"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa-ketju 09-10

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Da Big Boss

Re: Tarinakisa-ketju 09-10

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Veljekset vailla vertaa.

Tai sitten Gilaelin sanoin:

'' Strong together, united forever!''
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kakapo kirjoitti:Te ootte jänniä vastavoimia, capu ja halffis.
Eikös veljekset aina ole toistensa vastavoimia. Tai tässä tapauksessa voimasta on turha puhua, kun capu on tuollainen hippismiin suuntautuva.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Half-breed kirjoitti:
Kakapo kirjoitti:Te ootte jänniä vastavoimia, capu ja halffis.
Eikös veljekset aina ole toistensa vastavoimia.
No sitähän minä just sanoinkin. Ja veljeksiä - no ilmankos teillä on täällä sellainen viha-rakkaus-suhteeseen viittaava lähestymistapa toistenne kommentointiin täällä sotussa. Ja eikö mitä miksei hippismistä muka voi voimana puhua. Pelastaa vielä maailman joku päivä - jos pajauttelultaan ehtii.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Sekin on aika jännää, että molemmat olemme jellonia. Aina välissä tulee se aika vuodesta, jolloin pitää kattoa kumpi on se lauman Alfa uros.

Fimmfoam on muuten jännä materiaali rakentaa kaikkea jännää. Pienet palaset tarttuu sormiin, siitä ei saa tasaista oikein tekemälläkään ja valmis jälki on ihanan rosoinen. Hiukan battledamagea.

Oho, kello on jo yli kolme. Mie oon myöhässä fluffitelulta. Syödäkkin pitäisi. Huomenna pitää laittaa kännykkään useita herätyksiä ja ilmoituksia, että pysyy siinä kalenterissa.

Hippismi? Hohoo. Hauska.

El Edit: Lähinpäs tässä muuten miettimään, kuinkahan monta kertaa ollaan Halffin kanssa täällä Sotussa kinasteltu tämän kuun aikana? Ööh, historiassa. Hmm... galleriassa. Kahvihuoneessakin hiukan... Mun Ork-Kentaureistakin tuli hirvee vuodatus mesessä...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Da Big Boss

El Capitan kirjoitti:Mun Ork-Kentaureistakin tuli hirvee vuodatus mesessä...[/i]
Tahdon kuulla tämän joskus. Yksityiskohtaisesti.

Tykkään juoruista.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Half-breed

Kakapo kirjoitti:Ja eikö mitä miksei hippismistä muka voi voimana puhua. Pelastaa vielä maailman joku päivä - jos pajauttelultaan ehtii.
"Hippies they say that they are saving the planet but all they do is smell, and smoke pot."
- Cartman

Hipit on pahin uhka yhteiskunnalle heti poikabändien jälkeen.
Da Big Boss

Ihmisten röyhkeys luontoa kohtaan on suurin uhkamme.

Sitten kun ilmastonmuutos tapahtuu niin on turha itkeä siitä jos jotkut yrittivät suojella luontoa siltä.
Kakapo

El Capitan kirjoitti: Mun Ork-Kentaureistakin tuli hirvee vuodatus mesessä...
Teidän juttuja on kyllä välistä hauska seurata :'D

Pahus - kello tosiaan on yli kolme. Nyt jotain toiminnallisuutta. Vaikka kasa leffoja vuokraamaan, kellään mitään hyviä pätkiä ehdotuksiksi?
Half-breed kirjoitti: Hipit on pahin uhka yhteiskunnalle heti poikabändien jälkeen.
Ai että kapitalismi for the win? Minun yleistietoni on peräisin akuankasta eikä south parkista :)

Poikabändien kohdalla olen kyllä samaa mieltä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

No ei siinä tainnut mitään ihmeellistä kuultavaa ollu. Hällä ei vaan ole yhtä paljon mielikuvitusta, että tuollainen sekasikiösiitos voisi tapahtua oikeasti. Mokoma on sellainen tavallinen tosikko ilman mitään jänniä ideoita. Kaikki pitää olla justiinsa sillee eikä vähän sinne päin.

