Taun ajoneuvojen dronet
- Chaos legion
Taun ajoneuvojen dronet
Eli, saako niistä droneista sen extra killpointin? Minusta tuntuu hullulta, että jo pirahna olisi 2 killpointtia (yksi ajoneuvosta ja yksi droneista)
FAQ:n pätkä joka sanoo jotain, mutta koska ei sanota tarkkaan "killpoint". Niin en ole varma.
Q. Do all of a vehicle’s drones need to be
destroyed before the vehicle gives up its full
victory points?
A. Disengaged Drones have no effect on how
many victory points the vehicle gives up. This is
based solely on the condition of the actual
vehicle model
FAQ:n pätkä joka sanoo jotain, mutta koska ei sanota tarkkaan "killpoint". Niin en ole varma.
Q. Do all of a vehicle’s drones need to be
destroyed before the vehicle gives up its full
victory points?
A. Disengaged Drones have no effect on how
many victory points the vehicle gives up. This is
based solely on the condition of the actual
vehicle model
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
- Guardsniper
Re: Taun ajoneuvojen dronet
Vanhemmassa FAQ:ssa oli muistaakseni juuri mainittu, että irroitetut dronet muodostavat oman yksikkönsä, josta vastustaja voi ottaa itselleen kill pointin.Chaos legion kirjoitti:Eli, saako niistä droneista sen extra killpointin? Minusta tuntuu hullulta, että jo pirahna olisi 2 killpointtia (yksi ajoneuvosta ja yksi droneista)
Mutta mutta... Vanhat säännöthän on aina vanhoja. Ehkä sitä vaan pidettiin itsestään selvyytenä ja sen takia se katosi. Eniveis... Dronethan muodostavat yksikön... Yksiköistä saa kill pointteja, ellei toisin mainita. Eikä missään ole sanottu, että droneista ei saisi, joten voisi kuvitella, että niistä saa kill pointin.
Mitä tästä opimme? Kannattaa pitää piranhat squadroneissa niin saa sitten vähän kestävämmät (Lue: isommat) drone yksiköt kun ne irtautuu. :)
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Sami Jumppanen
No, ei tuo tau:jen homma ole edes paha, IG:n komentoryhmät on myös 2 KP ja ne on ziljoona kertaa helpompia nitistää.Guardsniper kirjoitti:Vanhemmassa FAQ:ssa oli muistaakseni juuri mainittu, että irroitetut dronet muodostavat oman yksikkönsä, josta vastustaja voi ottaa itselleen kill pointin.Chaos legion kirjoitti:Eli, saako niistä droneista sen extra killpointin? Minusta tuntuu hullulta, että jo pirahna olisi 2 killpointtia (yksi ajoneuvosta ja yksi droneista)
Mutta mutta... Vanhat säännöthän on aina vanhoja. Ehkä sitä vaan pidettiin itsestään selvyytenä ja sen takia se katosi. Eniveis... Dronethan muodostavat yksikön... Yksiköistä saa kill pointteja, ellei toisin mainita. Eikä missään ole sanottu, että droneista ei saisi, joten voisi kuvitella, että niistä saa kill pointin.
Mitä tästä opimme? Kannattaa pitää piranhat squadroneissa niin saa sitten vähän kestävämmät (Lue: isommat) drone yksiköt kun ne irtautuu. :)
Tuota voisitko perustella? Viittatko pataljoonan vai komppanian komento ryhmään?Sami Jumppanen kirjoitti:
No, ei tuo tau:jen homma ole edes paha, IG:n komentoryhmät on myös 2 KP ja ne on ziljoona kertaa helpompia nitistää.
Я знаю секретов машины
Kyllä ne on nykyään vain yhden.Sami Jumppanen kirjoitti:No, ei tuo tau:jen homma ole edes paha, IG:n komentoryhmät on myös 2 KP ja ne on ziljoona kertaa helpompia nitistää.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tai sitten ei http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... h_2009.pdfDeetwo kirjoitti:Kyllä ne on nykyään vain yhden.Sami Jumppanen kirjoitti:No, ei tuo tau:jen homma ole edes paha, IG:n komentoryhmät on myös 2 KP ja ne on ziljoona kertaa helpompia nitistää.
