"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaartia 28mm historiallisista?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
T3ro

Kaartia 28mm historiallisista?

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Terve,

Huomasinpas fantasiapelien nettikaupassa sinne tuotevalikoimaan saapuneen victrixin 28mm napoleonin aikaisia sotilaita ja mietin niiden käyttämistä kaartin sotilaina. Olisi mukava sellainen 1800-luvun alkupuolen kaartiarmeija, ja lisäksi victrixin figuilla se olisi suhta halpa toteuttaa (60 tyyppiä 25e). Haluaisin ideoita noitten konvertoinnista 40k figuiksi, lähinnä aseiden muuttelua ja panssareita. Tälläisistä figuista on kyse (tuossa galleriassa useita kuvia victrixin figuista). Kiitoksia etukäteen konvertointi ideoista!

-Tero
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Half-breed

Re: Kaartia 28mm historiallisista?

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Keisarillisia tunnuksia ympäriinsä, ja säästeliäästi tulevaisuuden tekniikkaa figuille. Galaksi on iso, ja kaarti käyttää paikallisesti tuotettuja aseita, niin voit selittää että jengisi käyttää musketteja kun lasguneja ei ole saatavilla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Makee idea!

Mä lähtisin myös Half-breedin linjoille: ei mitään valtavia konveja, antaa figujen yleisilmeen ja muskettien säilyä. Maalauksella voi sitten tehdä juttuja.

Panssaria lisäisin komentoryhmän jampoille sillä tavoin, että kun hämmästynyt ohikulkija kurkkaa pelipöydällesi tai kaappiisi, hän tajuaa, että napoleaanisesta habituksestaan huolimatta figut ovat "tulevaisuuden" taistelukentältä. Kypärät on hankalia. Voit joko sanoa, että tyypeillä on "skull cap" hatun alla, tai sitten lisäillä hyvin varovaisesti 1800-luvun alun ratsuväen käyttämiä korkeahkoja ja muotoiltuja malleja. Sellaisia, joita löytyy GW:n WFFB Empiren Pistoliers-boksista. Ovat varsin komeita ja sopivat mainiosti, kotka-logoa myöten, 40K:n janttereille.

Ja sitten kun hommaan ryhdyt, kuvat konveista ja maalauksista tänne. Niin on lupaavaa.

-ile
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Saattaapi olla, että käyn jo tällä viikolla hakemassa laatikon joko tälläisiä, tälläisiä tai tälläisiä.

Päättäkää ihmiset mikä noista, itse pohtinut pääni puhki mutten osaa päättää..
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Toinen linkki.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

T3ro kirjoitti:Saattaapi olla, että käyn jo tällä viikolla hakemassa laatikon joko tälläisiä, tälläisiä tai tälläisiä.

Päättäkää ihmiset mikä noista, itse pohtinut pääni puhki mutten osaa päättää..
Missä asennoissa olevia figuja kaipaat? Uskoisin, että kaikista bokseista löytyy kaikkia asentoja, mutta silti vain ekan linkin takana olevassa boksissa mainittiin erikseen erilaiset ampuma-asennot. Tämä kannattaa varmaankin tsekata, ellet halua marssilla olevaa osastoa. Ja vikan linkin takana olevassa boksissa on ilmeisesti useampaa eri yksikkötyyppiä ja sen mukaisesti useampaa erilaista asustusta, myös "rähjäisempiä" krenatöörejä. Kuulostaa mielestäni hyvältä konvailun kannalta.

En sano, mitä sun pitäis, mutta tällaisilla kriteereillä itse lähtisin ostoksille.

-ile
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Itsellä oli sama ajatus jokin aika takaperin. Ostin Perry miniaturesin paketin brittiläisiä sotilaita. On tuossa kokoluokassa hitusen verran eroa. Ajattelin itse sekoitella heiman cadianeja ja noita mutta aika tyhmältä näyttää. Päät ja reput tosin ukoilta voisi ottaa mutta muuten ovat aikas pieniä. Tietty jos tekee täysin noista vaihtoehtfiguista koko porukan niin siinä kokoero tuskin haittaa kun koko armeija samaa.
Kalat meni kotio...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”