Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Aloitus menee huomenna taasen enemmän normaaliksi. Viideltä pitäis olla ovet auki, joten silloin tervetuloa. Meikällä on uusvanhoja Skorneja, joita nyt pakko päästä testaamaan väreissä!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Vaikka kuinka uhosin tulevani tällä viikolla, niin taisi jäädä haaveeksi ja turhaksi puhkuiluksi. Opiskeluhommat huutaa hoosiannaa, jos en jää niitä silittelemään. Ja nyt on on kunnon draivikin saatu päälle niiden kanssa taas.
Enkäpä sitten ensi viikolla...
Enkäpä sitten ensi viikolla...
Pitänee uskaltautua ulos olympiakisastudiosta huomiseksi, että pääsee masiinaa pelaamaan. Ovet auki neljästä eteenpäin jos löytyy kiinnostuneita tulijoita.
Mä oon ainakin tulossa, Toiski vissiin kans.
Pitänee proxyttää edennyä kun en oo jaksanu sitä vielä hankkia :/
Pitänee proxyttää edennyä kun en oo jaksanu sitä vielä hankkia :/
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
enköhän minä väännä itseni paikanpäälle.ihan neljäksi tuskin ehdin, mutta tuskin myöskää viittä myöhempään menee.
"First do some harm" -goblin medic field surgery guide
-
Der Dexter
etsin tästä muuttosotkun seasta jotain nappeja, niin eiköhän se tästä sitten lähde etenemään. ja janne varmaan otat ne kaartilaiset peesiin, niin varaan yhden käden niittenkin kantamiseen...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Kun itse nyt olen vihdoin saanut 25 pisteen edestä tuota khadoria liimailtua kasaan, niin voisin tulla vierailemaan niillä ja onneani kokeilemaan. Mikäli sopii :)
Ja mukaan vaan!Rasmus- kirjoitti:Kun itse nyt olen vihdoin saanut 25 pisteen edestä tuota khadoria liimailtua kasaan, niin voisin tulla vierailemaan niillä ja onneani kokeilemaan. Mikäli sopii :)
Hei onko täällä aina pelikaveri, vai sovitteko foorumilla etukäteen? Minkä kokoisilla listoilla pelataan? (35 - 50)
Käytännössä on aina pelikaveri, yleensä useita, joskin ellei toisin ilmoiteta (usein Celebdae täällä), niin vasta klo 17.00 eteenpäin. Yleisiä pelattuja pistemääriä ovat 25 ja 35, mutta myös isompia matseja pelataan jonkun verran.finmirage kirjoitti:Hei onko täällä aina pelikaveri, vai sovitteko foorumilla etukäteen? Minkä kokoisilla listoilla pelataan? (35 - 50)
Niin käytännössä mulla ja muutamalla muulla on kaikki figut kertsillä odottelemassa ja muutkin raahaavat sen verran kamaa mukanaan mitä kuljetusboksiin mahtuu. Pelataan sitten miltä tuntuu, eli tähän mennessä yleensä 25, 35 tai 50 pojon pelejä.Navdi kirjoitti:Käytännössä on aina pelikaveri, yleensä useita, joskin ellei toisin ilmoiteta (usein Celebdae täällä), niin vasta klo 17.00 eteenpäin. Yleisiä pelattuja pistemääriä ovat 25 ja 35, mutta myös isompia matseja pelataan jonkun verran.finmirage kirjoitti:Hei onko täällä aina pelikaveri, vai sovitteko foorumilla etukäteen? Minkä kokoisilla listoilla pelataan? (35 - 50)
-
Der Dexter
*knucklecrunch* Kai mun täytyy tulla vähän verryttelemään pelilihaksia teidän kans.
Dodih. Huomenna taas klo 16 -> olettaen että tulijoita on!
17.15 -> Vihaisia tonttuja ulkoiluttamassa.
Edit: Eipäs ehditäkään lainkaan, kun työt painaa päälle.
Edit: Eipäs ehditäkään lainkaan, kun työt painaa päälle.
Viimeksi muokannut Merimetsä, To 25.02.2010 09:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
mestoilla, kuten aina ennenkin, kattoo onko päivän väri punainen vai sininen...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Minä tulen ja Spjarvkin tulee melko varmasti about viiden maissa. Spjarvilla ei ole vielä armeijaa, mutta jos pelataan pikkupelejä, niin se voi lainata multa.
Täältä tulee ainaki kolme henkilöä kans, saadaan aika monta pelaajaa paikalle näköjään.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Pitäisköhän sitä itsekin yrittää taas päästä paikalle. Ois kiva pelata, mutta olisi hauska olla myös toisessa tapahtumassa toisaalla. Kamalan vaikeeta. Reznikkikin jo maaleissa, eikä vieläkään ole ehtinyt pelata yhtään peliä sillä.
Edit: jahas, eipä tässä mitään unohtunutkaan, anteeksi häiriö.