Fantasiakampanjaa kesäksi 2010
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Fantasiakampanjaa kesäksi 2010
Sampahan kaverini kanssa hullun idean pitää pienimuotoinen kampanja kesälaitumilla.
Idea ponnahti päähäni äskettäin, kun pitkästä aikaa pelasimme fabaa.
Minulle voi ilmoittautua YV:llä (huom: EI sitova) ja tarjota toki omia mielipiteitään, jos on kokeneempi täälä alueella.
Pelejä pelailtaisi varmaan helsingin puolenkuunpeleissä tai osallistujien omilla pöydillä, aina 500 pisteen border patrolleista
usean armeijan välisiin legendary battleihin.
Ilmoittaudu, jos vähääkään kiinnostaa, niin saan edes jonkinsortin kuvan halukkaiden määrästä.
Eli fantasiaa kesällä 2010, kaikki riippuu jaksanko järjestellä tätä, mutta jos osallistujia ja intoa riittää, niin eiköhän se siitä.
Alustava lista kiinnostuneista:
Myyra
Sami (ei omaa tunnusta tällä foorumilla)
Prometheus
Kalis
ile
Tuomas (ei myöskään foorumitunnusta)
Kaapelikala
Drumvatic
Idea ponnahti päähäni äskettäin, kun pitkästä aikaa pelasimme fabaa.
Minulle voi ilmoittautua YV:llä (huom: EI sitova) ja tarjota toki omia mielipiteitään, jos on kokeneempi täälä alueella.
Pelejä pelailtaisi varmaan helsingin puolenkuunpeleissä tai osallistujien omilla pöydillä, aina 500 pisteen border patrolleista
usean armeijan välisiin legendary battleihin.
Ilmoittaudu, jos vähääkään kiinnostaa, niin saan edes jonkinsortin kuvan halukkaiden määrästä.
Eli fantasiaa kesällä 2010, kaikki riippuu jaksanko järjestellä tätä, mutta jos osallistujia ja intoa riittää, niin eiköhän se siitä.
Alustava lista kiinnostuneista:
Myyra
Sami (ei omaa tunnusta tällä foorumilla)
Prometheus
Kalis
ile
Tuomas (ei myöskään foorumitunnusta)
Kaapelikala
Drumvatic
Viimeksi muokannut Hammerist, Pe 05.03.2010 17:13. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Dark Elves:
W/D/L
0 1 1
W/D/L
0 1 1
- Kaapelikala
Re: Fantasiakampanjaa kesäksi 2010
WHFB-kampanjaa siis? Onko minkälainen sääntösetti käytössä?
I'm workin' on it. Ehdotuksia sa antaa.Kaapelikala kirjoitti:WHFB-kampanjaa siis? Onko minkälainen sääntösetti käytössä?
Dark Elves:
W/D/L
0 1 1
W/D/L
0 1 1
Ehdotan karttapohjaista kampanjaa, jossa on villejä skenaarioita. Fabakampanjat tuppaa olemaan paljon parempia, jos keskitytään enemmän tekemään kaikkea siistiä ja vähemmän etsimään kampanjalle voittajaa.
Argh, väärä threadi :)
Näinpä juuri.Myyra kirjoitti:Fabakampanjat tuppaa olemaan paljon parempia, jos keskitytään enemmän tekemään kaikkea siistiä ja vähemmän etsimään kampanjalle voittajaa.
Dark Elves:
W/D/L
0 1 1
W/D/L
0 1 1
-
Prometheus
Minä olisin myös kiinnostunut. Ei tosin vielä ole Faba armeijaa mutta tässä olisi hyvä syy sellainen hankkia ja alkaa pelaamaan. Onhan tässä jokunen kuukausi aikaa värkätä.
Tästä syystä juuri laitoin ilmoitusta jo tähän väliin.Prometheus kirjoitti:Minä olisin myös kiinnostunut. Ei tosin vielä ole Faba armeijaa mutta tässä olisi hyvä syy sellainen hankkia ja alkaa pelaamaan. Onhan tässä jokunen kuukausi aikaa värkätä.
Laitan sinutkin listalle.
Dark Elves:
W/D/L
0 1 1
W/D/L
0 1 1
Sounding good. Listalle vaan. Kattoo sitte tuleeko tästä mitään
Praise Helix!
Tuntuu olevan hyvä meininki. Olen mukana. Tosin kesäkuussa en ole maisemissa, mut ehkei se haittaa.
Armeija on tehoton Empire, jota säestää surkea tuuri nopanheitossa.
