Haasteet ja pelien suunnittelut
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- LAV-Kitsune-
Haasteet ja pelien suunnittelut
Tällaista ketjua ei vielä ollut joten perustetaanpa sellainenkin, ettei muihin ketjuihin tule turhaa spämmiä. Tässä ketjussa voidaan siis sopia yhteisiä pelipäiviä jolloin aikataulut käyvät kaikille, haastaa muita pelaajia, tiedottaa isommista peleistä ja esitellä omaa armeijaansa, jolla voi tulla pelailemaan.
Faba armeija:
Demons of Chaos, ~6500pts ilman taikaesineitä ja bonuksia. Figuja löytyy sen verran että voin vaikka jakaa armeijan kahtia ja ottaa demonit vs demonit ottelun jonkun kanssa.
40k armeijat:
Demons of Chaos, ~4700pts ilman erikoiskykyjä ja esineitä.
Chaos Space Marines, ~3000-4000pts. En ole laskenut yhteispisteit pitkään aikaan, mutta melko iso armeija kuitenkin.
Ilmaannun hyvin usein tiistaisin ropekerholle mukanani demonit, joita voin peluuttaa sekä fabassa että 40k:ssa. Pelit käy muinakin päivinä, jos vain pelipaikka järjestyy. Peleistä voi pistää vaikka yksityisviestiä tai sopia tässä ketjussa.
Faba armeija:
Demons of Chaos, ~6500pts ilman taikaesineitä ja bonuksia. Figuja löytyy sen verran että voin vaikka jakaa armeijan kahtia ja ottaa demonit vs demonit ottelun jonkun kanssa.
40k armeijat:
Demons of Chaos, ~4700pts ilman erikoiskykyjä ja esineitä.
Chaos Space Marines, ~3000-4000pts. En ole laskenut yhteispisteit pitkään aikaan, mutta melko iso armeija kuitenkin.
Ilmaannun hyvin usein tiistaisin ropekerholle mukanani demonit, joita voin peluuttaa sekä fabassa että 40k:ssa. Pelit käy muinakin päivinä, jos vain pelipaikka järjestyy. Peleistä voi pistää vaikka yksityisviestiä tai sopia tässä ketjussa.
Re: Haasteet ja pelien suunnittelut
Itse olen ainakin miettinyt jotain todella isoa faba peliä, eli +- 3000-4000 pts. per pelaaja, ja monta pelaajaa.
Huono ajatus?
Tätä ei tosin ehtisi pelata loppuun ropekerhon aikana, joten joutuisimme varaamaan nuokkarin tähän tarkoitukseen.
Itselläni löytyy parin viikon varoitusajalla 5000 pistettä O&G:tä fabaan.
40K:sta taas 1850 pisteen Necron armeija, jolla ei pärjää oikein hyvin gunline-armeijoita vastaan (Eli en omista flayed oneja).
Ropekerholla käyn aina, ellei sairastuminen estä sitä.
Haastetta voi pistää tähän topicciin tai YV:n kautta, kunhan vain pelipaikka järjestyy.
Huono ajatus?
Tätä ei tosin ehtisi pelata loppuun ropekerhon aikana, joten joutuisimme varaamaan nuokkarin tähän tarkoitukseen.
Itselläni löytyy parin viikon varoitusajalla 5000 pistettä O&G:tä fabaan.
40K:sta taas 1850 pisteen Necron armeija, jolla ei pärjää oikein hyvin gunline-armeijoita vastaan (Eli en omista flayed oneja).
Ropekerholla käyn aina, ellei sairastuminen estä sitä.
Haastetta voi pistää tähän topicciin tai YV:n kautta, kunhan vain pelipaikka järjestyy.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- LAV-Kitsune-
Nuissa 3000+ kokoisissa peleissä on omanlaisensa viehätys, mutta niillä on paha tapa notkahtaa overkillin puolelle jos niitä ei rajoita todella rankasti, tyyliin että vain pari kolme characteria ja sotakonetta. En nyt ole demoneilla niin isoa vetänyt, mutta kauan aikaa sitten örkeillä pelatessani niillä sai niin hirvittävän character sotakonejuustojyrän että vuorolla kaksi peli kellahti jo selkäesti voiton puolelle ja sen jälkeen vastustajalla ei ollutkaan enää kovin hauskaa. Mutta tällaisetkin mahdollisuudet ovat, ja aina voi vallata nuokkarilta tuon discon/entisen nuorisovaltuuston tilan missä ropekerhokin on ja pelata siellä vaikka koko päivän.
-
Captain-Jake
Hei kitsune, kiinnostasko ottaa ens tiistaina (9.2) 40k peli? Voisin noilla eldareilla tulla haastaan, kun en ole demoneita vastaan vielä pelannutkaan.
