Rottatouille-lelu on vain huono vitsi, en ymmärrä miten sitä voisi joku pitää hauskana figuna. Ihan hyvät kompit ainakin omasta mielestäni tuli Skaveneillekin, rajoittaa vähän armeijaa nyt kun saa vain yhden raren (vastustaja peluuttaa aina Abominationia), sekä large targetteja vain rajoitetun määrän. Abomination tosin saisi vieläkin olla sen sata pistettä kalliimpi, on se vain niin mauton ;)jupu_ kirjoitti:...niin ja miettikää nyt kuinka siistiä, rottatouillelelu jolla on pyörät, joka kulkee randomisti, lyö randomisti, eikä osaa edeskuolla
ETC 2010 -sääntöjen uusin vedos
- Scumboogie
Re: ETC 2010 -sääntöjen uusin vedos
-
Qwertyuiop
Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mithrandir
Ne äänestää "Yes" kahdesta syystä: Haluavat rajoittaa Skaveneita kun eivät niillä itse pelaa, tai sitten pelkäävät että toiset kompit olisi vieläkin ankarammat. :P
Osaa ne synkkähaltiapelaajatkin äänestää noiden uusien komppiensa puolesta vaikka ne karut ovat, ihan vaan siksi että tajuavat niiden olevan paremman pelielämyksen/tasapainon vuoksi sellaiset mitä ne on. EHKÄ joku skavenpelaajistakin suostuu noilla kompeilla pelaamaan ilman suurta surua.Mithrandir kirjoitti:Ne äänestää "Yes" kahdesta syystä: Haluavat rajoittaa Skaveneita kun eivät niillä itse pelaa, tai sitten pelkäävät että toiset kompit olisi vieläkin ankarammat. :P
Tuohon abo sääntöjuttuun, että tässä myöhemmin turnauksen jälkeen kun ollaan purettu tuttujen kanssa Abominaation tekemisiä on T5 muuttunut T6 ja Ld noussut yhden. Itsehän en muistanut mitään sen iskuista jolloin se meni sitten että itse sait sen -1 to hit enkä mä, myöhemmin huomasin että virheen. Mutta tästähän on sitten hyvä oppia muistamaan omien nappien säännöt.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- Half-breed
Tuli nyt velipojan kanssa puhetta magiasta, ja esiin tuli seuraava kysymys. Koko loren osaamisen lasketaan yhdeksi PD:ksi magiassa, niin käyttävätkö Ogret joka vuoro PD:n per maagi kun niiden maagit osaa koko loren alunperin?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- jupu_pupu_mies
rottavempeleiltä meinaa aina jutut unohtua... miten se doomwheel liikkuu? ai abon iskut meneekin sellai? Lol furnance ampuu? kello ei voi soittaa täysillä vuorolla 1... warppicanuunan strena onkin vasta toka heitto ja lätty tulee vain loppuun.... oikeasti todella monessa turnauspelissä nämä on mennyt väärin -.-
-
Mithrandir
Tuo Ogre -kysymys on muistaakseni ollut ETC:n omilla foorumeillakin, mutten tiedä onko siihen kukaan koskaan vastannut yhtään mitään. Ogret ei oikein ihmisiä kiinnosta.
Kyllähän sen voisi pelata niinkin että powerdicen syöpi, varsinkin jos kyseessä on "ability" jolla ihan oma nimikin niillä Ogrien taikureilla, mutta jos se on enemmän armeijan erikoissääntöjen tyyppiä(kuten Vampire Counttien sääntö jotta yksiköt eivät saa marssia ilman vampyyrin läheisyyttä), niin tilanne on toisin.
ETC:n Rule Queries -osio niiden foorumeilla on kyllä niin masentavaa luettavaa että ei tee sinne edes mieli mennä asioita vilkuilemaan, viepi viimeisetkin uskon rippeet tähän peliin. :(
Kyllähän sen voisi pelata niinkin että powerdicen syöpi, varsinkin jos kyseessä on "ability" jolla ihan oma nimikin niillä Ogrien taikureilla, mutta jos se on enemmän armeijan erikoissääntöjen tyyppiä(kuten Vampire Counttien sääntö jotta yksiköt eivät saa marssia ilman vampyyrin läheisyyttä), niin tilanne on toisin.
