Dwarf 2250p
Dwarf 2250p
Dwarf Lord 295p
Shieldbearers
Rune of might
Master rune of steel
Master rune of spite
Rune of stone
Thane 195p
Battle standard
Master rune of grungni
Rune of guardian
Rune of battle
Runesmith 151p
Great weapon
Shield
1x Rune of spellbreaking
Master rune of balance
Runesmith 149p
Great Weapon
Master rune of challenge
Rune of spellbreaking
Master rune of gromril
Quarrellers ( 10 ) 110p
Quarrellers ( 10 ) 110p
Quarrellers ( 10 ) 110p
Thunderers ( 10 ) 140p
Hammerers ( 20 ) 335p
Full command, Shield, 3x Rune of sanctuary
Bolt thrower 115p
Engineer
2x Rune of penetrating
Rune of burning
Bolt thrower 125p
Engineer
2x Rune of penetrating
Flakkson's rune of seeking
Bolt thrower 140p
Engineer
2x Rune of penetrating
Master rune of skewering
Bolt thrower 110p
Engineer
2x Rune of penetrating
Organ gun 120p
Total: 2210
Tarkoituksena siis 2250p turnaukset komppeja silmällä pitäen. Pisteitä olisi vähän käytössä ja bsb:n kokoonpanoa on muutettu ja päätytty sitten hammereiden tollaiseen lippu valikoimaan. Hammerit ottivat viime turnaukses aika paljon magiaa niskaan ja 100p lippu vaan vaihdettiin 45p lippuun. Viimeksi oli MR1 ja +2 heittoihin. Tällä kertaa MR3 ja ei heitto boonuksia.
Lordin varustus oli myös aika herkkua viime turnaukses. Kaikki iso pysähtyi siihen kuten pitikin, mutta tavallisten jantereiden tappaminen oli nihkeetä, mutta ei se haitannut tollaisen blokin kanssa.Listassa on tällä hetkellä ainakin max. sotakoneet joten kopteri ei pääse ulkoilemaan ainakaan vielä. Toisaalta pitäiskö vaihtaa yksi boltteri kopteriin ?
Shieldbearers
Rune of might
Master rune of steel
Master rune of spite
Rune of stone
Thane 195p
Battle standard
Master rune of grungni
Rune of guardian
Rune of battle
Runesmith 151p
Great weapon
Shield
1x Rune of spellbreaking
Master rune of balance
Runesmith 149p
Great Weapon
Master rune of challenge
Rune of spellbreaking
Master rune of gromril
Quarrellers ( 10 ) 110p
Quarrellers ( 10 ) 110p
Quarrellers ( 10 ) 110p
Thunderers ( 10 ) 140p
Hammerers ( 20 ) 335p
Full command, Shield, 3x Rune of sanctuary
Bolt thrower 115p
Engineer
2x Rune of penetrating
Rune of burning
Bolt thrower 125p
Engineer
2x Rune of penetrating
Flakkson's rune of seeking
Bolt thrower 140p
Engineer
2x Rune of penetrating
Master rune of skewering
Bolt thrower 110p
Engineer
2x Rune of penetrating
Organ gun 120p
Total: 2210
Tarkoituksena siis 2250p turnaukset komppeja silmällä pitäen. Pisteitä olisi vähän käytössä ja bsb:n kokoonpanoa on muutettu ja päätytty sitten hammereiden tollaiseen lippu valikoimaan. Hammerit ottivat viime turnaukses aika paljon magiaa niskaan ja 100p lippu vaan vaihdettiin 45p lippuun. Viimeksi oli MR1 ja +2 heittoihin. Tällä kertaa MR3 ja ei heitto boonuksia.
Lordin varustus oli myös aika herkkua viime turnaukses. Kaikki iso pysähtyi siihen kuten pitikin, mutta tavallisten jantereiden tappaminen oli nihkeetä, mutta ei se haitannut tollaisen blokin kanssa.Listassa on tällä hetkellä ainakin max. sotakoneet joten kopteri ei pääse ulkoilemaan ainakaan vielä. Toisaalta pitäiskö vaihtaa yksi boltteri kopteriin ?
Viimeksi muokannut Crystania, Pe 19.02.2010 21:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Scumboogie
Re: Dwarf 2250p
Miks kaikilla bolttiksilla on Str 8? Onhan se siistiä kun woundaa kaiken maailman tankkeihin 2+ mutta omasta mielestäni Str 7 on ihan riittävä, säästyisi 100 pistettä, joilla itse ostaisin kilvet ja muusikot ampujille (ja jotain pientä, ehkä ylimääräiset ampujat ryhmiin?). Oliko muuten kompeissa se porsaanreikä, että sai ottaa niin monta Rune of Spellbreakingia kuin tahtoi? Itse ainakin muistelisin että siinä puhuttiin vain rullista eikä näistä riimuista. Jos näin ei ole, niin lista on laiton. Muuten ihan jees järjestelmä, vaihtaisin yhden bolttiksen kopteriin.
