"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blogi: Ipsun orc warband (1.3.2010)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ipsu

Blogi: Ipsun orc warband (1.3.2010)

Viesti Kirjoittaja ipsu »

Joo pitääpä täälläkin lesoilla tällä ekalla valmiilla figulla. Kyseessä orc boss mordheimin warbandiin. Tää on siis eka oma figu jonka olen maalannut (oikeastaan ryöstin tämän Acculta. Muutkin warbandin figut on alunperin olleet jonkun muun ;)) . Muutenkin maalauskokemus on figujen osalta aika vähäistä. Olen ehkä maksimissaan parisenkymmentä figua maalannut enkä kaikkia läheskään kokonaan. Autellut poikaystävää turnausten alla. Itse tykkään lopputuloksesta (ja kyllä poikaystäväkin kehaisi) mutta värivalinnat vähän arveluttaa. Tulikohan liikaa oranssia? Mordheimin maisemiin ei ainakaan sovi. Niin, ja toivottavasti sitä on yhtä hauska pelata kun näitä on maalata:D. Pian kokeillaan.

KuvaKuva
Fae

Re: Blogi: Ipsun orc warband (1.3.2010)

Viesti Kirjoittaja Fae »

Minä en näe tuossa mitään moitittavaa. Hyvätasoista maalausta, ja loistavat värivalinnatkin. Mukavaa kontrastia tuo tuo kirkas oranssi tuohon muuten rusahtavan harmaasen väripalettiin. Kyllä tuosta on minusta todella hyvä jatkaa warbandin maalaamista. :)
Järjenkäyttö sallittu!
Master Calgar

Re: Blogi: Ipsun orc warband (1.3.2010)

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Jos on ensimmäinen figu, niin mallikasta työtä. Väriteema ei ihan omaan silmääni istunut, oranssi turhan kirkkaana, mutta puhun nyt puhtaasti maalausjäljestä. Selkeät yksityiskohdat ovat, ja metalli + vaatetus näyttävät napakoilta. Tuo örkin iho olisi ehkä kaivannut hivenen syvyyttä lisää, vaikka tummalla inkkauksella, tai hieman tummemmalla pohjalla johon sitten leijeröintiä (näin suomalaisitain... köh) että tumma olisi pysynyt taustalla sopivasti. Mutta nämä nyt ovat siis henk.koht mielipiteitä, koska pidän hieman tummemmasta örkkimäisyydestä.

Kaikenkaikkiaan varsin onnistunut ensimmäinen nappi. Kyllä minä tiedän monta maalaria jotka ovat vuosienkin jälkeen tuota tasoa paljon jäljessä (en itsekkään järin häävi ole, vaikka monta vuotta jo takana -.-). Hiukan kun syventää värejä esmes juuri inkeillä tms, niin kelpaa pelipöydälle niin hyvin, ettei kenelläkään ole valittamista. Vaikka kyllä se kelpaa paremmin kuin hyvin jo nyt.

Ei muuta kuin testailemaan erilaisia maalaustekniikoita, tsekkailemaan vinkkejä ja sen sellaisia. Hyvän maalarin alku kyseessä ilmiselvästi, joten miksei kehittyisi loistavaksi maalariksi.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”