El edit: Jos hauskoja tarinoita haluatte kuulla, niin niitä tulee parhaiten mun armeijalistoista. Tein joskus Halffille DE-listan, jolla sanoin, että ole hyvä pelaa tällä ensi kerralla. Saa sunkin armeija vähän sitä tyyliä. Ei kelvannut. "Eihän tää ole mitenkään tehokas! Manticore, vain yksi crossaripoppoo, corsaireja, witch ellfejä ja exejä. Mitä vittuu sää poltit kun tän listan teit?".
- Sinitähti
Da Big Boss

El Capitan kirjoitti: "Eihän tää ole mitenkään tehokas! Manticore, vain yksi crossaripoppoo, corsaireja, witch ellfejä ja exejä. Mitä vittuu sää poltit kun tän listan teit?".
Ei nyt millään pahalla halffis, mutta jos quote pitää paikkansa, sain jostain realistisesta päivän naurut.

:D
Kakapo

Paikallaolijat kirjoitti:Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Da Big Boss, El Capitan, Half-breed, Kakapo ja 0 vierailijaa
Saatiin muuten oikein kivasti floodailtua :)

Nyt leffoja vuokraamaan. Vaikka ilman ehdotuksia. Salettiin tämäkin yritys tyssähtää safkan hankkimiseen.
Half-breed

Da Big Boss kirjoitti:
El Capitan kirjoitti: "Eihän tää ole mitenkään tehokas! Manticore, vain yksi crossaripoppoo, corsaireja, witch ellfejä ja exejä. Mitä vittuu sää poltit kun tän listan teit?".
Ei nyt millään pahalla halffis, mutta jos quote pitää paikkansa, sain jostain realistisesta päivän naurut.
El capu muistaa vähän väärin, sillä haukuin siinä listassa paljon muutakin. Käytännössä lista ei pärjännyt missään osavuorossa mitenkään, ja kaikki yksiköt olivat liian pieniä kestääkseen lähikseen asti, tai itse lähiksessä. Lisäksi lista oli kaikkia pelitaktiikoitteni vastainen.

Ongelmana on käytännössä El capun ja minun ero taistelutaktiikoissa. El capu pitää tylsästä 1600-1850 lukujen aikaisista tappeluista ja taktiikoista jotka fabassa olisivat käytännössä blokki vastaan blokki ilman flänkkäyksiä, ja 40k:ssa käytännössä eteenpäin riveissä, ammutaan kerran ja sit lähistellään. Itse taas olen mobiilin sodankäynnin, ja tuliylivoiman muodostamisen kannattaja, ja armeijani ovatkin nykyään mobiileja jotka pyrkivät saamaan aikaan alueellisen tuliylivoiman, tai hyökättyä vihollisen sivustoihin.

En ikävä kyllä löytänyt videopätkää joka antaisi esimerkin suosimastani taktiikasta.
Da Big Boss

Noin. Nyt on saatu 2 litraa maitoa ja puoli litraa kokista juotua. Tavoitteena on juoda litra maitoa vielä.

Ja seuraavalla viikolla eldareilla pelaamaan.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jeeh. Arvatkaa kuka sai keneltä yv:tä liittyen mihin Sotun ketjuun.

Allaoleva sisältää paljon kärjistystä ja liioittelua. Älä lue tekstiä ottaen jokaisen sanan totuutena.

Fabahan on juuri tuollaisena tiukkana blokki vs blokkimättönä parhainta peliä. Kumpikin pysyy paikoillaan ja tapellaan antamatta tuumaakaan periksi. Sellainen rynnäkkö kaikella armeijalla yhden yksikön kimppuun on ihan perseestä. Jos ei saada ihan kaikkea armeijaa kimppuun, niin sitten sellainen, että tapoin sulta kolme riviä, mulla on ylivoima ja enemmän rankkeja. Niin ja mää aiheutan feariakin on ihan hanurista.

Ei "tulin, näin ja voitin"-taktiikassa ole minusta mitään hauskaa. Siitäkään mie en oikein tykkää, että ne yksiköt yleensä jyrätään jalkoihin. Olisi paljon kivempaa, jos ne pääsisi karkuun ja rallyttäisi seuraavalla vuorolla. Sellaisen pienen yksikön voi ihan jalkoihin pistää, mutta jonkun ihan himoison yksikön mie kyllä mielelläni päästän karkuun.

