"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuvia itse tehdyistä maisemista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Plissken

Kuvia itse tehdyistä maisemista

Viesti Kirjoittaja Plissken »

Pistäkääs linkkejä/kuvia omista tekemistänne maastoista.
Sain just kasattua talon paljon puhutusta kapalevystä:

http://www.saunalahti.fi/tkinnus/pics/M ... /index.htm

Pitäs pistää tuonne vähän muitakin maastoja kunhan kerkeää niitä tehdä/maalata.

:!: Tuosta osoitteesta http://www.saunalahti.fi/tkinnus löytyy myös perustietoutta LOTR figupelistä.
Call me Snake
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Noi ovat hirveän siistejä! Kumpa osaisin kans... :( :cry:
Tupets

Viesti Kirjoittaja Tupets »

Hienoja ovat kummankin maastot. Mistäs tota "sinistä styroksia" VonCarstein saa ja millä hinnalla? Siitähän nuo olivat muistaakseni tehty?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Noi on tehty finnfoamista. Finnfoam on routaeriste, jota saa ostaa vaikkapa puukeskuksesta. Ongelma on, että sitä myydään isoina paketteina(5 levyä, jonka hinta on yli 90e).

Kannattaakin kysellä hajonneita paketteja ja hajonneita levyjä, joita voisi saada halvalla.

Perus hinta oli muistaakseni noin 15e neliö.

Se sininen vastaava aine, jota saa esim starkista on pirun kovaa ja huono leikata. Joten sitä kannattaa välttää jos vain jotenkin saa finnfoamia käsiinsä.

Samsson: Noita ei todellakaan ole vaikea tehdä. Tekee aluksi vain jonkun kunnianhimoisen suunnitelman ja alkaa veistelemään foamia ja sitten vaan liimailee palat paikoileen. Tuon flokin hyvä puoli on siinä, että sillä saa peitettyäsurimman osan virheistään. kokeileppa. Ihan varmana onnistuu!
Viimeksi muokannut VC, Ma 22.07.2002 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

mie yritän saada miun maastosta kuvia tänne kohan kaveri ostaa digikameran ja pääsen lainaamaan sitä. Sitä ainakin joku mein turnauksessa kehaisi. :)
teurastaja

Viesti Kirjoittaja teurastaja »

plissken, miksi et ole maalannut joidenkin örkkiesi hampaita tai koristellut baseja.
Muuten ovat tosi upeita, ja jos koristelisit baset, niin tulisivat vielä upeimmaksi
Plissken

Lätkäisin pari uutta maastokuvaa tuonne kotisivulle (viidakko ja bunkkeri).
http://www.saunalahti.fi/tkinnus/pics/M ... /index.htm
Noitten örkkien kanssa on iskenyt laiskuus. :P
Call me Snake
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Toi punkkeri on tosi style!

Noi puut kyllä kannattas maalata... Näyttää vähän muovislta.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Vetäset vaan laimennetun green inkin niihin puihin (=lehtiin). Toimii kyllä, eikä näytä ees pahalta. Runkoihin voi vetää ruskeeta inkkiä, mutta ne näyttää tarpeeksi hyviltä noinkin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
mauleri

Tuosta Plisskenin talosta...

Viesti Kirjoittaja mauleri »

Tuo talo on ihan hieno Plissken , mutta onko se maalattu vai oletko jättäny sen ihan tollaseks. Mä ite olen tehny 2 taloa johon vetäisin pohjalle ihan harmaata spreytä ja sitten päälle pieniä mustan sävyjä spreyllä ja ihan hieno tuli , mutta se pohja oli pahvista ja se taipui kun unohtu ikkuna auki yön ajaksi :cry: .
Power corrupts. Absolute power corrupts absolutely.
Plissken

Pohjalle pistin vaaleaa pakkelia (sai vähän eloa tuohon pintaan). Sen päälle töpöttelin hieman kellertävää sävyä.
Call me Snake
mauleri

Viesti Kirjoittaja mauleri »

Juu ihan hyvä idea tuo pakkeli. Mä puolestaan käytin sellaista GW:n sivulla löytynyttä tekniikkaa. Sä tarvitset siihen Erikeepperiä (sitä valkosta liimaa jota käytit pienenä askarteluun) sitten tarvitset kohtuullisen määrän hiekkaa ja pienen maalaus harjan. 1. vaihe: otat johonkin pieneen astiaan (minä itse käytin muovi mukia) erikeepperiä. Sitten ohennat sitä vedellä (pitäis tulla sellasta valkosta nestettä) 2. vaihe: "Dippaat sen maali harjan sinne nesteeseen ja sitten kun se sivellin on märkä/kostea niin sitten "dippaat" sen hiekkaan. Sitten kun siinä on liimasta hiekkaa niin sivelet sitä siihen rakennuksen pinnalle niin että kaikki seinät on "harjattu" sillai. Ja vähän maalia päälle niin tulee nättiä 8) .
Power corrupts. Absolute power corrupts absolutely.
jullevi
Valvoja

Tuommosen simppelin 40k-tsydeemin kokosin tuossa aivan äskettäin:

http://www.pbase.com/image/4157226

Ja tuommosen Empire linnan alun tekaisin joskus talvella:

http://www.pbase.com/image/4157205

Muista maastoista tulee kuvia sitten joskus (ne ei oo oikein kotona at the moment).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Plissken

Mistäs tuon empiren linnan väsäsit?
Call me Snake
jullevi
Valvoja

Plissken kirjoitti:Mistäs tuon empiren linnan väsäsit?
Palsabuusta tein. Kuulakärkikynällä kaiversin tiilit (hetki vierähti kieltämättä). Kivijalka on salaojasoraa. Sitte siellä ylhäällä on empiren shield ikoneita ja vissiin vähän pahviakin.
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Plissken kannattaa vaikka drybrushata noi puut, vaikka dark angel greenillä, jos ei muulla. Oon ite tehny niin ja tuli ihan nätti. Yritän saada kuvat tänne.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Plissken

Jep. Vetäisinkin niihin jo green inkin. Näyttää vähän paremmalta.
Call me Snake
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

koti.mbnet.fi/behemoth/minis/terrain

jotain 60 kuvaa mun maastoistani.
kenttää on kertynyt reilut 2,5 metriä kertaa 2 metriä tommoisista modulaarisista paloista. nämä kuvat ova vähän vanhempia, mutta laittelen uudempiakin maastoja jahka ehdin.

oasis-tiili, kipsimassat, kipsi ja tiimarin kasvihörhelöt ovat mun favourite-maastontekosälää.
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Behemoth... miten oot tehny noit rappuset/temppelit? Näyttää ihan aidoilta 8O . Ite teen parhaillaan semmosta 40k tehdasta, ja oon ottanu kuvia sen teosta. Pistän ens viikonloppuna nettiin.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”