Land speeder varustus
Land speeder varustus
Haluaisin kysyä että mikä olisi paras varustus teidän mielest land speederille?
''A moment of hesitiation, brings a lifetime of heresy.''
- Devastator
Re: Land speeder varustus
mm/hf on varmaan yleisempiä varustuksia
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
- NorjanPaavi
Juu taitaa olla edellämainittu aika yleispätevä ja kustannustehokas. Itse diggaan HB & Typhoon komposta. Vähän kalliimpi, mutta tuo sopivasti ap3 tulta omaan listaani. Ei tosin, isoa massaa vastaan joku assault cannon & HB huono ole, mutta taitaapi olla jo sitten hieman kalliimpaa sorttia.Devastator kirjoitti:mm/hf on varmaan yleisempiä varustuksia
-
Sami Jumppanen
Itse meinasin kokeilla Typhoon w/HF mallia. Eli ekaksi ammuskellaan ohjuksia ja jos tilanne vaatii, niin HF:n pitäisi antaa useampia osumia kerralla verrattuna boltteriin.NorjanPaavi kirjoitti:Juu taitaa olla edellämainittu aika yleispätevä ja kustannustehokas. Itse diggaan HB & Typhoon komposta. Vähän kalliimpi, mutta tuo sopivasti ap3 tulta omaan listaani. Ei tosin, isoa massaa vastaan joku assault cannon & HB huono ole, mutta taitaapi olla jo sitten hieman kalliimpaa sorttia.Devastator kirjoitti:mm/hf on varmaan yleisempiä varustuksia
- Half-breed
Onhan se kallis, mutta oikein mukava yleispätevä kombo. Rendaus, ja suuri kutimäärä toimii kuitenkin raskaaseen jalkaväkeenkin, ja rendaus mahdollistaa myös tankkien tuhoamisen. Harmi kyllä liike on rajoittunut tällä 6" jos haluaa kaikella ampua. Silti kyllä minä tästä tykkään, ja hyvin on toiminut.NorjanPaavi kirjoitti:isoa massaa vastaan joku assault cannon & HB huono ole, mutta taitaapi olla jo sitten hieman kalliimpaa sorttia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.