"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa-ketju 09-10

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Da Big Boss

Re: Tarinakisa-ketju 09-10

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

On se tosiaan jännää tuo lakka. Sitä kertyy kaikkialle liikaa mutta hienoa jälkeä siitä tulee lopulta. Mukavaa, kun pystyy motivoimaan sen yksinkertaisuudella itseään. 10 figua tuli tänään saatua valmiiksi, seitsemän kuivuessa vielä.

Onnea IRIaDille muuten. :)
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

IRiaDillakos on juhlapäivä, vai? Ei kun onnea sitten!

Voisi kohta alkaa kirjoittamaankin.
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Minä ratsastan lohikäärmeessä, uusi vuosikymmen ja uudet mahdollisuudet ikävuosien myötä. Onnea!

Tämän illan elokuvakokemuksena toimii Coco avant Chanel ja Igor Stravinsky- niminen elokuva. On se kuulemma hyvä. Minä en elokuvaa nimen perusteella karsasta.
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Jopas. Oli se hieno. Tunteen palo ja aitous oli loistavaa. Detaljit, tyyli, Stravinskyn sisäinen kamppailu, musiikin ilmaisuvoima! Hohhoijakkaa, paras elokuva vähään aikaan. Huomenna lisää.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Alkaako muuten teillä jo kohta tärisemään kädet kun tuo deadline on jo noin lähellä? Itse täällä kalisen kuin 50:n asteen pakkasessa. Hu hui, se on jo noin lähellä. Ja minä tuhlaan aikaani vain maalatessa ja videoita tehdessä...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Apuva. Deadline.

Ei, en sano mitään josta Weedeo saisi jotakin irti. En mitään.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Drumavatic kirjoitti:Apuva. Deadline. INDEED

Ei, en sano mitään josta Weedeo saisi jotakin irti. En mitään.
Itse ajattelen Weedeota vielä koko ajan Imperiumin kaartina. :D En tiedä mistä on jäänne...

Ei siitä tarinasta tullutkaan niin hyvää kuin olisin toivonut. :< Noh, joskus näin. Ja katsoo jaksaisiko kirjoittaa viikonloppuna vielä jotain fantsu-osioonkiin. Vielä pakolliset loppuläpinät ja oikoluku (+ sitä seuraavat korjaukset joita muuten tulee aivan saakuli), niin Sci-fi -turina on valmis. Kuinkas moni tuonne kisaan nyt on oikeasti lähettämässä jotain? Saadaanko edes kunnon kilpailua aikaan?

Pitäisi muuten tehdä kouluhommia mutta jäin sotuun pyörimään. Ja kohta kitaratunti. Ja sitten pitäisi viihdyttää vielä sitä ihmiskissaa joka saapuu kohta. Eihän tässä jää aikaa kirjoittamiselle yhtään. :S
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Nimi vaihtui ihan sen takia kun muualla on tuo Weedeeo käytössä, niin ajattelin vaihtaa sotuunkin saman.
Minulla on kohta puoli sivua SciFiin, fantsusta ei vielä tietoa osallistunko.

Nojaah, tuo filosofian ainekin pitäisi saada valmiiksi..
Miten musiikki on olemassa Popperin teorian kolmannessa maailmassa?
Filosofia on turha "tiede".
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Wisva

Viesti Kirjoittaja Wisva »

Argh! Deadline hengittää niskaan mutta teksti ei vaan etene. Perkmele!
Eikä aikaakaan löydy kun pitää lukea fysiikkaa ja kirjoittaa artikkeli ja tehdä tutkielma ja...

Ja kaiken lisäksi sotavasaralle tyypillisestä deadlinen lykkäämisestä ei näy jälkeäkään juuri kun sitä tarvitsisi...
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Filosofiahan on ihan parhautta. Mielenkiintoisimpia tieteenaloja, harmi vain ettei sitä oikein tee elääkseen.

Voisin tänään aloittaa kirjoittamisenkin ehkä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kolmastoista kirjoitti:Voisin tänään aloittaa kirjoittamisenkin ehkä.
Aloittaa tarinan kirjoittaminen vai sen taideviestin?
- Sinitähti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Filosofia on just typerintä paskaa ikinä. "Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, niin lähteekö siitä ääni?" no lähtee tietty, ja jotkut miettii tuota pitää ja hartaasti. Filosofia on vain ihmisten tekosyy vetää kännit/tötsyt, ja sitten höpistä sekavaa diipadaabaa joka kuulostaa muista filosofeista tosi hyviltä kysymyksiltä, ja muista kännipäiden höpinöiltä.

Jee kohta on essee valmis. Jos pitäisi kiirettä, niin voisi vielä äkkiä tarinankin vetäistä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Half-breed kirjoitti:Filosofia on just typerintä paskaa ikinä. "Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, niin lähteekö siitä ääni?" no lähtee tietty, ja jotkut miettii tuota pitää ja hartaasti. Filosofia on vain ihmisten tekosyy vetää kännit/tötsyt, ja sitten höpistä sekavaa diipadaabaa joka kuulostaa muista filosofeista tosi hyviltä kysymyksiltä, ja muista kännipäiden höpinöiltä.
Mielenkiintoista. Vahvistit juuri entisestään negatiivista mielikuvaani keskiverrosta inttimiehestä.