Oli se niin siistii, ettei siitä voi luopua. :DMiks kaikilla bolttiksilla on Str 8? Onhan se siistiä kun woundaa kaiken maailman tankkeihin 2+ mutta omasta mielestäni Str 7 on ihan riittävä, säästyisi 100 pistettä, joilla itse ostaisin kilvet ja muusikot ampujille (ja jotain pientä, ehkä ylimääräiset ampujat ryhmiin?
En tuhlaa ampujiin mitään soittajia miksi näin? Ovat kuitenkin max. 12 tuumaa kaukana ulkoreunasta ja jos häviävät, niin terve menoa ihan kuka tahansa ne saa kiinne. LD9 testi on kuitenkin niin luotettava ^^- Kilpiä voisi harkita, mutta emt. Yleensä niistä on vaan jyrätty kunnolla läpi jos on menty.Lisäksi S6 lyövät sankarit hakevat ne kuitenkin yksin pois jos pääsevät sinne asti.
No ei niitä oo rajoitettu, muuta huomasin saman ongleman. 3 "rullaa" merkitsee sitä, että voin käyttää vain 5DD. Tähän pitääkin tehdä muutos ja jättää vain 2 rullaa. Tehään nyt toi "rulla" muutokset ja mietitään sitä kopteria, kun kerran sai + pisteet.Oliko muuten kompeissa se porsaanreikä, että sai ottaa niin monta Rune of Spellbreakingia kuin tahtoi?
Toinen seppä otti +1 saven,kun kerran siellä etulinjalla sotii.
Ootko ottanu huomioon, että nykyään ETCssä kuulemma Magic Resistance nopat lasketaa siihen 10 nopan rajaan. Sillon toi MR3 voi olla vähä kehnohko.
Kannattaisi kyllä ihan oikeasti vaihtaa pari noista bolttereista lihakopteriin, stonareihin tai tykkeihin. Sen lisäksi olet laskenut jokaisen boltterin hinnan väärin. Kaikki maksavat 5p vähemmän kuin olet tohon merkannut.
Ootko ottanu huomioon, että nykyään ETCssä kuulemma Magic Resistance nopat lasketaa siihen 10 nopan rajaan. Sillon toi MR3 voi olla vähä kehnohko.
Onko tota sitten muutettu vielä ton uuden jälkeen ?Dice from magic resistance does count in this maximum.
Kopteria harkitsen, mutta mitään muita sotakoneita en. Miksi ? Peli voi riippua ihan tylysti siitä, että ovat 2 vuoroa ampumatta tai räjähtävät käsiin vuorolla 1.Kannattaisi kyllä ihan oikeasti vaihtaa pari noista bolttereista lihakopteriin, stonareihin tai tykkeihin.
Olen kerran pelannu kääpiöitä vastaan jossa hänen kaikki sotakoneensa mukaan lukien alasin hajosivat vuorolla 1 kirjaimellisesti. Pelasimme kyllä heti uuden pelin, mutta niillä on nii random tuurista kiinne hajoavatko vai ovatko ampumatta.
hmm... En tiedä miten olen laskenut ne väärin ? Säästyypä vähän pisteitä :P Tais mennä niin, että muistin boltterin hinnaks 115p normaalisti, mutta sehän oli tulen kanssa.Sen lisäksi olet laskenut jokaisen boltterin hinnan väärin. Kaikki maksavat 5p vähemmän kuin olet tohon merkannut.
Ainakin Oberon jotain tuollasta selitteli.Crystania kirjoitti: Onko tota sitten muutettu vielä ton uuden jälkeen ?
Viimeksi muokannut banzgo, Pe 19.02.2010 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo, Mr lasketaan tässä uudistetussa versiossa dispel noppiin. Kannattaa stekata toi ETC säännöt uudestaan vielä kerran.
Itse en tiedä mutta olen kyllä koko ajan lämminnyt yhä enemmän noihin S8 bolttereihin. Kuitenki kaiken maailman T6 large targetteja tulee lisää kuin sieniä sateella, ja meneväthän noi pidemmälle rankeista läpi kun strena ei heti tyssää vaan saa heittää sitä 2+ aika pitkään.
