En tiennytkään että Jamesonin Jennastakin on tehty figu. Aika kaukanahan tuo on realistisuudesta, mutta mikä ettei, kyllä minä tuommoisella pelaisin. Vastustaja ei läähätykseltään ehdi ajatella siirtoja.
No joo... Tuo nyt on jo aika vanha juttu. Ja tuo on vieläpä aika tökerö teos. Tollaset figut on tehty just sellasille ihmisille jotka on liian ujoja mennäkseen ostamaan ärrältä play boyn.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Hiukan ehkä vedetty liikaa yli , mutta jokaisellahan on makunsa, mutta ei välttämättä ihan meikäläistä saa ihastumaan ko. figuun. Tuolle pitäisi jo olla joku erikoissääntö, esim. että jollain 5+:lla noi rinnat räjähtää ja kaikki ottaa s3 hitin piirakkalätyn alueella, mut joo...
No, huh huh! Ennemmin minä säikähtäisin kuin läähättäisin tuon nähdessäni.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Machiavelli kirjoitti:No joo... Tuo nyt on jo aika vanha juttu. Ja tuo on vieläpä aika tökerö teos. Tollaset figut on tehty just sellasille ihmisille jotka on liian ujoja mennäkseen ostamaan ärrältä play boyn.
tai luolamestarista
aika huonosti sculptattu, vois olla pyöreemmät. Mut hyvä maali siinä on. Hintakin tais nousta aika korkeelle. (ehkä muukin kuin hinta)
ne luoliksen lehdet on hirmu vanhoja, jotain vuoden 95
Cacodemoni kirjoitti:En tiennytkään että Jamesonin Jennastakin on tehty figu.
Hah, Lolo Ferrarihan toi on!
En pelais sitä vastaan... Vetoaisin psykologiseen sodankäyntiin...
Psykologinen sodankäynti on sallittua, ainakin kotipeleissä. Asiasta keskusteltiin toisessa paikassa, olisiko ollut tunnari musiikeista kysymys. Anyway, empä tiedä muuten tosta figusta, mutta kyllä se ihan hyvin mun mielestä on ainakin maalattu...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
toi on ruma. Rinnat on kuin 75-vuotta maatuneella mansikilla ja naamassa on enemmän pakkelia kuin Lo'realin tehtailla yhteensä. Kasvot jos ois "pehmeemmiksi" maalannut niin ehkä sitten, ja kannut ois voinu olla pikkasen pienemmät ja pyöreemmät...
Mitä? Yritätkö väittää, että se ei joltain osin vastaisi yleistä kauneusihannetta? Nyt olet kyllä pahasti erehtynyt tai sitten jotenkin poikkeava yksilö.
En ole(tai ehkä olenkin) poikkeustapaus, mut se on ruma. jokin Landeilta raahattu mansikkikin olisi vetävemmän näköinen. Tos on varmaan käytetty mallina jotain lasten lelulehmää...
Minä arvostan enemmän luonnetta ja arvoja kuin hirveitä hinkkejä.
Mut pitäähän nyt siel paidan sisäl jotain olla...... =)
Vai?
Todellakin melko nörtti on se joka tollaisia vääntää jossain koneen vieressä.... Ja käyttää mallina jotain mega feikkikuvaa Jenna Jamesonista.