Kylkeen toki voi tulla, jos näyttää tosi pahalta sen kalliin yksikön kohdalla, mutta sellainen temppu, josta Halffi saa kuulla koko lopun ikänsä "Tossa eessä ois 16 longbeardia bsb:n kanssa. Mää chargaan edestä 25 kokoisella Delf warruboksilla, jossa on peitsisankari (en muista oliko lordi vai hero) ja assassinikin siellä yksikössä taisi olla piilossa. Sitten vielä kylkeen tuuaan vähän Dark ridereitä, niin menetät ne sun kaksi rankkiakin. Mutta ääh, mää en voita tota klosista. Miten saisin vielä OP:ia tuotua lisää? Heitänpä warruille terrorin" ole mitään hauskaa nähdä toisen tekevän saatika tehdä itse. Minä ainakin tunnen itseni ihan pieneksi lapseksi, jos voitan klosiksen tuolla tavalla. Tositurtle tappelee rehdisti.

Ja juma kun mää vihaan niitä ihmisiä, jotka tuo champan jonkun heron huutamaan challengeen. Mää kiroan ne nössöt syvimpään helvettiin. Jos champpa huutaa challengen, siihen tullaan champalla. Jos hero huutaa niin tuuaan se oma hero. Se oli kyllä siisti hetki kun huusin Halffin Noblelle haasteen örkki shamaanillani ja voitin.

Mitä sitten 40k:hon tulee, niin siinä sitten joo. Ohan se minun pelityylini ihan juuri tuollainen Patriot. Mutta siinä osasyy on myös pelisäännöillä. Miksi minun aseessani on oikeasti noin pieni kantama tai rapid fire? En minä halua rapid fireä boltteriini. Se ei kannusta liikkumaan kun ei kanna pyssy sitten mihinkään. Heavy aseitakaan ei ole yhtään kivaa antaa kellekkään, koska sitten sillä ei koskaan päästä liikkumaan. Nideillä sitten tykkään tuoda paskan massan kentälle ja tuntea sen ilon, kun saan siirtää vuoron aikana erikseen sataa ukkoa. 12" kantamalla ei mihinkään ammuskella etenkään kun yleensä yksiköt on joko kantaman ulkopuolella tai röyhkeästi jonkun tankin sisällä piilossa.

Kun mie pelaan marsuilla, voisinhan mie jäädä sinne omalle puolelleni ja tykittää oikein kunnolla, mutta onpa siinä hauska vuoro. Jooh, mää liikutan tota drediä vähän tonne päin ja sois sit siin. Lähetään ampumaan. Tylsää.

40k on vielä siitä tyhmä peli, että en oikeasti näe siinä mitään taktista mahdollisuutta. Ei minun nideilläni ainakaan ole mitään mahdollisuutta mekanisoituja listoja vastaan. Jos tiedän, että sieltä tulee robotti Ruttusia ja lähen pistämään isoja pyssyjä sinne ja tänne, niin sitten minusta tuntuu, että tää peli on pelkkää "mulla on isompi" pelleilyä.

Pitää sitä muillakin kuitenkin vuorossa liikkua kuin rhinoilla ja tankkia pivottamalla. Viedään se taistelu sinne vihollisen puolelle ja kuollaan keskelle kenttää urheilla UNSC-marsuillani kun vihollinen pitää hauskaa heittäessään noppaa oman vuoronsa ajan.

Jos joku tuntee olonsa kovaksi ampumalla multa ison mörön ja gaunttipoppoon joka vuoro kumoon, niin mikäs siinä. Kukin tyylillään. Jossain vaiheessa minä kuitenkin kyllästyn siihen tuttuun rutiiniin, että minä liikun ja ammun yhdellä tai kolmella yksiköllä per vuoro toisen istuessa paikoillaan ja ampuen kaikilla. Fabassakin Halffi voi tuntea minun puolestani olonsa miten kovaksi tahansa kun tulee hakemaan 8 örkkipoikaani 14 ASF Black Guardillaan, joissa on Highborni ja piilotettu Assassin.

