"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Infinity

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

harkkari

Re: Infinity

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo sepä se on ongelma kyllä että saisi reilusti yli kymmenne. Ehkä jotain Chain Rifle Der Morlock Grubbe ukkoja 7pst kappale. Tuokin lista on tässä jo kerennyt muuttumaan hieman. Viimeisin mitä ajattelin olisi tälläinen. ukkoja tosin ei siinäkään paljoa enempää. 14 jannua kuitenkin voisi jo toimiakkin.

Zoe + IT-Well -53pts
Interventor Hacker -26 pts -05swc
Meteor Zond -29pts -1swc
Vertigo Zond -34pts -1swc
2x Zyklon sputnik -75pts -2,5swc
Reaktion Zond -28pts -1swc
3x Alguacilles(yksi forward observer) -34pts
3x Der Morlock Grubbe(Chain Rifle) -21pts

300pts/6swc

Pisteitä korjattu
Kalat meni kotio...
harkkari

Tuossa tilailin hieman nappeja. Olivat Meteor Zondit halpoja boostepissa vaan 6 euroa niin otin niitä pari kappaletta. Taitaa saada vain yhden listaan mutta toiselle voi konvertoida jalat ja tehdä siitä toisen forward observer Zondin(jonka nimeä en muista) Sitten tuon Zoe + IT -Wellin hankin ja paketin noita perusjannuja eli Alguacilleseja. Tekisipä mieli ostaa nuo sääntökirjatkin mutta katsotaan nyt. Ongelmana on nuo Der Morlock Grubbet chain rifleillä. Paketissa vaan toisella on sellainen eikä oikein inspiroisi muutenkaan käyttää montaa ihan samanlaista figua. Konverttaus on aika hankalaa vaikka ilokseni mittakaava ei juurikaan eroa GW:n vastaavasta ja jotain imperial guard konversioita voisi harkita.
Kalat meni kotio...
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Minulla on noita galvenian halpoja hulluja, chainriflellä peluutan kumpaakin vaikka toisella rifle kädessä, en siitä kyllä mitään omantunnon tuskia saa vaikka ei ihan wysiwyg.
Soi viulu
Jeijo

Samperi, jäänyt noitten maastojen teko 0-tasolle kun ei toimi tulostin. Ostin muuten tuon infinityn uuden kirjasenkin äsken, pelailemaan voisi koittaa päästä joku päivä?
Soi viulu
Jeijo

Nyt on uusi tulostin, joka suoltaa paperi taloa ja muita elementtejä liukuhihnalta. Tämän viikon aikana olisi kasassa Infinityyn sopivat maastot. Onko kenelläkään enää kiinnostusta peliä kohtaan?
Vähän kutkuttaisi pelata.

PS: Itse olisin hankkimassa Uncharted Seas figutkin tässänäin, jos laivasto tappelut nappaavat niin eikun tilausta vaan.
Soi viulu
harkkari

Hehe. Vaarallinen mies tämä Jeijo. Itsekin olen uncharted laivoja harkinnut. Nuo epäkuolleet varsinkin hienon tuntuinen laivasto. Ne valaat erityisen siistejä. Pitkää katsella jos innostuu. Kokeili itsekin Battlefleet gothiccia, painelee varmaan aikalailla samoja nappuloita, noin pelillisessä mielessä.

Itse olen edelleen hyvin innostunut Infinitystä. Ukkojakin on jo se puolentusinaa, koitan tosin saada maaliin ennen kun tilailen lisää, ei paljoa silti taida puuttuakkaan. Olisi kiva saada plärätä niitä sääntökirjoja, itse olen kehno lukemaan pdf:iä ja printattuja läpysköjä, kirja sen olla pitää. Vielä turhan kalliit itselle hankittavaksi tuo peruskirjapari.
Kalat meni kotio...
Jeijo

Olisiko kukaan kiinnostunut aloittelemaan peliä?

Tällä hetkellä, minulla ja Harkkarilta löytyy possea peliin. Demotuskin onnistuu.
Soi viulu
harkkari

Joo, tosiaan Demotus onnistuu. Voitaisiin muutenkin ottaa vähän matsia tai miettiä jopa sitä pienimuotoista kamppaniaa?
Kalat meni kotio...
Jeijo

Juu, innostaa taas maalaamaankin.
Soi viulu
harkkari

Joo voisihan nuo muutamat ukkelit koittaa saada maaliin pikkuhiljaa.