-ile
Armeija on tehoton Empire, jota säestää surkea tuuri nopanheitossa.
-ile
- Kaapelikala
Vois kai tulla kokeilemaan tikkudelffeillä. Saa nähdä, riittääkö aika, raha ja kiinnostus.
Taidanpa ilmoittautua mukaan. Eli Liskoilla pelailen, katsotaan nyt jos saisi kaverinkin mukaan väännettyä.
Eli toimiikos Tdsydeemi Digitaalisella kartalla? Ainakin "eräästä" 40K kampanjasta jäi hyvin lämmin fiilis tuosta Karttamenetelmästä. Ja missäs olette ajatelleet pelit hoitaa? Itse luultavasti suosittelisin pienempiin peleihin PuolenkuunPelejen tai GW:n tiloja. Niin, ja jo nyt voisi kysellä muuten kenellä osallistujista löytyy käyttökynnollisia pelipöytiä.
Itse saatan onnistua saamaan Kesään mennessä suhteellisen kelvon Kentän kasaan. Katsotaan nyt.
Toivottavasti Wörkkaa tämä, näyttää mukavalta.
Eli toimiikos Tdsydeemi Digitaalisella kartalla? Ainakin "eräästä" 40K kampanjasta jäi hyvin lämmin fiilis tuosta Karttamenetelmästä. Ja missäs olette ajatelleet pelit hoitaa? Itse luultavasti suosittelisin pienempiin peleihin PuolenkuunPelejen tai GW:n tiloja. Niin, ja jo nyt voisi kysellä muuten kenellä osallistujista löytyy käyttökynnollisia pelipöytiä.
Itse saatan onnistua saamaan Kesään mennessä suhteellisen kelvon Kentän kasaan. Katsotaan nyt.
Gilaelin antoi luvan mukailla omaa kampanjaansa, tässä hänen karttansaDrumavatic kirjoitti:Taidanpa ilmoittautua mukaan. Eli Liskoilla pelailen, katsotaan nyt jos saisi kaverinkin mukaan väännettyä.
http://www.cabal-ostium.net/Kraus/kevt.jpg
Tässä koko ketju
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 78&t=90817
Dark Elves:
W/D/L
0 1 1
W/D/L
0 1 1
heinäkuus vois pohtii asiaa. loppukesäkuun oon aika hyvin pois maisemista
Kannattais varmaan itseasias alkaa pohtia asiaa jo vähä aiemmin. Tällä menolla tätä ei meinaan tulla järjestämään lainkaan.
Moi,
Olisi kiinnostusta osallistua, mutta en omista täyttä armeijaa, ainakaan vielä. Lisäksi työt rajoittavat tehokkaasti aikoja, jolloin pystyn pelaamaan. Käytännössä pystyisin pelaamaan arkisin klo 18.00 jälkeen ja sunnuntaisin.
Sen sijaan pystyn tarjota käyttöön liiketilani, eli Espoon Puolenkuun Pelit, jossa löytyy niin pelipöytää kuin maastoakin.
Itse asiassa, olisi seuraavanlainen ehdotus: Kiinnostaisiko joko Hammeristia tai jotakuta muuta ketjuaktiivia alkaa vetämään tätä kampanjaa "house campaignina" Espoon PKP:ssa, eli tehdä säännöt ja fluffi, pistää pystyyn kampanjan runko ja avata se kaikille halukkaille. Säännöllinen pelipäivä olisi aika jees, mainokset myymälän seinällä voisi auttaa pelaajien värväämisessä, jne. Kampanjaa voisi toki pelata myös muuallakin, esimerkiksi Helsingin myymälässä, kunhan raportointi muualla pelatuista taisteluista päivittyisi aina pelien välillä jonnekin, esim. kampanjan "pääkartalle".
Olisi kiinnostusta osallistua, mutta en omista täyttä armeijaa, ainakaan vielä. Lisäksi työt rajoittavat tehokkaasti aikoja, jolloin pystyn pelaamaan. Käytännössä pystyisin pelaamaan arkisin klo 18.00 jälkeen ja sunnuntaisin.
Sen sijaan pystyn tarjota käyttöön liiketilani, eli Espoon Puolenkuun Pelit, jossa löytyy niin pelipöytää kuin maastoakin.
