Vaihtoehtoiset figupelit Kuopiossa

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

aatami

Vaihtoehtoiset figupelit Kuopiossa

Viesti Kirjoittaja aatami »

Fellow nerds,

Olen pikkuhiljaa ruvennut miettimään, että mikä on vaihtoehtoisten figupelien laita Kuopiossa?
Löytyykö täältä ketään, jota kiinnostaisi esim. LOTR, WM/H tai vaikkapa Warmaster Ancients?
Itseäni ainakin kiinnostaisi nuo kolme edellämainittua.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
MrBigMr

Re: Vaihtoehtoiset figupelit Kuopiossa

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Mordheimia löytyy ainakin ns. up the wazoo. Itse olen yrittänyt pistää kasaan muutamaa Necromunda-jengiä (ainakin Escherit, Orlokit ja Enforcerit, ehkä myös Delaquet ja Van Saarit) ja huijata ihmisiä pelaamaan sitäkin. Battletechiäkin löytyy, vaikkakin siihen tahtoo vierähtää ropekerhollinen aikaa poikineenkin.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Mua ainakin kiinnostaisi warmachine ja infinity FOW myös jossain määrin. Oon vaan nytten armeijassa niin ei oo oikein aikaa eikä oikein rahaakaan sijoittaa uusiin peleihin. Mutta infinity varsinkin vaikuttaa melko kiinnostavalta.
aatami

Itse olisin ainakin täysin valmis aloittamaan WM/H:n, jos vain enemmän tyyppejä olisi mukana aloituksessa. Voin vaikka kysäistä ropekerholla asiasta.
'10-'11-'12 WDL
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Minkäslaisia mahdollisuuksia siellä naapurissa on demotukseen? Lähinnä siis tilojen puolesta. Täältä suunnalta voisi joskus raahata muutaman WM/H napin sinne ja demottaa peliä, samalla voisi käväistä tuttuja moikkaamassa muutenkin.
aatami

Tiistaisin on varattu tilaa meille neljästä kahdeksaan kulttuuriareenalla (Entinen nuorisokeskus) osoitteesta Kauppakatu 44.
[copypastea] Talon edessä on sellainen outo patsas ja posti on tosiaan vieressä. Sisäänkäynti on tiilitalon sisäpihalta ja sisälle tullessasi portaat vasemmalla vievät ylös. Siellä menet ihan perälle ja ovesta sisään, jonka jälkeen pitäisikin kuulua jo pelaajien möykkäys. [/copypastea]

Jos nyt muutkin innostuu tästä, niin varmaan ensi marraskuun aikoihin minulle ilmestyy trollbloods armeija. Selailin jo PP:n sivustoa ja sotua, ja ainakin minusta vaikuttaa todella hyvältä peliltä. Ainakin GW:n puolivalmiisiin sähläyksiin verrattuna.
'10-'11-'12 WDL
Diogenes

aatami kirjoitti:Jos nyt muutkin innostuu tästä, niin varmaan ensi marraskuun aikoihin minulle ilmestyy trollbloods armeija. Selailin jo PP:n sivustoa ja sotua, ja ainakin minusta vaikuttaa todella hyvältä peliltä. Ainakin GW:n puolivalmiisiin sähläyksiin verrattuna.
Minulla on suurinpiirtein Borkaa lukuunottamatta kaikki Rölli-warlockit, ja sen verta petoja ja joukkojakin että melko hyvin pääsee demotuksessa siihen faktioon ainakin tutustumaan ;-). Kunhan sinne Kuopioon vain saan itseni hoidettua :).
aatami

Mites muuten, kiinnostaako ketään Kuopiossa LOTR figupeli? Onko täällä kenties jo pari tyyppiä jotka pelaa LOTR:ia? Itseäni ainakin suunnattomasti kiinnostaisi tämä peli, suuri tolkien fani kun olen.
'10-'11-'12 WDL
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Mulla on rohania, gondoria, hobsuja, urukkeja ja jotain randompahiksia. Jos joku osaa säännöt niin voitas demottaa ropekerhossa. Omistan siis myös rulebookin, jos joku haluaa sääntöjä paikanpäällä lukee. ^^ -.-
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Mulla on tuota LOTR:ia aika reilusti, pääasiassa Gondoria ja Mordoria, mutta myös aika paljon kaikkea muutakin. Säännöt on hyvin hanskassa normi-LOTR:iin (kaikki lisäosat ja WD-säännöt löytyy), ja WOTR:iakin on tullut muutama peli pelattua.

