WIP Battlewagon

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Master Calgar

WIP Battlewagon

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Hieman taitaa kohta mennä spämmimiseksi nämä kuvat, mutta pistetään nyt tuosta Battlewagonistakin vielä tänne.

Maaleissa uupuu vielä, mutta runko on siis kokonaan valmis. Tiedän etteivät nuo 4 big shootaa ole se paras vaihtoehto, mutta tokihan nyt piti niitä sinne lyödä joukkoon oikein urakalla, hehe. Osia on siis lisätty trukista, tuo sivulla oleva ampuja (trukin ampuja) ja koko vasemman puolen jouksuramppi+laskusilta (jonka saa jopa laskettua OMG... -.-'). Tuo karja-aura on väriltään enemmänkin se lopullinen, runko muuten vielä hieman kirkkaanpuoleinen, mutta siihenkin tulee muutosta. Torniin mahtuu mukavasti Ghazghull tai mikä tahansa -isomman- basen omistava yksikkö, esmes bigmek.

Kuva

Kuva

Kuva

Lisäsin eteen tuplarenkaat, kun näytti hivenen hassulta kun olivat renkaat pahasti piilossa leveyden lisäyksen myötä. Tässä siis väännetään kaamoksen ja örkkien projekteja molempia, eli eipä ainakaan tylsisty heti yhteen ja samaan väriskaalaan :)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
minä

Re: WIP Battlewagon

Viesti Kirjoittaja minä »

Jos tuosta tosiaan tulee tuon sävyinen kun tuo aura/jyrä, niin komia on tulossa, ei voi muuta sanoa. Ainoa mikä häiritsee on jotkut noista kulumista, näyttävät liikaa pensselillä huitaistuilta.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Asymnic

Viesti Kirjoittaja Asymnic »

minä kirjoitti:Jos tuosta tosiaan tulee tuon sävyinen kun tuo aura/jyrä, niin komia on tulossa, ei voi muuta sanoa. Ainoa mikä häiritsee on jotkut noista kulumista, näyttävät liikaa pensselillä huitaistuilta.
Kyllä olet oikeassa mutta niihin kulumiin voisi lisätä vähän ruostetta vain ehdotus on se hyvä tuollaisenaankin.
jotain hailaitteja voisi tuohon pisetellä. Ja henkilölle minä sun nimimerkkis häiritsee miuta ;D
''Mitä hitaammin tipuu, sen parempaa tulee.''
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Asymnic kirjoitti: Kyllä olet oikeassa mutta niihin kulumiin voisi lisätä vähän ruostetta vain ehdotus on se hyvä tuollaisenaankin.
jotain hailaitteja voisi tuohon pisetellä. Ja henkilölle minä sun nimimerkkis häiritsee miuta ;D
Ruoste vois olla hieno joissain kulumissa, mutta ei toki kaikkissa, kannattaa kokeilla.
Punaiseen en itse enää koskisi, siitä hehkuu nyt jotenkin se örkki meininki...

Ja pahoittelen jos nimimerkki häiritsee ;)
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Master Calgar

Hyvä idea kyllä tuo ruosteen lisääminen osaan noista metallikulumista. Eihän örkkien ajoneuvo sovi olla ruosteeton ;D

Ja juu, tuo auran punainen olisi se lopullinen väri, hivenen saatan tuota vielä tummentaakkin ettei mikään liian kirkas ole. Nyt siinä on pinnalla vain mustalle pohjamaalille ensin Blood red ja siihen Gore red (koska Gore ei peittänyt juuri yhtään, niin bloodilla ensin ja "sävytys" Gorella). Siihen tarkoituksena tehdä joku tummennuswash.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Kulumat kaipaisivat pieniä varjostuksia ja korostuksia, jolloin ne hyppäisivät kolmiulotteisempina ulos maalipinnasta. Nyt nuo näyttävät vain maaliläiskiltä. Helpoimmin saat kaivatun tunnelman aikaan vetämällä kuluman ylälaitaan varjostuksen tummemmalla metallisävyllä ja alalaitaan, metallin alapuolelle, kirkkaammalla punaisella korostuslinjan. Saa kuluman vähällä työllä näyttämään kolmiulotteiselta.

Muuten oikein passelin näköinen ajokki. Punainen on nättiä.
Master Calgar

Kolmastoista kirjoitti:Kulumat kaipaisivat pieniä varjostuksia ja korostuksia, jolloin ne hyppäisivät kolmiulotteisempina ulos maalipinnasta. Nyt nuo näyttävät vain maaliläiskiltä. Helpoimmin saat kaivatun tunnelman aikaan vetämällä kuluman ylälaitaan varjostuksen tummemmalla metallisävyllä ja alalaitaan, metallin alapuolelle, kirkkaammalla punaisella korostuslinjan. Saa kuluman vähällä työllä näyttämään kolmiulotteiselta.
Hyvä neuvo, tätäpä siis koetan :)
Tecadrom'

Viesti Kirjoittaja Tecadrom' »

Oikein on mainiosti on maalattu on, muuten mukavaa nährä niitä ei niin synkkiä orkkejä. Lisää ihmeessä ruostetta niin siitä tulee vielä mainionpi :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”