Itse asiassa, olisi seuraavanlainen ehdotus: Kiinnostaisiko joko Hammeristia tai jotakuta muuta ketjuaktiivia alkaa vetämään tätä kampanjaa "house campaignina" Espoon PKP:ssa, eli tehdä säännöt ja fluffi, pistää pystyyn kampanjan runko ja avata se kaikille halukkaille. Säännöllinen pelipäivä olisi aika jees, mainokset myymälän seinällä voisi auttaa pelaajien värväämisessä, jne. Kampanjaa voisi toki pelata myös muuallakin, esimerkiksi Helsingin myymälässä, kunhan raportointi muualla pelatuista taisteluista päivittyisi aina pelien välillä jonnekin, esim. kampanjan "pääkartalle".
Tuosta formaatista vielä.
Ehdotan sääntösetiksi kasiedikkaa. Aika no-brainer.
Karttakampanjat, fluffi ja siisti on aina kivempaa kuin veri-ikeninen vääntö.
Yksi tapa saada ihmisiä aktivoitumaan myös armeijamaalauksen suhteen on aloittaa border patroleilla ja sit pikku hiljaa kasvattaa armeijan pistekokoa kampanjan edetessä. Esimerkiksi: Kampanjan alkaessa pelaajien "hahmo" on vain vähäpätöinen palkkasoturi/kapteeni/päällikkö/sotaherra/paroni/pyrkyrivelho, mutta kampanjan edetessä kertyy lisää vaikutusvaltaa ja alueita ja kunnon armeijaakin alkaa kertyä samalla kun panokset kasvavat.
Ehdotan sääntösetiksi kasiedikkaa. Aika no-brainer.
Karttakampanjat, fluffi ja siisti on aina kivempaa kuin veri-ikeninen vääntö.
Yksi tapa saada ihmisiä aktivoitumaan myös armeijamaalauksen suhteen on aloittaa border patroleilla ja sit pikku hiljaa kasvattaa armeijan pistekokoa kampanjan edetessä. Esimerkiksi: Kampanjan alkaessa pelaajien "hahmo" on vain vähäpätöinen palkkasoturi/kapteeni/päällikkö/sotaherra/paroni/pyrkyrivelho, mutta kampanjan edetessä kertyy lisää vaikutusvaltaa ja alueita ja kunnon armeijaakin alkaa kertyä samalla kun panokset kasvavat.
Navdin loistavaan ideaan lisätäkseni, hommaa voisi helpottaa vielä sillä, että aloittaisi kampanjan parilla Mordheim pelillä ja niistä siirtyisi Border patroliin ja jne. jne.
Ei ainakaan ukkojen määrä maalauspuolella olisi suuren suuri.
-Leiska
-Leiska
S.S.K.F We stand alone together
Tässä taas on ongelmana että jos tämä on tosiaan FaBa-Kampanja, eivät osa (mukaanlukien minä) ole valmiita aloittamaan uutta osiota GW:n kalliista figuista.Leiska kirjoitti:Navdin loistavaan ideaan lisätäkseni, hommaa voisi helpottaa vielä sillä, että aloittaisi kampanjan parilla Mordheim pelillä ja niistä siirtyisi Border patroliin ja jne. jne.
-Leiska
Uutta osiota? Tokikin kamppis olisi auki myös niille, jotka eivät aloita samalla uutta maalausprojektia. Kotona voi odottaa vaikka 3000 pisteen valmiiksi maalattu armeija, mutta kampanjan alkumetreillä näistä otettaisiin käyttöön vain pieni osa ja sitten pikku hiljaa lisätään ukkoja armeijaan, jotta nekin joilla ei ole sitä armeijaa voivat osallistua alkumetreiltä saakka ja toivon mukaan saavat inspistä kasvattaa joukkojaan ja saada aikaiseksi maalata. Itse ainakin olen maalarityyppiä, joka ei saa juuri mitään aikaan ellei ole into päällä ja deadline. :)Drumavatic kirjoitti: Tässä taas on ongelmana että jos tämä on tosiaan FaBa-Kampanja, eivät osa (mukaanlukien minä) ole valmiita aloittamaan uutta osiota GW:n kalliista figuista.
Mitä tulee Mordheimilla aloittamiseen, niin en tiedä onko siinä mieltä, ainakaan ihan puhtaana Mordiksena. Siinä on sääntöjä aikas paljon, joilla ei ole juuri mitään tekemistä Fantasy Battlen kanssa. Toki Mordheim:maisia elementtejä voidaan tuoda tuohon Border Patroliin, kuten vaikkapa vielä pienemmät unit sizet ja vapaampi liikkuminen. Muistelen, että jossain White Dwarfissa oli joku sääntökilke, jossa saattoi pelata joukoilla joiden koko oli joku parikymmentä nappia. Tää lienee vielä pienempi kuin Border Patrol? Muistaaks joku mistä kyseinen artikkeli löytyy?