Armeijoita löytyy laidasta laidaan (turnausjyristä läpällä kasaan heitettyihin hupilistoihin).

Pari seuraavaa tiistaita menee kyllä työn merkeissä, ja seuraavista ei vielä ole tietoa, joten hetken aikaa menee, ennen kuin pääsen paikalle pelailemaan.
Phil Kelly says "No!"
Pesis

Mitenkäs esim. tuo FaBa turnaus? Sielläkin voisi varmaan jotain pienempää lotripeliä demottaa, esim. joku 300p matsi tai sitten vaan heropainotteisia listoja.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

En pääse sinnekään, pyöritän sinä viikonloppuna LOTR-turnausta Kouvolassa.

Tiistai 20.4. saattaa ihan hyvin olla mahdollinen, tiedän viikon päästä, kun seuraava 6 viikon vuorolista tulee postista. Ja samalla selviää tietysti 5 seuraavaakin tiistaita eteenpäin.
Phil Kelly says "No!"
aatami

Noniin, nostetaanpa tätäkin aihetta.

Nyt uusien huhujen myötä mietityttää, viitsiikö enää käyttää niin paljon rahaa fabaan (kasvaa liian massiiviseksi) tai koohon (strategisesti rajoittunut), joten nyt ihan tosissaan toivoisin vähän valaistusta asiaan, miten valmiina yleisestikin suurin osa Kuopion figuilijoista, etenkin ropekerholla käyvistä olisi valmis aloittamaan jonkun ei-hammer figupelin?
Viimeksi muokannut aatami, Ma 14.06.2010 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'10-'11-'12 WDL
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

aatami kirjoitti:Noniin, nostetaanpa tätäkin aihetta.

Nyt uusien huhujen myötä mietityttää, viitsiikö enää käyttää niin paljon rahaa fabaan (kasvaa liian massiiviseksi) tai koohon (huono),
Tämähän ei aiheeseen liity, mutta ei koo sen huonompi ole kuin FaBa:kaan. Anteeksi OT.
aatami

Khorne Marien kirjoitti:
aatami kirjoitti:Noniin, nostetaanpa tätäkin aihetta.

Nyt uusien huhujen myötä mietityttää, viitsiikö enää käyttää niin paljon rahaa fabaan (kasvaa liian massiiviseksi) tai koohon (huono),
Tämähän ei aiheeseen liity, mutta ei koo sen huonompi ole kuin FaBa:kaan. Anteeksi OT.
No okei, strategisesti rajoittunut. Huono meni jo liioittelun/inside vitsin puolelle.

Ettei mene ihan offiksi niin pistän vielä sivukysymyksen:
Harrastaako kukaan täällä Kuopiossa jo valmiiksi mitään 10mm figuja?
Viimeksi muokannut aatami, Ma 14.06.2010 12:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
'10-'11-'12 WDL
Temathael

Viesti Kirjoittaja Temathael »

Xenon kirjoitti:Mua ainakin kiinnostaisi warmachine ja infinity FOW myös jossain määrin. Oon vaan nytten armeijassa niin ei oo oikein aikaa eikä oikein rahaakaan sijoittaa uusiin peleihin. Mutta infinity varsinkin vaikuttaa melko kiinnostavalta.
Hieman vanha viesti lainattavaksi, mutta tehäänpä silti.
Olen syksyllä muuttamassa Kuopioon ja Infinityä pelailen. Ensi vuoden puolella tulossa myös pari muuta peliä pelaavaa kaveria Kuopioon ja tarkoituksena olisi levittää pelin ilosanomaa kaupunkiin ja juurruttaa sinnekin sitkeä Infinitykommuuni. Joten nyt on hyvä aloittaa pelin harrastaminen Kuopiossakin, kun peliseuraa on tulossa lähiaikoina : )
Pelaan Infinityä.
Pesis