Itse en tiedä mutta olen kyllä koko ajan lämminnyt yhä enemmän noihin S8 bolttereihin. Kuitenki kaiken maailman T6 large targetteja tulee lisää kuin sieniä sateella, ja meneväthän noi pidemmälle rankeista läpi kun strena ei heti tyssää vaan saa heittää sitä 2+ aika pitkään.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Ei ole muutettu, mutta sitähän juuri tuo DOES COUNT tarkoittaa. MR LASKETAAN nopparajaan. Ennen luki does NOT...Crystania kirjoitti:Ootko ottanu huomioon, että nykyään ETCssä kuulemma Magic Resistance nopat lasketaa siihen 10 nopan rajaan. Sillon toi MR3 voi olla vähä kehnohko.Onko tota sitten muutettu vielä ton uuden jälkeen ?Dice from magic resistance does count in this maximum.
.
Stonari accuracyllä tai tykki forgingilla on kummatkin helvetin suoritusvarmoja.
Mun mielestä S8 on liikaa, pisteiden tuhlausta. Seiska riittää ihan hyvin.
Mun mielestä S8 on liikaa, pisteiden tuhlausta. Seiska riittää ihan hyvin.
Infra terram pumiliones cuprum edent!
No voi hanuri.... Huomasin joo itekkin et sielt puuttu se not sana... :(
hmm.... Pitää miettiä sitten joku kiva lippu tilalle.
hmm.... Pitää miettiä sitten joku kiva lippu tilalle.
Riippuu nopan heitosta.... Eli mun käsissä ne räjähtää :P Boltteri S8 on varmempi ja maksaa vähemmän, kun se tykki tai katapultti.Stonari accuracyllä tai tykki forgingilla on kummatkin helvetin suoritusvarmoja
Stonari accuracyllä maksaa vähemmän kuin ykskään noista su bolttereistas.
- Scumboogie
Tasurin tullessa voitat combatin, siksi ainakin itse käytän aina niillä muusikoita. Monesti jos esim. fast cavalry polrskuttaa itsensä ampujiin, niin silloin se tasuri on ihan mahdollinen. Kääpiöt ovat kumminkin kovia tappelijoita, olipa aseena kirves tai kivääri :P Tosin jos yksikköön jyrää joku regebunkkeri tai Abominaatio etc. niin silloin se on jo ihan sama. Kilvet ovat myös must valinta itselleni. Ja tosiaan tuo Rune of Accuracy -pultti olisi kiva vaihtoehto boltterin tilalle. On se vain kova jos sillä osuu, ja räjähtämisriski on kumminkin melko pieni. Riippuu vähän miten heittää noppaa :PCrystania kirjoitti:En tuhlaa ampujiin mitään soittajia miksi näin? Ovat kuitenkin max. 12 tuumaa kaukana ulkoreunasta ja jos häviävät, niin terve menoa ihan kuka tahansa ne saa kiinne. LD9 testi on kuitenkin niin luotettava ^^
Tässä eilen turku turnauksessa tuli huomattua muutamia pikku juttuja.
Tykki mm. räjähti re roll heitoista huolimatta ainakin heti ekassa pelissä, mitä sivusta katselin. :D
Katapultti räjähteli myös muutamissa peleissä.
Kopteri toimi hyvin mars, blokkaajana myös kaverin peleissä mitä katselin, mutta se liekitys ei oikeen innostanut.
S3 ja -1 armour save tuntui vähän nihkeältä. Jos ajatellaan peli tehoisesti ampuva armeija haluaa, ettei vastustaja tule nopeasti iholle, mutta toisaalta organ gun voi hyvällä tuurilla tasoittaa tilannettakin. Olen nyt vähän miettinyt, että kannattaako sellanen kopteri hommata nyt sitten ollenkaan. ?
Mun kopteri halffling teemalla mitä keräilen maksais 8€, et kannattaako se sinne hyllyyn ottaa testejä varten ?
Pystyyhän sillä kikkailemaan ja hakemaan T3 sotakoneita jos haluaa :P. Sitten sillä sais haettu mm. mäkien tai metsien takana kykkiviä vihollisia jos ne ei uskalla tulla iholle.
Ajattelin seuraavaa testiä. Boltteri pois missä on kerran +2 osuma ja kopteri tilalle ?
Sitten MR lippu riimu yhdistelmä pois ja aloitus liikutus lippu tilalle ? 12 tuumaa pelin alussa jos pääsee aloittamaan, niin antais vähän mahiksiä päästä blokkaamaan vastustajaa. Mitä mieltä olette ?
PS: Tuli mieleen, että eikös kopteri ollut "monsteri", et laskettiinko se max sotakoneisiin ? Meinaan sittenhän voin repiä pisteet jostain muualta ja säästää boltterinkin :P
Tykki mm. räjähti re roll heitoista huolimatta ainakin heti ekassa pelissä, mitä sivusta katselin. :D
Katapultti räjähteli myös muutamissa peleissä.