...And walls close in...
Uusin rulebook-faq silti kyseessä.Z7-852 kirjoitti:On kyllä aika vanha FAQ sinulla siinä. Julkaistu siis ennen nykyistä IG codexia eli ei enää toimi tuo 2 killpointin sääntö kun officer ei ole IC.
...And walls close in...
Kyllä viivakoodimies on silti oikeassa.Koukku kirjoitti:Uusin rulebook-faq silti kyseessä.Z7-852 kirjoitti:On kyllä aika vanha FAQ sinulla siinä. Julkaistu siis ennen nykyistä IG codexia eli ei enää toimi tuo 2 killpointin sääntö kun officer ei ole IC.
Miksi?Myyra kirjoitti:Kyllä viivakoodimies on silti oikeassa.Koukku kirjoitti:Uusin rulebook-faq silti kyseessä.Z7-852 kirjoitti:On kyllä aika vanha FAQ sinulla siinä. Julkaistu siis ennen nykyistä IG codexia eli ei enää toimi tuo 2 killpointin sääntö kun officer ei ole IC.
...And walls close in...
Uusi codexi ilmeisesti menee vanhan rulebook faq:n edelle tässä asiassa.Koukku kirjoitti:Miksi?
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Sitäpaitsi kyseinen vastaus oli vanhaan ig codexiin liittyvä. Sillä ei ole mitään tekemistä uuden codexin kanssa.
Taidanpa joutua perumaan väitteeni, IG-dexiä luettuani tulin siihen tulokseen ettei ole olemassa sen nimistä squadia johon tuo rulebook-FAQ viittaa. Eikä myöskään ukkoa nimeltään Junior Officer, joten unohtakaa linkkaukseni ja ottakaa vastaan pahoitteluni tästä spammista.
...And walls close in...
- Haizelhoff
- Valvoja
Siinä oli kyllä ihan hyvä pointti, vaikka osoittautui onneksi vääräksi. Vihaan sitä FAQ:ta muutenkin, osittain ehkä koska mun bansheet ei voi enää chargea liikkuneesta falconista :D .Koukku kirjoitti:Taidanpa joutua perumaan väitteeni, IG-dexiä luettuani tulin siihen tulokseen ettei ole olemassa sen nimistä squadia johon tuo rulebook-FAQ viittaa. Eikä myöskään ukkoa nimeltään Junior Officer, joten unohtakaa linkkaukseni ja ottakaa vastaan pahoitteluni tästä spammista.
Ei ne kyllä voi muutenkaan...Haizelhoff kirjoitti:Vihaan sitä FAQ:ta muutenkin, osittain ehkä koska mun bansheet ei voi enää chargea liikkuneesta falconista :D .
- Haizelhoff
- Valvoja
No tapellaan sitten siitäDeetwo kirjoitti: Ei ne kyllä voi muutenkaan...
Jee, Tappelu!Haizelhoff kirjoitti:No tapellaan sitten siitäDeetwo kirjoitti: Ei ne kyllä voi muutenkaan...
En kyllä keksi millä keinolla Bansheet olis saanu ennen faqia chargailla liikkuneesta vehkeestä, koska sääntökirjahan sanoo että ainoastaan avoautoista ja lantsareista saa höökiä päälle. Näin on myös ollut jo kolmosedikan TaR-ajoista lähtien(vai nelosedikan alusta, muisti pettää...). Aika pahaa vedätystä siellä on nyt harrastettu :)
- Haizelhoff
- Valvoja
Fleet sääntö sanoo että fleetin jälkeen saa AINA chargea, itseasiassa White Dwarfissa oli kerran samasta säännöstä (siis joku GW dude chargaili fleetillä sieltä wave serpentistä)
Ei muuten sano. Varsinkaan kun "fleetin jälkeen" on käsite mikä ei ole enää edes käytössä koko pelissä.Haizelhoff kirjoitti:Fleet sääntö sanoo että fleetin jälkeen saa AINA chargea
Fleet vaikuttaa vain juoksemisesta aiheutuvaan assaultin estoon, ei mihinkään muuhun.
Mutta, aika OT.. :)