Aloittelisin Black templarit, kysymyksiä
Re: Aloittelisin Black templarit, kysymyksiä
sis tarkoitan niiden varustusta että onko ne ihan perus malttui vai ei eli tarkottaa 5 "extra" mariinia sillä et saa pistäää porukan kahtii ei oo mulle vielä mitää väliä :)
Just a little drop of poison.
- Half-breed
En ymmärrä mitä haet takaa, joten voisitko selventää mitä tarkoitat.Drikon kirjoitti:sis tarkoitan niiden varustusta että onko ne ihan perus malttui vai ei eli tarkottaa 5 "extra" mariinia sillä et saa pistäää porukan kahtii ei oo mulle vielä mitää väliä
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
elikkäs onko se "combat squad" joka on battle forcessa ihan perus mariinei vai mitä ne on,
- Half-breed
Ovat niitä jalkaisin kulkevia marsuja bolttereilla ilman mitään erikoisvermeitä joita saisit taktisboksin mukana.Drikon kirjoitti:elikkäs onko se "combat squad" joka on battle forcessa ihan perus mariinei vai mitä ne on,
kiitan eli taktiks ja scout pois ja battleforce messii, huomenna tulee koodeksi varmaan ja loput kunhan kauppias saa kaikki valmiiksi tilausta varten :)
Sori Modet, nyt tulee käyttäjämoderointia.Devastator kirjoitti:esilukuun kannattaa panostaa
Paraskin puhuja. Silmiin sattuu kun sinun tekstejäsi lukee. Kohellat täällä foorumilla potkimassa nyyppiä perseille ja huutelemssa sääntökirja sitä ja codexi tätä. Jos ei ole mitään oikeasti järkevää tai hyödyllistä sanottavaa, voi lopettaa sen postcountin kasvattamisen samantien.
- Devastator
jaa että drakojan laitas linkki niihin kauheimpiin posteihin itse ainakin luen nämä postit ensin ja haluatko siis että painun seeriin/dakaan ettei sinun egoasi haittaisi minun kauhea kirjotustapa ja en ole ainoa nyyppien potkija täällä.ja codexsi yleensä vastaa näihin vaikka on aloittelia ei se silti tarkoita että aivot hyllyyn postien teossa.Drakojan kirjoitti:Sori Modet, nyt tulee käyttäjämoderointia.Devastator kirjoitti:esilukuun kannattaa panostaa
Paraskin puhuja. Silmiin sattuu kun sinun tekstejäsi lukee. Kohellat täällä foorumilla potkimassa nyyppiä perseille ja huutelemssa sääntökirja sitä ja codexi tätä. Jos ei ole mitään oikeasti järkevää tai hyödyllistä sanottavaa, voi lopettaa sen postcountin kasvattamisen samantien.
määrittele koheltaminen?
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
Tos on linkki yhteen aika kauheaan.Devastator kirjoitti:jaa että drakojan laitas linkki niihin kauheimpiin posteihin itse ainakin luen nämä postit ensin ja haluatko siis että painun seeriin/dakaan ettei sinun egoasi haittaisi minun kauhea kirjotustapa ja en ole ainoa nyyppien potkija täällä.ja codexsi yleensä vastaa näihin vaikka on aloittelia ei se silti tarkoita että aivot hyllyyn postien teossa.
määrittele koheltaminen?
lakko iski perkeles! mun kauppiaan tilaamat kamat ovat satamassa ja eivät ole liikkumassa... eli en saa loppua kamaani
kädet nykii, sylki lentää ja silmät kipunui kun tahtoo alottaa...
kuulin jostain että jokku aukasee niissä pusseissa ihan pienen aukon vetääkseen sen ilman sisään... en ymmärrä syytä mutta kokeillaan.
kirjoitan tätä kolmio lääkkeen alaisena kun kohta meen nukkummaa,
ei kyllä kuulu tähä viesti listaan mutta,.! kenelläkää muulla lakko aiheuttanut haittaa?
kädet nykii, sylki lentää ja silmät kipunui kun tahtoo alottaa...
kuulin jostain että jokku aukasee niissä pusseissa ihan pienen aukon vetääkseen sen ilman sisään... en ymmärrä syytä mutta kokeillaan.
ei kyllä kuulu tähä viesti listaan mutta,.! kenelläkää muulla lakko aiheuttanut haittaa?