ETC:n Rule Queries -osio niiden foorumeilla on kyllä niin masentavaa luettavaa että ei tee sinne edes mieli mennä asioita vilkuilemaan, viepi viimeisetkin uskon rippeet tähän peliin. :(
-
blackmetalsiili
Onkos ihmisillä muuten mielipiteitä mihin kategoriaan nämä uudet pedot tulisivat? Kirja tuli broidille tossa viime viikolla ja ollaan nyt neljä "etc" testipeliä ehditty ottaa seuraanvan laisin tuloksin:
C pedot vs bretit: Brettien kannalta aika toivottoman näköinen matsi ja tulos myös sen mukainen
C pedot vs örkit: Tasainen vääntö
b pedot vs bretit: tasainen vääntö
b pedot vs (semilojuva slann)liskot: petojen kannalta näytti pahalta ja rytisten hävisivät lopulta.
tossa nyt ei vielä aivan aukotonta dataa ole koska peleissä näkyi välillä hämmentävää sankaruutta ja pelkuruutta..
C pedot vs bretit: Brettien kannalta aika toivottoman näköinen matsi ja tulos myös sen mukainen
C pedot vs örkit: Tasainen vääntö
b pedot vs bretit: tasainen vääntö
b pedot vs (semilojuva slann)liskot: petojen kannalta näytti pahalta ja rytisten hävisivät lopulta.
tossa nyt ei vielä aivan aukotonta dataa ole koska peleissä näkyi välillä hämmentävää sankaruutta ja pelkuruutta..
Olen nyt vääntänyt kolme matsia WoC:ia vastaan, pari peliä mättöritarilistaa ja yksi taikova + 3 ritarijyrää vastaan. Petolistaan otin figurajoitteisesti vähän vaihdellen : Beastlord(Ld:n takia) + rullakuski tai GorBull, 2-3 Ungor raidereita, 2-3 vaunua, 3 * 4 Minoa lipuilla ja GW:llä, Bestigoreja 12-18 + jättiläinen. Lopputulos : voitto, tasapeli ja tappio. Sanoisin että WoC:ia vastaan niillä napeilla mitä on käytettävissä on kohtuu pahasti pulassa, mutta tiukasti pusertaen on pieniä mahdollisuuksiakin. Näillä kokemuksilla pistäisin pedot aika lähelle C -kategoriaa edelleen.
- Isompi Arska
WoC VAATII jabberslythen vastaansa :P. saakuli pitäis osata käyttää sitä otusta, parissa pelissä kuollut jo ihan ykkösvuorolla saakuli.
Eikä olisi liian väärää laitta petoja C-kategoriaan, huonoja ne ovat kuitenkin ja suuri pistemäärä vois saada uudet pedot ehkä hiukan herkemmin liikkeelle, ettei tarvitse olla aina semiyksin pedoilla joka turneessa :P. Pohjamutaa ne on kuitenkin ennenkin olleet niin pieni hohdon hetki ei olisi väärin.
Eikä olisi liian väärää laitta petoja C-kategoriaan, huonoja ne ovat kuitenkin ja suuri pistemäärä vois saada uudet pedot ehkä hiukan herkemmin liikkeelle, ettei tarvitse olla aina semiyksin pedoilla joka turneessa :P. Pohjamutaa ne on kuitenkin ennenkin olleet niin pieni hohdon hetki ei olisi väärin.
Millaista figua olet käyttänyt? Itse haaveilen yhä ajasta jolloin voisin käyttää viikon hyvällä omallatunnolla lentävän kärpässammakon rakentamiseen. Ehkä kesällä sitten.Isompi Arska kirjoitti:WoC VAATII jabberslythen vastaansa :P. saakuli pitäis osata käyttää sitä otusta, parissa pelissä kuollut jo ihan ykkösvuorolla saakuli.
- jupu_pupu_mies
pelailin äsken pelin petoja vastaan, etc kompeilla, pedot olivat kategoriassa c hävisin, tosin sen takia koska feilasin ld10 terror testin ja kaveri sai lvl2 magella irkutettua jätin, joka pisti priestin suuhun ja lopulta hoiteli muitten avustamana furnancen ja sen yksikön.