En edes vaivaudu tästä aiheesta keskustelemaan, kokemuksesta kun tiedän sen olevan hyvin turhaa ja typerää. Tyydyn vain ilmaisemaan säälini suppeaa ajatusmaailmaasi kohtaan.

Taideviestin olen aloittanut, pitäisi viimeistellä tuo vielä. Tosin, mikäli veljen ajatusmaailma on periytynyt, voi olla hieman tyhjänpäiväistä alkaa keskustelemaan taiteen määrittelystä. Toivottavasti ei ole, kiva olisi keskustella järkevästikin. :)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kolmastoista kirjoitti:Taideviestin olen aloittanut, pitäisi viimeistellä tuo vielä.
Hyvä. Mää oikeasti petyn, jos et saa sitä laitettua kaikkien näiden odoteltujen kuukausien jälkeen. Milloin marraskuussako se keskustelu käytiin? :)

WHAMmillehän me lähetetään valmiit työt sitten?
- Sinitähti
Da Big Boss

Filosofia on parhautta, niinkuin Kolmastoista menikin sanomaan. Se, ettei joku jaksa ajatella vähän tarkemmin kautta syvällisemmin asioita niiden moraalisten näkökulmien puolista niin se on yksi hailee mulle. Älkää pitäkö, mutta mie pidän.

On parempi ettei sillä ansaitse elantoa. Mieluummin työntekoa, josta on muillekkin kuin itsellesi hyötyä, sanoisin minä.
Kolmastoista kirjoitti:Taideviestin olen aloittanut, pitäisi viimeistellä tuo vielä. Tosin, mikäli veljen ajatusmaailma on periytynyt, voi olla hieman tyhjänpäiväistä alkaa keskustelemaan taiteen määrittelystä. Toivottavasti ei ole, kiva olisi keskustella järkevästikin. :)
No hyvä. Mie odottelen täällä, mukavaa saada hyvä aihe josta keskustella sitten. Kuinka suuren taidemääritelmän ajattelit ottaa aiheeksesi? :)
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Da Big Boss kirjoitti:On parempi ettei sillä ansaitse elantoa. Mieluummin työntekoa, josta on muillekkin kuin itsellesi hyötyä, sanoisin minä.
Tästähän päästäisiinkin sitten sopivasti kysymään, onko mitään merkitystä, hyödyttääkö olemassaolosi muita. Ehkäpä ei täällä tällä kertaa kuitenkaan. :)

Jees. Taideviestiä kirjoittelen kyllä vielä, jos sitä kerran odotellaankin. Toivottavasti ei kuitenkaan odotukset paisu liian suuriksi, ei ole mitään esseetä tulossa.
Da Big Boss

Nettisarjakuvat olisivat siisti puheenaihe. Hyviä esimerkkejä löytyy monesta aiheesta. Huumori ja hienosti toteutettu taide ovat hieno yhdiste.
Kolmastoista kirjoitti:Ehkäpä ei täällä tällä kertaa kuitenkaan. :)
Mää kyllä voisin, mutta olet oikeassa ettei se ole luultavasti paras vaihtoehto :)

Kokeillaan vielä kerran tarinan tekoa. Viimeisen kerran.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Da Big Boss kirjoitti:Filosofia on parhautta, niinkuin Kolmastoista menikin sanomaan. Se, ettei joku jaksa ajatella vähän tarkemmin kautta syvällisemmin asioita niiden moraalisten näkökulmien puolista niin se on yksi hailee mulle. Älkää pitäkö, mutta mie pidän.
Juu ei moraalisten ongelmien miettimisessä ongelmaa ole. Päinvastoin itsekin tykkään juuri filosofiassa moraalisten ja eettisten asioiden puimisesta (Tietty kunhan hippismiä ei tuoda mukaan.) Ongelmana on että se on vain osa filosofiaa, ja se loppu on sitä "Lentääkö nuoli ilmassa?"-tason kännipohdintaa, niin ei sitä pirukaan kestä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Häh, joku dissaa Filosofiaa? Että mitäh!?
Minun käy sinua Halffis sääliksi, et näemmä ole tarpeeksi korkeialla jäniksen karvoissa, olet vajonnut liian syvälle. Et voi ikinä nähdä Silinteriä. (Quote: Sofian Maailma)
Minun mielestäni on ihan mukavaa mietiskellä välillä asioita, tosin välillä kun esimerkiksi miettii vähän suuremman mittakaavan asiaa, esim, loppumattomuuta, tai avaruutta, tuntuu siltä kuin pää räjähtäisi. Ihminen on osa eko-systeemiä, ja tätä maailmaa, ei siis kannata yrittää ruveta selittelemään miten se toimii, tai näkemään sitä kokonaisena asiana, sillä eihän palapelin pala voi nähdä palapeliä kokonaisena?

Jooh, vajoan masennukseen.

Edit: Ohoh, myönsit olevasi väärässä, Hahaa!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Drumavatic kirjoitti:Häh, joku dissaa Filosofiaa? Että mitäh!?
Enpä minäkään sen pakollisen lukion kurssin tunneilla iloisena hymysuin istunut. Emmie tosin sitä dissaakkaan... Se ei ole mun juttuni.

5:s sivu alkaa! Voisi kirjoittaa 7:nen sivun alkuun tänään.

El edit: Onko "sensei" muuten suomea? Wordini ei tunnista sitä sanaa vaan punaisella piirtää viivoja alle rumasti.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”