Blasphemy! Luovuttajat vaihtaa peliä, just kun fabastakin tuli taas hauskaa :D . Mut tosiaan se War of the ring kommuuni pitäs tänne saada...
Diogenes

Mites se oli kiinnostus siihen Warmachine/Hordes -demotukseen vielä? Koko alkuvuoden painanut pariakin duunia, niin ei ole paljoa viikolla ollut saumoja Kuopioon heilahdella, mutta jos syksyllä helpottaisi :).

Voin ottaa nappeja Masiinan puolelta Meniiteille, Khadorille ja (Rhulic-(eli kääpiö)) palkkasotureille, Hordesista Trollbloodeille ja hyvin rajoitetusti Circlelle (eli saan aika minimilistan niistä kokoon, mutta demotus onnistuu).

Jos jotain faktiota noista ehdottomasti haluaa nähdä, niin yritän jopa tässä maalata nappuloita ettei tartte pohjamaalttuja tylsyyksiä katsella :). Röllit ja palkkasoturit ovat jo valmiiksi maaleissa, Khador kärsii maalaamattomuudesta pahiten.
aatami

Diogenes kirjoitti:Mites se oli kiinnostus siihen Warmachine/Hordes -demotukseen vielä? Koko alkuvuoden painanut pariakin duunia, niin ei ole paljoa viikolla ollut saumoja Kuopioon heilahdella, mutta jos syksyllä helpottaisi :).

Voin ottaa nappeja Masiinan puolelta Meniiteille, Khadorille ja (Rhulic-(eli kääpiö)) palkkasotureille, Hordesista Trollbloodeille ja hyvin rajoitetusti Circlelle (eli saan aika minimilistan niistä kokoon, mutta demotus onnistuu).

Jos jotain faktiota noista ehdottomasti haluaa nähdä, niin yritän jopa tässä maalata nappuloita ettei tartte pohjamaalttuja tylsyyksiä katsella :). Röllit ja palkkasoturit ovat jo valmiiksi maaleissa, Khador kärsii maalaamattomuudesta pahiten.
Kävisikö tiistai 27. päivä?
Minä ainakin haluaisin Troolblodeja testata, varsinkin sitä blitzeriä, jos käy?
'10-'11-'12 WDL
Diogenes

aatami kirjoitti:
Diogenes kirjoitti:Mites se oli kiinnostus siihen Warmachine/Hordes -demotukseen vielä? Koko alkuvuoden painanut pariakin duunia, niin ei ole paljoa viikolla ollut saumoja Kuopioon heilahdella, mutta jos syksyllä helpottaisi :).

Kävisikö tiistai 27. päivä?
Minä ainakin haluaisin Troolblodeja testata, varsinkin sitä blitzeriä, jos käy?
Muutenhan se varmaan kävisi, mutta ainakin tämän vuoden ainoat 27. päiväksi osuvat tiistait olivat heinä- ja huhtikuussa ;). 24. päivä eli ensi viikolla en pääse töiden takia, mutta sen jälkeen esim. 31.8. tai syyskuussa pitäisi onnistua.

Blitzerin voin viimeistellä kyllä mukaan, sen maalaaminen on aloitettu kyllä tosin sen iho meni aivan Täysin V****ksi (tm), joten se ei ole kaunista katseltavaa. Mitä Warlockia haluat testailla (löytyy Grim Angus, perus-Madrak, Hoarluk Doomshaperista perus- ja eeppinen versio sekä Grissel Bloodsong)?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”