Hyvin näyttää kolmiolääkkeet toimivan, gief!Drikon kirjoitti:kuulin jostain että jokku aukasee niissä pusseissa ihan pienen aukon vetääkseen sen ilman sisään... en ymmärrä syytä mutta kokeillaan.
pitänee etsii hiukan heikompaa kamaa että saa unta kun ei oo mitään muistikuvaa muusatku siitä että kirjotin lakon haitasta...
aukasee pussin ja vetää ilman sisää... mitä hittoa :P
mutta enuff of that.
dedicated supporttihan ei vie paikkaa chartissa vaan kuuluu ryhmään jolle se on otettu?
eli jos otat kaikki trooppeina saat sen lisäksi (pisteet huom) aimo läjän land raider crusadereita? :)
aukasee pussin ja vetää ilman sisää... mitä hittoa :P
mutta enuff of that.
dedicated supporttihan ei vie paikkaa chartissa vaan kuuluu ryhmään jolle se on otettu?
eli jos otat kaikki trooppeina saat sen lisäksi (pisteet huom) aimo läjän land raider crusadereita? :)
- Half-breed
Sääntis s.67. "Dedicated transports" eka kappale.Drikon kirjoitti:dedicated supporttihan ei vie paikkaa chartissa vaan kuuluu ryhmään jolle se on otettu?
ettäpä sellanen et crusade pääsee kotiin.
mutta ase assaullt on the blackbreach laaikon örkit saattasivat haluta omanlaisiaötökötöön
joten millä saan aikaan vaido tälläisensamaten kuten mariinit tahtovat tappokkaveriaanavinsa
taitaa taas heittääööterveise
mutta ase assaullt on the blackbreach laaikon örkit saattasivat haluta omanlaisiaötökötöön
joten millä saan aikaan vaido tälläisensamaten kuten mariinit tahtovat tappokkaveriaanavinsa
- Half-breed
Sama Suomeksi kiitos.Drikon kirjoitti:ettäpä sellanen et crusade pääsee kotiin.
elikkä kauppias sai vihdoin ja viimein tilauksen kasaan.
paketissa on assault on the black breach (vai mikä onkaan) paketti jossa on örkkejä joita en tarvitse.
mihin laittaa ilmoitus jossa vaihdetaan kyseisen paketin örkit saman paketin space marine puoliskoon.
myynti vai osto osastolle sis.
paketissa on assault on the black breach (vai mikä onkaan) paketti jossa on örkkejä joita en tarvitse.
mihin laittaa ilmoitus jossa vaihdetaan kyseisen paketin örkit saman paketin space marine puoliskoon.
myynti vai osto osastolle sis.
Osto- ja myyntipalstojen sääntöjen lukeminen ei ole vapaaehtoista ja niistä kyllä löytyisi myös vastaus tuohon kysymykseen, mutta voinhan sen myös kertoa. Ostopalstalle menee vaihtoilmot.
Edit: Ei sitä sanottukaan siellä säännöissä. Se lukikin palstan kuvauksessa. Ostopalstalle menee silti.
Edit: Ei sitä sanottukaan siellä säännöissä. Se lukikin palstan kuvauksessa. Ostopalstalle menee silti.
uusi kysymys olisi... olen nuita kasaillu vähän mutta miten noi upgrade kitit toimii? siinä on noi aseet yms mutta vaikuttaa et mun pitäs leikata nuista mariineista kädet irti tai jotain et saan ne kiinni?
sis kun siinä on kädet mutta perus mariineilla on "bolter" asennossa kädet...
ainut mihin nuo näemmä saa kiinni ois terminaattorit...
- Guardsniper
Ihan sellaisenaan menevät normi marsuihin ilman, että tarvitsee mitään leikellä (paitsi irti spruesta). AOBR oneposer marsuille ne ei mene sellaisenaan. Jos niitä haluat koristella niin suosittelen, että käytät vain niitä pikku tilpehöörejä ja maalaat ne templarien näköisiksi. (Pelkkä maalauskin riittäisi.) Sitten myöhemmin kun olet ostanut normi marineita niin laitat sitten niille niitä kaapuja ja hienompia aseita.Drikon kirjoitti:uusi kysymys olisi... olen nuita kasaillu vähän mutta miten noi upgrade kitit toimii? siinä on noi aseet yms mutta vaikuttaa et mun pitäs leikata nuista mariineista kädet irti tai jotain et saan ne kiinni?
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
ne mariinit joihin nuita palasii (sis ei one poset) pitää ostaa erikseen?
mulla on batleforce ja se alotus paketti jossa on örkit ja mariinit ja ainaskaan alotus paketissa ne eivät näytä olevan muuta ku one poset ja termarit :S
mulla on batleforce ja se alotus paketti jossa on örkit ja mariinit ja ainaskaan alotus paketissa ne eivät näytä olevan muuta ku one poset ja termarit :S
Battleforcessa on kyllä ihan normaaleita mariineita sitten, että niihin saat kyl noita palasia kiinni.