Ajattelin kamppikseksi jotain sellaista että Nomad terroristit/palkkasoturit alkavat tekemään sabotaasihyökkäyksia Adrianan planeetan kriittisiin kohteisiin. Voisin tässä vääntää sellaisen kartan minkä mukaan niitä kamppiksen tehtäviä edettäisiin. Harmi että nappeja on niin vähän että pienimuotoiseksi menee sodankäynti ja itsellä listojen variaatio on aika rajallinen. Tarvii ehkä muutama nappi lisää hankkia. Tuo nomadien uusi sin-eater observer on kyllä komea nappula. Tarvii varmaan hankkia. http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... di_501_000#
Kalat meni kotio...
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Missäs kunnossa ihmisten Infinity jengit ovat? Itse saan Yu Jingiä nyt sen about 300p, kiinnostaisko jotakuta pelata joskus joku pieni peli sääntöjä opetellen?

EDIT: 381 tarkalleen.
Jeijo

Katon tossa miten mulla olis mahiksia, varmaan tällä viikollakin ehtii. Joku 250 pojoa olis ihan hyvä. Tai haluaisin sillä itse koittaa.
Soi viulu
Gerazu

Toki, Lauantaina ei sovi eikä huomenna, muuten aika vapaata. Pitää varmaan ruveta maalaileen sit noita.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Löytyy PanOceanian Ordereita 376 raakana(luti ja lämäri laskettu mukaan), erikoisuudet(lähinna Order sargentiien) tai Ritari lahkon vaihto myös muuttaa pisteitä.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Gerazu

Koskas oot poriin tulossa, vois pelailla pienellä opastuksella ehkä jossain?
ManAtArm

näillä näkymin 22 tai 23 päivä, ehkä aikaisemmin jos työ vie sinne, laitan YVnä jos noin käy. Millä piste arvolla pelataan niin tiedän laittaa listan kuntoon(ei tarvitse ottaa maksimia)?
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Kertokaapas mitä nämä Infinityn sääntökirjat ovat? Selailin niin näytti kahta eri kirjaa löytyvän toinen ole "Humans phere" ja toista en tietenkään muista. Eli jos kirjana säännöt haluan niin mikä kirja pitää/kannattaa ostaa (netistähä säännöt saa ilmaiseksi).

Pelipöytää odotellessa ammattikoululta ja warmachineä maalatessa illan pikkutunneilla tulee tehtyä aina mukavia heräteostoksia, ehkä joskus vähän liiankin helposti.
Kohta pitäisikin seuraavan lainen kokoonpano löytyä täältä Haqislameja:

Nämä löytyivät jo ennestään:
-Daylami Infantry (Rifle + Light Shotgun, Panzerfaust)
-Daylami Infantry (Rifle + Light Shotgun)
-Hassassin Muyib (Rifle + Light Shotgun)
-Hassassin Lasiq (Viral Sniper Rifle)
-Hassassin Ragik (Rifle + Light Shotgun)
-Hassassin Fiday (Rifle + Light Shotgun)
-2 Naffatun (Heavy Flamethrower, Rifle)

Viimeyön heräteostokset:
-Maghariba Guard (TAG)(HMG)
-Bashi Bazouks (Combi Rifle, E/Mauler)
- Djanbazan (HMG)
-Hassassin Ragik (Hacker)
-Hassassun Muyibs (Rifle + Kight LG, D.E.P.)
-Asawira Regiment (AP Rifle)

Eiköhän tuolla poppoolla jo saa erilaisia kokoonpanoja aikaiseksi.
Mitenkäs muiden Porilaisten Innostus Infinityäkohtaan?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Toinen on se perus kirja ja siinä Human Spheressä on lisää stooria, lisä säännöt ja yksiköt mitkä löytyy netistäkin. Kiinnostusta löytyy sitäkin pelailla liiga pelien välissä.
Jeijo

Joo, mulla vähän maissa 40k kiinnostus, niin pelailen ja meillä voi muutkin pelata keskenään tota infinityä ja/tai WM/Hordesia. Löytyy pöytä ja melko hyvin maastoja. Voin myös samalla opastaa pelaajia säännöissä yms :)
Soi viulu
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Pitää jollain aikaa kyllä ottaa jokin pelisessio, tosin omat Infinity figut ovat vielä täysin kokemattomina joten maalia pitäisi saada pintaan ensiksi.
Tosin ei noissa kauaa sitten nokka tuhise kun pääsee vauhtiin vain.
WM:n puolelta alkaakin pikku hiljaa sitten löytymäänkin figuja maalilla päällystettynä, joten sitä voisin jollain aikaa lähteä testailemaan. Ja vaikka itse en pelaisikaan niin sääntöjen opettelu siinä sivussa kiinnostaa myös niin WM:n kuin Infinityn parissa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”