja noi kasvot jotenkin toimii aika hyvin. Ois tietenkin voinut lähteä vaikka tanned fleshishtä ja layeroida se iho dwarf fleshilla niin varjot olisivat vielä entisestään korostuneet. Figussa ei itse asiassa häiritse kuin 2 asiaa: Joissain kohdissa figua, etenkin parrassa jotenkin tuppaa näkymään alta se metalli jostain syystä :< Ja toisena asiana tuo mithrilsilver-enchblue armori jotenkin loppuu ihan seinään yhdessä sivukuvassa.
Mielestäni reilusti kehitystä edelliseen nähden :)
Mielestäni reilusti kehitystä edelliseen nähden :)
Jos vaikka lisäisit ihoon vähän washia tummentamaan väriä (eivät varmaan käy suihkussa kovin usein) sekä se hieman varjostaisi ihoa.Se toisi samalla selvästi elävyyttä.
- Master Calgar
Ilme on hyvin maalattu napille, ehkä hieman syvyyttä ihoon silti(?) mutta noin muuten on onnistunut yrmyilevä naama. Hiukset näyttivät hieman kiiltäviltä, niihin ehkä enemmän mattapintaa. Hieman rosoisuutta oli näkyvissä siellä täällä, mutta kyllä tuo ihan pelikelpoiseltä näyttää. Jos jonkunmoista washia tosiaan sinne lisäisi (vaatteisiin, panssareisiin ja naamaan sopivilla sävyillä tietysti) niin saisi lisää sitä syvyyttä heppuun.
Mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvää settiä. Napin naama erityisesti toimii ja toimisi ehkä paremmin syventämällä washeilla :)
Mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvää settiä. Napin naama erityisesti toimii ja toimisi ehkä paremmin syventämällä washeilla :)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910