Eli olen ajatellut hommata muutaman eldar walkerin ja olen miettinyt niiden aseistusta, että kumpi olisi mielestänne parempi vaihtoehto. Vastassa olis ainakin ig ja tyranidit.
vaihtoehto1: 2xwalker ja aseistus 2x scatter laser = 120pts
eli lähtee 16 laakia 36 tuuman kantamalla ja ap olis 6
vai
vaihtoehto2: 3x walker ja näiden aseistus olisi 2x shuriken cannon = 120pts
eli lähtee 18 laakia mutta vain 24 tuuman kantama mutta ap on 5
Eli kumpi olisi mielestänne parempi?
Eldar war walkerin aseistus
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Itse lähtisin varmaan halvemmilla. IG:sta ei ole väliä oletko 36 vai 24 tuumaan päässä koska missile osuu joka tapauksessa, mutta tyranideilla vähän inhottavampaa kun pääsevät lähikseen noin läheltä, jossa kyllä repivät kävelijän silpuksi. Tämän mutta saat kuitenkin samaan hintaan yhden enemmän ja enemmän laukauksia massan pehmentäsmiseen, mikä kyllä mielestäni korvaa tämän huonomman rangen.
- Half-breed
Re: Eldar war walkerin aseistus
Kyllä 36" ja 24" on vissi ero myös IG:tä vastaan. 36" kun tulee vastaan vain yksi ase ryhmästä, kun 24" tulee toinenkin.
Kuitenkin Scatteri on paljon kovempi kuin Shuriken. Ampuu enemmän, kauemmaksi, ja ei se AP:n puute niin vakavaa ole, kun ampuu paljon (Shurikeni tappaa 0.14 kaartilaista enemmän.) että 36" kantamasta kannattaisi luopua.
Kuitenkin Scatteri on paljon kovempi kuin Shuriken. Ampuu enemmän, kauemmaksi, ja ei se AP:n puute niin vakavaa ole, kun ampuu paljon (Shurikeni tappaa 0.14 kaartilaista enemmän.) että 36" kantamasta kannattaisi luopua.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Re: Eldar war walkerin aseistus
Kiitos näistä vastauksista.