Edit: Uudet kuvat.

Nightwretches

Nightmare

Satyxis Raiders

Witch Coven of Garlghast

Bane Knights

Näinhän se menee. Tosin kyseenalaistan kyllä nuo alustat. Kirkkaanvihreä väri voisi jollain tasolla toimia, mutta yhdessä noiden älyttömän kokoisten murikoiden kanssa huomioni kiinnittyy lähinnä alustoihin.Runic kirjoitti:Ovatko yksityiskohtaisia yksilöinä? Eivät. Onko näihin mietitty omalaatuista ideaa? Ei. Sainko armeijan joka näyttää pöydällä hyvältä paketista pelikuntoon 4 päivässä? Kyllä.
Näinpä. Ajattelin jossain vaiheessa maalata necrotite -hohdot/battledamaget/ruosteet jackeihin ja saatan kehitellä baseihinkin vielä jotain. Mukavaa saada tuo tylsä basecoat osa pois alta niin pääsee tekemään niitä hauskempia detaljeita.Crowmire kirjoitti:Niin ja jos joskus sillepäälle sattuu ni yksityiskohtiahan pystyy poimimaan esiin jälkikäteen jahka kerkiää/jaksaa.
Tästä olen täysin eri mieltä, kunnolla lakatut figut eivät naarmuunnu ja huolella pakattuna eivät myöskään hajoa. Ne kerrat kun mulla on tässä monen vuoden aikana figuista lähtenyt jotain osia irti, voi laskea ihan yhden käden sormilla ja lakatut figut ei ole ikinä naarmuuntuneet.Runic kirjoitti:Totta turiset Kain. Muutenkaan en enää jaksa pelaamista varten maalata mitään hirveän antaumuksellisesti, figut kärsivät aina pelatessa/kuljetuksessa ennenpitkää.

Vallejon käsinsudittavassa olen ainakin itse havainnut vaihtelua laadussa. Yleensä on toiminut kuin unelma, mutta joukkoon on mahtunut myös kaksi purkkia jolla ei ole ollut mitään vaikutusta.Runic kirjoitti:testaamani Vallejon käsinmaalattava ei ole matta kuin nimeltään
Hyvä kysymys, mutta vastaus on todennäköisesti että aika monta. Tykkään vaihtaa armeijaa useammin kuin suurin osa. Äkkiseltään laskettuna olen pelaillut Privateerin pelejä 9 eri armeijalla (2 factiota kahdesti) , ja 40K:ta 10 eri armeijalla (1 factio kahdesti.) Sitten on jotain pikkupoppoita joita ei voi armeijoiksi kutsua. Aina on jotain uutta mitä on kokeiltava, eikä proxyttely kiinnosta pätkääkään, eikä myöskään saman armeijan massiivinen hamstraus. Takkiinkaan vaihtopuuhissa harvemmin tulee muutamaa kymppiä enempää, jos sitäkään.Xenon kirjoitti:Montas tällästä projektia aattelit tehdä? Tää on vissin sun toinen tässä lähiaikoina jos en ihan väärin muistele?