"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chargaaminen ja 1" apart

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Scumboogie

Chargaaminen ja 1" apart

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Eilen ilmeni pelissä kyseenalainen seikka. Saako chargaava yksikkö käydä alle tuuman päässä vastustajan toisesta yksiköstä chargematkan aikana, vai onko chargen aikana pysyttävä ainakin tuuman päässä muista kuin chargattavasta yksiköstä? Esim. yksikkö Plague Censereitä yrittää hyökätä Varghulfiin, mutta Zombiboksi on osittain tiellä. Censereiden tulisi kiertää boksia vähän päästäkseen Varghulfiin (Censerit näkevät Varghulfin). Saavatko Censerit siis käydä alle tuuman päässä Zombiboksista chargen aikana, vai onko Censerien kierrettävä tuuman päästä unitista? Itse olen sitä mieltä että chargaava unitti EI saa käydä tuuman sisällä muista yksiköistä kuin siihen chargattavasta, pelikaveri sanoi että saa mennä kunhan ei mene base-to-base contactiin muiden unittien kanssa. Kuinka tämä toimii?
Half-breed

Re: Chargaaminen ja 1" apart

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kaverisi oli oikeassa, katso vaikka itse sääntiksestä s.12 "1" apart".
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Scumboogie

Re: Chargaaminen ja 1" apart

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Eikun näinhän se meni, katsottiin pelin aikana tätä kohtaa mutta jäikin tuo viimeinen lause huomioimatta. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”