Ristiliöiden kasaaminen

Zaraki Kenpachi

Ristiliöiden kasaaminen

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

Eli tarvitsisin neuvoja siihen millaisiksi kasaisin 4 keisarillisen laivaston risteilijää jotka hankin armeijaani. Tällä hetkellä löytyy jo kaksi Lunar luokan risteilijää, Overlord luokan taisteluristeilijä sekä Dominator luokan risteiljä. Muut alukset mitä löytyy ovat Emperor luokan taistelulaiva, kuusi Swordi (kolme näistä Falchioneja mutta olen peluuttanut Swordeina) ja kolme Firestormia. Noiden uusien risteilijöiden lisäksi on tulossa kolme pakettia Cobria mukaan listaan.

Eli millaisia noista kannattaisi tehdä? Muutama Dictator tuomaan lisää "ilmatukea"? Lisää nova cannoneja?

Lisäksi olen miettinyt miten mahtaisi onnistua noiden risteilijöiden magnetointi? Kenelläkään siitä minkäänlaista kokemusta?
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Huru-ukko

Re: Ristiliöiden kasaaminen

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

No enhän minä noita luokkia ulkoa muista ja kirja on tuolla hyllyssä asti, mutta Battlefleetissä kokemukseni mukaan pärjää parhaiten, jos on varautunut vähän kaikkeen. Jos itsellä ei ole launchbayta ja vihollisella on, niin bomberien kanssa voi tulla ongelmia. Magnetisointi noihin sivuosiin voisi tosiaan toimia hyvin.
Luumumehu on soturien juomaa
Zaraki Kenpachi

Re: Ristiliöiden kasaaminen

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

Jees, magneeteilla nuo tosiaan laitan kiinni. Vielä on auki mitä laitan runkoon vastakappaleeksi, mutta eiköhän sekin sitten ratkea kun saa ne laivat postista.

Menikin pieni hetki että joku tohon vastas :D Aika kuollutta tällä alueella ollut.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Battlefleet Gothic”