Jos olisin tosi kova poika, peluuttaisin oikein mielelläni joskus herojanikin ihan yksinään. Aivan varmasti laittaisin jokaisen Örkki shamaanini yksin kentälle talsimaan, ehkä jopa Bsb:nkin. 40K:kin oikein mielelläni laittaisin Spartanini (SM Kapteeni) liikkumaan yksikseen kentälle. Olen joskus ajatellut, että mäpä otan örkkiarmeijaani örkin, jolla on se D6 iskua antava frenzykirves, joka kieltää yksikköön liittymisen. Kerran peluutin sitä ja arvatkaa vaan mikä oli sen sankarin kohtalo.

Voisi kyllä kattoa miten urheilullinen tuo Halffi on pelata ensi peli häntä vastaan 7rUe 4n7on-s7yleIIä. Kyllä mie vielä pellemmäksi voin mennä.

Niin 40k kuin fabapeli on parhainta silloin kun peli päättyy Minoriin tai Drawiin. Minä ainakin tykkään pelata sillä tavalla näitä pelejä, että toisella on mahdollisuus nousta sieltä tappiolta ylöskin ilman suurta ihmettä. Jos vihu ampuu multa ison mörön ja gaunttipoppoon vuorossa, niin ei siinä ole 3:n vuoron koittaessa enää paljoa mieltä pelata. Sama homma fabassa, jos toinen vain tykittää ja magiasoi toisen yksiköt niin pieneksi, että ne on pelkkä suu pala omille lähistely-yksiköille, katoaa minulta ainakin kiinnostus pelata koko tyypin kanssa muutaman tuollaisen pelin jälkeen.
- Sinitähti
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Hui, kilometriviestinpoikanen. Emmie tuota jaksa lukea, kettuttavaista. Tosin, kun luen postisi, olen usein samaa mieltä, joten vastaan vain "Joo".
Ok... Hmm... Mitä mää sanon? Äh, menen suosiolla vain lukemaan jotakin kirjaa, tulen takaisin lukemaan väittelystänne pian lisää. Hmm, Pelaamaan...

*Drool*
Kakapo

Katsoin sitten Kubrickin Hohdon. Olihan tuo hyvää kauhumaalailua, mutta harmittaa ettei juonta oltu mietitty loppuun. Leffassa oli kyllä oikein tyylitelty. Hieno kuvaus, editointi, musiikki, henkilöhahmot. Kubrick on hyvä ohjaaja. Mutta nyt ei kyllä juonta ollut mietitinyt. Syvempää tarkoitusta ei ollut havaittavissa missään. Ei sillä - olihan tuo silti hyvä elokuva.

Mikäs peli muuten aiheuttaa Drumavaticilla *drool*- efektiä? :) Etkai vaan oo wowia alottanut?
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Blah, Combat Armsia se pelaa. Halpamainen ilmais-FPS.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Druma, jos sie piät 40k:sta, niin silloin ehkä et sano "joo" tuolle miun viestille. Mie dissaan sitä siellä.

Kaka, katoikko nää sen Hohdon, jossa on Jack Nicholsson vai jonkun toisen version?
- Sinitähti
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

El Capitan kirjoitti:Druma, jos sie piät 40k:sta, niin silloin ehkä et sano "joo" tuolle miun viestille. Mie dissaan sitä siellä.

Kaka, katoikko nää sen Hohdon, jossa on Jack Nicholsson vai jonkun toisen version?
Jaah, noh mää sanon "Emmietiä" Sillä en oikein ole ehtinyt 40Koota kauheasti pelailla. Hitto, Midwayn demoa ei pelaa kukaan. Mjeh!
Emmää nyt jaksa Combattia pelata. Tainoh, jaah. Miksei? :3

Ja ainoa mikä CA:ssa on halpamaista on huono AntiHack!
Viimeksi muokannut Nummi, Su 21.02.2010 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kakapo

El Capitan kirjoitti: Kaka, katoikko nää sen Hohdon, jossa on Jack Nicholsson vai jonkun toisen version?
Joo se oli just se missä Jack Nicholson huutelee "Here comes JOhnnyyYY!!"
Perhana. Jack Nicholson kyllä veti roolinsa hyvin.

Tietääkseni se toinen versio on sitten hieman vähemmän tunnettu Stephen King's Shining.

All play and no work makes kakapo a dull boy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”