- LAV-Kitsune-
Lupasin jo viime tiistaina ottaa ottelun Fabassa liskomiehiä vastaan, mutta siitä seuraava tiistai käy minulle ja voin ottaa taas 40k matsin. Voin ottaa myös chaos marine armeijan jos haluat pelata niitä vastaan demoneiden sijasta.
Itse voin varmaan ottaa 1000-1500 pojon 40K peliä tiistaina Marineilla. Muuten ottaisin IG:n, mutta ei ole vielä yhtään kuljetuspuljetusajoneuvoa heille.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
-
Captain-Jake
Mahtavaa! 1500pts siis. En ole aivan varma moneltako pääsen paikalle, mutta yritän siinä neljän aikaan.MrBigMr kirjoitti:Itse voin varmaan ottaa 1000-1500 pojon 40K peliä tiistaina Marineilla. Muuten ottaisin IG:n, mutta ei ole vielä yhtään kuljetuspuljetusajoneuvoa heille.
Mitäs siellä on vastassa tulossa?
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- LAV-Kitsune-
Taisi olla Eldar, jos en väärin muista.MrBigMr kirjoitti:Mitäs siellä on vastassa tulossa?
Jos jotakuta kiinnostaa, niin ensi tiistaina voisi kiskaista 1500 pojoa IG:tä kentälle. Kuka astuu vastaan?
Ketään? Anybody?
- Ilkeapikkuperkele
Oisko ketään halukasta vääntämää -10 ETC kompeilla matsia täs lähipäivinä? Vastaan asettuu nerffatut Delffit.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Minä voisin ainakin 9.3.2010 (Eli kolmen viikon päästä tiistaina) pelata fabaa, jos viitsit örkkejä vastaan pelata.
Minkä kokoinen peli otetaan?
- Ilkeapikkuperkele
No tuota En iha varmaksi osaa heittää tuohon aikatauluun mut toisiaa ETC -10 kompeilla niin örkit saa 2600pts ja sit noi muuki armeijan rakennus hommat o uusittu. Chekkaa tuolt Faban yleisistä keskusteluista.aatami kirjoitti:Minä voisin ainakin 9.3.2010 (Eli kolmen viikon päästä tiistaina) pelata fabaa, jos viitsit örkkejä vastaan pelata.
Perus ETC siis, ok.
Tietysti jos sulla on tiedossa joku muu pelipaikka kuin ropekerho niin sano vaan, niin voidaan ottaa matsia jo vähän aikaisemmin.
Tietysti jos sulla on tiedossa joku muu pelipaikka kuin ropekerho niin sano vaan, niin voidaan ottaa matsia jo vähän aikaisemmin.
-
Captain-Jake
Esuulle tiioks ainakin, että en huomenna tiistaina pääse paikalle.
- LAV-Kitsune-
Jos ensi tiistaiksi käy pikkuperkeleelle peli demoneita vastaan niin kokeilisin mielellään. Viime peli dark elffejä vastaan on minulla noin kymmenen vuoden takana. Jos sinulle käy siis sellainen 2k peli (2250 sinulle) etc kompeilla. Arvostan kovasti jos et pelaa mitään järkyttävää juustolistaa, sillä itsekin pyrin tekemään armeijani aina enemmän viihdyttävyyden kuin tehon puolesta.
Meillä on varmaankin aatamin kanssa tonnin IG vs. tonnin Necronit.
- Ilkeapikkuperkele
Eli hetkinen siis huomenna ? :D Mihinkäs aikaa ja missä :)LAV-Kitsune- kirjoitti:Jos ensi tiistaiksi käy pikkuperkeleelle peli demoneita vastaan niin kokeilisin mielellään. Viime peli dark elffejä vastaan on minulla noin kymmenen vuoden takana. Jos sinulle käy siis sellainen 2k peli (2250 sinulle) etc kompeilla. Arvostan kovasti jos et pelaa mitään järkyttävää juustolistaa, sillä itsekin pyrin tekemään armeijani aina enemmän viihdyttävyyden kuin tehon puolesta.
Listaa testailen tuonne Oulun turneeseen et onha siel tietty tarkoitus pärjätä mut ei se nyt mikään överi ole... Delffit on aika balanssis noilla kompeilla.
- LAV-Kitsune-
Ah, minä jo vähän lupailin opettaa tuota uutta pelaajaa warhammerin säännöistä, kun ei kuulunut vastausta, ja turnauspelissä sääntöjen opettelu hidastaa peliä ja hankaloittaa itse oppimista. Ensi viikolla taisikin sinulla olla jo Aatamin kanssa matsi, mutta jos ei ole muuta niin käykö sitten sitä seuraava viikko turnauskokeilulle?