Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Currynator
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Elikkä meitä on sitten neljä fabaa ja neljä 40k pelaajaa. Hyvä! Ei tarvi säätää tai mitään.
kaikki tietää et razorbackit kerää kaiken huomion kentäl kun ne on niin "vaarallisii"
http://www.grapheine.com/bombaytv/webde ... 01de0.html
http://www.grapheine.com/bombaytv/webde ... 01de0.html
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Sitä seuraavalla viikolla (22.2-->) minulla alkaa hiihtoloma ja olisi mahdollista useampaan pelipäivään. Kyselen jo etukäteen että onko teillä lomaa ja jos on niin onko halua (tai aikaa) ylimääräiseen pelipäivään (tai päiviin) ja mikä/mitkä päivät sopisivat parhaiten? Voitaisiin vaikka kokeilla jotain eksoottisimpia skenaarioita (nykyään kun on tultu taisteltua näitä tavallisia).
on lomaa, tulen kyllä.
voisi sillon vaikka hoitaa kuun loppuu, kö? eihän siin tarvis ku pari pelii.
olen muutenki alkanut suunnittelemaan skenua kaupinki mättöön, joten kuu ei käy siihen.
ja huomenna on mitä uskottavimmin tulossa katsoja.
voisi sillon vaikka hoitaa kuun loppuu, kö? eihän siin tarvis ku pari pelii.
olen muutenki alkanut suunnittelemaan skenua kaupinki mättöön, joten kuu ei käy siihen.
ja huomenna on mitä uskottavimmin tulossa katsoja.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
-
Shadowdwarf
Jaa. Että poozeh vai? Haluan sit pelata hukkien kanssa huomenna. ^^
itse olen 23 päivä kotkassa, muuten viiletän muualla. joensuussa tulen joko 27 tai 28 päivä, sen tarkemmin en tiedä. eli onnistuuko peli 23 päivälle?
ai et mun pitäis heittää sinut hukille,Shadowdwarf kirjoitti:Jaa. Että poozeh vai? Haluan sit pelata hukkien kanssa huomenna. ^^
ja jäisin itte marineiden kaa..... mietitäämpäs...ei
noppa päättää
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Marineiden kanssa joudut jokatapauksessa :D. Jos muilla pelaajilla ei ole 23. päivää vastaan niin silloin voidaan pitää peli mun puolesta.
Hukkien tulo epävarmaa, riippuu fiiliksistä ammulla että lähdenkö pilkkimään isäni kanssa vai tulenko pelaamaan.
Lähetän viestiä karrille jos en ole tulossa.
Lähetän viestiä karrille jos en ole tulossa.
-Viilasimme puolipilkusta pilkun pois, saamme siis @ merkin.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
-
Marsutin mrkII
23 päivä käy mulle.Ilmotan jos en ole tulosaa, tällä kertaa.
Nää salasanat ei vaa pysy päässä...
lomaa huhtikuun puoleen väliin että itselle käy myös aika hyvin extra pelit
Jiiihaaa!!!
- Currynator
Mael tilauksista tulee vähän juttua. Sivuilla lukee että pakkaavat tavaraa joten voi olettaa että kohta lähettävät tulemaan ja hyvällä tuurilla saadaan jo tällä viikolla.
Sitten ensi pelikerroista. Alustavasti pelit perjantaina ja sunnuntaina ellei mulla ole jotain muuta noina päivinä (onko Kreize mulla mitään ohjelmaa perjantaina tai sunnuntaina?). Ensiviikolla sitten pelit 23. päivä ja muistaakseni se päivä oli tiistai. Onko muita toivomuksia päivistä? Hiihtolomalla (tai tällä viikonloppuna) sitten peluutetaan vähän erikoisimpia skenuja ja pelaamme kuukampanjan loppuun.
Sitten ensi pelikerroista. Alustavasti pelit perjantaina ja sunnuntaina ellei mulla ole jotain muuta noina päivinä (onko Kreize mulla mitään ohjelmaa perjantaina tai sunnuntaina?). Ensiviikolla sitten pelit 23. päivä ja muistaakseni se päivä oli tiistai. Onko muita toivomuksia päivistä? Hiihtolomalla (tai tällä viikonloppuna) sitten peluutetaan vähän erikoisimpia skenuja ja pelaamme kuukampanjan loppuun.
ei olla uskottavast pääsees tän viikonlopun peleihi (kuusaalle)
mutta katsotaan miten käy, emme tule jos emme toisin ilomita
mutta katsotaan miten käy, emme tule jos emme toisin ilomita
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
lauantaina on D&D:tä joten perjantai ja sunnuntai jää vapaiksi
Jiiihaaa!!!
- Currynator
Perjantaina sitten pelit. Itselläni ei ole koulua silloin joten tarvittaessa voimme aloittaa aikasempaa mutta muuten pelit alkaa klo 14.
Perjantaina tulossa mutta kysymys kuuluu että mitä pelataan. Itse ainakin haluaisin 40k:ta kun sunnuntaina jäi väliin.
-Viilasimme puolipilkusta pilkun pois, saamme siis @ merkin.
- Currynator
Jos muita 40k pelaajia tulee niin sitä pelataan. Itse oon ajatellut että voisin itsekkin pelailla 40k:ta mutta katson mikä pelaaja tilanne on ennenkuin päätän mitä pelaan. Tällähetkellä meitä olisi 4 pelaajaa (Mikko, Tommi, minä ja Jesse vaikkakin hiukan myöhässä töiden takia).
-
Shadowdwarf
En sittenkään pääse perjantaina tai lauantaina figuilemaan / DnD, koska elämä tulee tielle.
- Currynator
Jepjep, no sitten meitä on kolme, ellei muut ilmoita tuloaan.
-
Marsutin mrk III
Tulossa ollaan mutta tulen jossain 14.30 (pääsen 14.00 ja hane figut kotoonta).
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.