Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Shadowdwarf
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Käyhän tuo.
-
Marsutin mrk III
En pääsekkään huomenna, menee kavereitten kanssa päällekkäin.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Currynator
Sunnuntaina taas pelaillaan. Sanokaa mitä haluatte pelata.
-
Marsutin mrk III
Jos nyt faba kamppanjaa?
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Currynator
Noh sitä pelattiin silloin tiistaina jo mutta kun et ollut paikalla viimeksi niin saat expaa jos muutkin haluaa fabaa.
no, minulle kelpaa mikä vain ja olen siis tulossa
edit, tommi olisi myös tulossa samoin peetu, ja kaikki kolme pelaisi mieluummin dh.ta
edit, tommi olisi myös tulossa samoin peetu, ja kaikki kolme pelaisi mieluummin dh.ta
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Eli dh:ta varmaan pelataan. Klo 12 voi tulla.
- Currynator
Perjantaina taas pelipäivä. Onko toivomuksia mitä pelataan? Arttu ehdotti että perjantaina pelattaisiin Dh:ta, jotta hänen tulonsa tänne nopeutuisi. Käykö muille vai....? Jos käy niin perjantaina ropetetaan ja sunnuntaina figutetaan.
-
Shadowdwarf
En ole tulossa, riippumatta mitä pelataan.
katsotaan tulemmeko, ehkä tulemme ehkä emme, mikään ei ole varmaa.
ja jos tulemme itse tekisi mieli kokeilla uusia nidejä
ja jos tulemme itse tekisi mieli kokeilla uusia nidejä
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Tulossa, dh tai 40k.
-Viilasimme puolipilkusta pilkun pois, saamme siis @ merkin.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
ok 99,9% todennäkösyys et tullaa, ja jos nyt dh.ta kun se on uusi hitti tuote, mutta otan nitzit mukaa (katotaa saanko tyrannofexin valmiiks siiheks)
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Jep jep, no ei se kai kauhesti vaivaa ole jos kaikki ottavat figujaan mukaan siltä varalta että joku tekee yllättävän peruutuksen ja sitten DH perutaan (yhden poissa olo ei haittaa). Mutta veikkaisin että DH:ta huomenna ja sitten sunnuntaina figuilua. Vielä on aikaa kertoa osallistuuko ja mitä halutaan pelata.
Huomenna voi tulla klo 14.15. Ennen en suosittele tulemaan koska en välttämättä ole vielä silloin kotona.
Edit: Tommi mulla on sun rahat niistä örkeistä, saat sitten ensi pelikerralla.
Huomenna voi tulla klo 14.15. Ennen en suosittele tulemaan koska en välttämättä ole vielä silloin kotona.
Edit: Tommi mulla on sun rahat niistä örkeistä, saat sitten ensi pelikerralla.
no päästää sinne siin kolmen jälkee maksimassaa vähä neljän jälkee
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Sunnuntaina sitten todennäköisesti taas peliä, saattaa olla että perun päivän koska maanantaina minulla on kokeet ja jos en saa lauantaina luettua niin sitten luen sunnuntaina. Onko toiveita mitä pelataan, perjantaina ei pelattu DH:ta joten pelaammeko nyt sitä vai...?
- Currynator
OK huomenna peliä, DH:ta olis tarkoitus pelailla. Klo 12 voi tulla, ilmoitelkaa jos tulee peruutuksia.
- Currynator
Ok, ensi sunnuntaina peliä. Esittäkää toivomuksenne mitä haluatte pelata.
Laitetaan tänne nyt samalla että jos kiinnostuneita löytyy niin torstaina olisi mahdollista pelata pienet pelit koska minulla on silloin vapaa päivä (mutta pelien on loputtava ennen klo 21 että ehin raidaamaan :D). Sanokaa jos on kiinnostusta.
Laitetaan tänne nyt samalla että jos kiinnostuneita löytyy niin torstaina olisi mahdollista pelata pienet pelit koska minulla on silloin vapaa päivä (mutta pelien on loputtava ennen klo 21 että ehin raidaamaan :D). Sanokaa jos on kiinnostusta.
jos saadaan kööri kasaan ja jotenkin sovittua et mitä peliä ja millaista kokoa niin voisin tulla vetää pikasen matsin jotain, itelläkin kun on raidit 21.00.
Jiiihaaa!!!
-
Shadowdwarf
Teoriassa voisin tulla pelaamaan, jos saan itselleni vastustajan niin torstaina, 40k, 1, lista valmiina, että päästään suoraan toimintaan. pääsen itse paikalle n. klo 16.10, johtuen siitä että olen töissä.
Ja ehdotan että nykyään pelit sovitaan täällä Sotussa jotta ei mene turhaa aikaa siihen että sovitaan kuka pelaa kenenkin kanssa ketäkin vastaan ja kuinka monta pistettä niin Karrilla. Listakin pitäisi olla valmiiksi tehty. Tämä nopeuttaa pelien alkua noin 30-45 minuuttia.
Ja minulla siis harkat klo 20.
Ja ehdotan että nykyään pelit sovitaan täällä Sotussa jotta ei mene turhaa aikaa siihen että sovitaan kuka pelaa kenenkin kanssa ketäkin vastaan ja kuinka monta pistettä niin Karrilla. Listakin pitäisi olla valmiiksi tehty. Tämä nopeuttaa pelien alkua noin 30-45 minuuttia.
Ja minulla siis harkat klo 20.
hyvä jeshe, tomeraa puhetta :P
mut torstaina en olis pääsees, sunnuntain ehkä
mut torstaina en olis pääsees, sunnuntain ehkä
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.