"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kerho apui!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Puolenkuun Pelit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Puolenkuun Pelit »

Meillä on Puolenkuun Peleissä Bergdahlin Miika pitänyt pari vuotta tällaista kerhoa junioreille tiistai-iltaisin. Siellä maalataan yleensä figuja ja opetellaan tekemään maastoja. Olen itse asiassa ajatellut, että voisimme tehdä maastojen teko-ohjeita kotisivuillemme lukusaliin, niin sieltä voisi käydä katsomassa vaiheittain kuvitetut ohjeet eri maastojen tekemiseksi.
http://www.PuolenkuunPelit.com - verkkokauppa & peliportaali
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

Loistoidea! Teidän maastot näyttää erittäin hyvältä, ja kiinnostaa kovasti kuinka sellaseen lopputulokseen ollaan päästy.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Tulisipa Joensuuhunkin tuollainen.(Ellei sellainen jo ole)Kun olen vasta aloittanut.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Colonel Mullen

Viesti Kirjoittaja Colonel Mullen »

Kiitos kaikille jotka jaksoitte pohtia asiaa. Monista on ollut paljon apua. Itse kerhoa näillä näkymin alan vetämään ensi lokakuun puolella.
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Toihan on ihan okoo idea, kunhan muistaa todellakin kuten on mainittu et opettajat/maikat(sama p***a eri paketti) saavat kaiken kuulostamaan todella karmeelta, kuivalta, tylsältä ja cräpiltä.
Mielummin kuuntelee kaverin roskan jauhamista kuin maikan puhetta... (asiaa eli ei)

Ja ei kustannukset ole mitkään hirveät. Kunhan muistat antaa skideille jonkin lapun kotiin jossa kerrot kerhon toiminnasta ja periaatteista sekä tietysti kustannuksista, etkä unohda mitään tärkeää kuten OMA PUHELIN NUMERO.( vinkki vinkki)
Ja tietysti muutkin yhteystiedot ja taivottamis ajat.
Onnea kerhon toimintaan.
Kunhan muistat aloittaa vähän löysemmin ja nostat taso pikku hiljaa...

Hiljaa hyvä tulee.
Nomen Est Omen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”