Kopteri toimi hyvin mars, blokkaajana myös kaverin peleissä mitä katselin, mutta se liekitys ei oikeen innostanut.
S3 ja -1 armour save tuntui vähän nihkeältä. Jos ajatellaan peli tehoisesti ampuva armeija haluaa, ettei vastustaja tule nopeasti iholle, mutta toisaalta organ gun voi hyvällä tuurilla tasoittaa tilannettakin. Olen nyt vähän miettinyt, että kannattaako sellanen kopteri hommata nyt sitten ollenkaan. ?
Mun kopteri halffling teemalla mitä keräilen maksais 8€, et kannattaako se sinne hyllyyn ottaa testejä varten ?
Pystyyhän sillä kikkailemaan ja hakemaan T3 sotakoneita jos haluaa :P. Sitten sillä sais haettu mm. mäkien tai metsien takana kykkiviä vihollisia jos ne ei uskalla tulla iholle.
Ajattelin seuraavaa testiä. Boltteri pois missä on kerran +2 osuma ja kopteri tilalle ?
Sitten MR lippu riimu yhdistelmä pois ja aloitus liikutus lippu tilalle ? 12 tuumaa pelin alussa jos pääsee aloittamaan, niin antais vähän mahiksiä päästä blokkaamaan vastustajaa. Mitä mieltä olette ?
PS: Tuli mieleen, että eikös kopteri ollut "monsteri", et laskettiinko se max sotakoneisiin ? Meinaan sittenhän voin repiä pisteet jostain muualta ja säästää boltterinkin :P
Kopteria ei lasketa koneeksi. Hukassa oot jos meinaat sillä "hakea" yhtään mitään closiksessa, helpommin se maksaa itsensä takasin jos liidät ympyrää marssiblokkaamassa ja räiskit höyryä. Kantsii myös muistaa että se voi liikkua voluntary fleen jälkeen regroupissa, mikä on aika kultaa.
Liikutuslippu on paska. Kopteri ei edes muistaakseni saa sitä liikettä ja perus kaljapalloilla ei kyl marssiblokkaa ketään ja sun bösbis kuolee kun joku aivastaa sitä päin ilman runic armoria (kun ei edes kilpeä saa). Muutenkin sulla on aika shootapainotteinen lista, mihin sä sitä ylimäärästä liikettä siinä tarviit?
Edit: nojoo, saahan tuo lordi ehkä tarvittaessa suojeltua bösbiä mut ite en maagisen lipun kanssa sitä pelais!
Liikutuslippu on paska. Kopteri ei edes muistaakseni saa sitä liikettä ja perus kaljapalloilla ei kyl marssiblokkaa ketään ja sun bösbis kuolee kun joku aivastaa sitä päin ilman runic armoria (kun ei edes kilpeä saa). Muutenkin sulla on aika shootapainotteinen lista, mihin sä sitä ylimäärästä liikettä siinä tarviit?
Edit: nojoo, saahan tuo lordi ehkä tarvittaessa suojeltua bösbiä mut ite en maagisen lipun kanssa sitä pelais!
Infra terram pumiliones cuprum edent!
Kyllähän sillä kopterilla voi hakea niitä sotakoneita, kaikkea muuta vastaan se kylläkään ei iske tarpeeksi. Kuitenki se marssiblokkaus ja häröily on tärkeimmät tehtävät sillä.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- Scumboogie
Kysynpä vielä kysymyksen, miksei lordilla ole RO Furnancea? Meinaan vaan että jos vastaan tulee Thirsteri tulimiekalla ja se päätyy blokkiin kiinni (mikäli blokkia on heikennetty tai tullee kylkeen). Silloin voit vain haastaa sen lordilla ja sanoa: "hah, oon immuuni sun hyökkäyksille, lälläslää". Toinen vaihtoehto (josta itse pitäisin enemmän) olisi antaa etulinjassa olevalle Runesmithille RO Furnance ja RO Stone (1+ save pitäisi ottaa pois), silloin tämä nokkela temppu olisi vieläkin nokkelampi. :P
Mutta siinä se sitten onkin, jos Thirsterillä ei ole tulimiekkaa ja vastustaja onkin tuhtimato niin silloin ei menekään ihan näin... Anyway, halpa ja hyvä rune IMO, itselläni se on joka listassa.
Mutta siinä se sitten onkin, jos Thirsterillä ei ole tulimiekkaa ja vastustaja onkin tuhtimato niin silloin ei menekään ihan näin... Anyway, halpa ja hyvä rune IMO, itselläni se on joka listassa.