- Isompi Arska
Ei mun jäpikkä vielä ole valmis, eikä siitä kärpässammakkoa tulekaan :P... Väännän itselleni jäpikkää manticoresta, jonka asetan neljälle jalalle ja lisään siihen hiukan liskomaisia piirteitä kuten käärmeen kielen ja liskon eturaajat. Tuli sellanen visio heti päähän ku kuulin nimen "Jabberslythe" vaikken tiennyt että mikä helv* se monsteri oli, sellanen vaan piti tehä :).Rune kirjoitti:Millaista figua olet käyttänyt? Itse haaveilen yhä ajasta jolloin voisin käyttää viikon hyvällä omallatunnolla lentävän kärpässammakon rakentamiseen. Ehkä kesällä sitten.Isompi Arska kirjoitti:WoC VAATII jabberslythen vastaansa :P. saakuli pitäis osata käyttää sitä otusta, parissa pelissä kuollut jo ihan ykkösvuorolla saakuli.
Nappi vaatii tosin enemmän leikkelyä ja stuffailua kun oletin, ja paksun metallin leikkuu vaatii vähän sellasta varmuutta ja uskallusta mitä mulla ei oo vielä tarpeeks otn napin kanssa :P. Toistaiseksi oon pelannu veljen vitosedikkaista wyverniä, se näyttää tarpeeks hassulta :D.
Joku Lovecraft monsteri olisi älyttömän siisti jabberiksi
Mä jostain syystä näin sieluni silmillä D&D puolelta beholderin, eihän se ihan kuvaukseen sovi mutta aika lähelle...
http://www.ravenmimura.com/images/full/ ... holder.jpg
http://bonesmoses.org/images/misc/beholder_800x600.jpg
http://www.aamortgagellc.com/download/m ... holder.jpg
http://www.ravenmimura.com/images/full/ ... holder.jpg
http://bonesmoses.org/images/misc/beholder_800x600.jpg
http://www.aamortgagellc.com/download/m ... holder.jpg
Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. :)Isompi Arska kirjoitti:Ei mun jäpikkä vielä ole valmis, eikä siitä kärpässammakkoa tulekaan :P... Väännän itselleni jäpikkää manticoresta, jonka asetan neljälle jalalle ja lisään siihen hiukan liskomaisia piirteitä kuten käärmeen kielen ja liskon eturaajat. Tuli sellanen visio heti päähän ku kuulin nimen "Jabberslythe" vaikken tiennyt että mikä helv* se monsteri oli, sellanen vaan piti tehä :).
Nappi vaatii tosin enemmän leikkelyä ja stuffailua kun oletin, ja paksun metallin leikkuu vaatii vähän sellasta varmuutta ja uskallusta mitä mulla ei oo vielä tarpeeks otn napin kanssa :P. Toistaiseksi oon pelannu veljen vitosedikkaista wyverniä, se näyttää tarpeeks hassulta :D.
Joku Lovecraft monsteri olisi älyttömän siisti jabberiksi
-
Mithrandir
Tällä hetkellä ETC:n omat pojat on sitä mieltä, että uudet Pedot kuuluvat C-kategoriaan ilman minkäänlaisia ekstrakomppeja. Nuo perusrajoitukset nerffaa niitä jo ihan tarpeeksi.
Tässä ainoa huolenaihe on ollut sitten juuri noiden Large Targettien määrä, neljä samassa armeijassa menee aika pahasti överiksi joten voi hyvinkin käydä niin jotta loppujen lopuksi Petojen large targetit rajoitetaan kolmeen Skaveneiden tapaan.
Tässä ainoa huolenaihe on ollut sitten juuri noiden Large Targettien määrä, neljä samassa armeijassa menee aika pahasti överiksi joten voi hyvinkin käydä niin jotta loppujen lopuksi Petojen large targetit rajoitetaan kolmeen Skaveneiden tapaan.
- jupu_pupu_mies
no voi itku sit ku ne joutuu jättää giantin kotiin :O. eikä ne ole kovia ne monsterit, kuolevat dakkaan, tosin lähärissä ovat kovia ja niillä on jänniä juttuja;).
-
Mithrandir
Niin, se neljän large targetin armeija pedoilla ottaakin kyydin automaattilossilla itkusaarelle ampuvia armeijoita vastaan pelatessa, muita vastaan se olisi kyllä ihan näppärä. Se rajoitus voi tulla ihan tuostakin syystä, että ihmiset tekisivät edes vähän tasapainoisempia armeijoita turnaukseen Beastmaneille. :P
- Isompi Arska
äläs ny, sain jättiläisen postissa eilen ja oon jo sen melkei valmiiks väsänny :P. sitte ton jäpikän kimppuun. pitäs viel tota maalausta jaksaa jatkaaJara kirjoitti:paskaa puhuu, ja hymiö :)