Kalyssa (-7) 25p
1 x Phoenix 10p (3)
1 x Manticore 8p (11)
6 x Dawnguard Sentinels 6 (17)
6 x Dawnguard Invictors 6p (23)
1 x MHA 2p (25)
Onkohan 2 hevi jaskaa liikaa? Manikyyrin voisi vaihtaa min halbediereihin UA:lla tai jotain. Figucountti on aika pieni, mutta niin on turnauskokokin.
25p Ret PKP:n turnaukseen
25p Ret PKP:n turnaukseen
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Re: 25p Ret PKP:n turnaukseen
Noin mutuna, niin kaks heavy myrmidonia ei oo liikaa tossa pistemäärässä. On ne kuitenkin sen verran kovia pelejä. Sitäpaitsi, ei toi ees oo mitenkään figumääräisesti pieni. Onhan siinä sentään 16 figuuria.Merimetsä kirjoitti:Kalyssa (-7) 25p
1 x Phoenix 10p (3)
1 x Manticore 8p (11)
6 x Dawnguard Sentinels 6 (17)
6 x Dawnguard Invictors 6p (23)
1 x MHA 2p (25)
Onkohan 2 hevi jaskaa liikaa? Manikyyrin voisi vaihtaa min halbediereihin UA:lla tai jotain. Figucountti on aika pieni, mutta niin on turnauskokokin.
minkähintanen lista tuloo jos Kalyssan vaihtais Vyrukseen? Otan tästä pientä listastasi mallia tuleviin listoihin (kun olen niin nööbbiskä warmachinessa), kunhan ensin saisin figuni ja tarpeelliset kirjat.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Sen mitä mä olen pelaillut, niin sekä Sentinelit, että Invictorit tykkäävät tosi paljon UA:staan. Vengeance tekee Sentineleistä tietyissä tilanteissa melkein tuplasti tehokkaampia ja Invictori-UA:n minifeatti auttaa käytännössä melkein ampumaan yhden vuoron lisää. Re-rolllit on vain plussaa. Molemmat säännöt pääsevät parhaiten oikeuksiinsa kuitenkin täyden boksin kanssa. Tiputtaisin jomman kumman yksikön kokonaan pois ja buustaisin toisen täyteen kokoon UA:lla. Samalla Kaelyssa spellit tavoittaisivat kätevästi koko boksin kerralla.
Näkisin myös, että yksi Arcanisti olis tosi hyvä sijoitus. Se +2 damageen auttaa kummasti kun pitää lähteä poistamaan jotain Khadorin heavya linjoista.
Kaelyssa tykkää noodista ja Manticoren lätty yhdistyy kivasti Riftin kanssa, mutta silti 18 pistettä on mun makuun vähän liian suuri sijoitus jackeihin. Pudottaisin toisen ja ottaisin tilalle lisää sooloherkkua, on ne niin röyhkeitä. Etenkin jos pidät Sentinelit, sillä ne osaa pistää myös raskaita jaakkoja remonttiin oikein näppärästi. Yksi kiva vois olla myös Griffon Sentinelien UA:lla. Kunnon risteilyohjus, jonka voi surutta ampua jonkun vastustajan tukijoukon, soolon tai takarivin ampujan kimppuun.
Sulla on muistaakseni modeleita sen verran, että noita juttuja vois miettiä.
Seraphille: Vyrosilla on käytössä yksi Warjack Point vähemmän kuin Kaelyssalla, eli yhden pisteen arvosta pitäis jotain hukata.
Näkisin myös, että yksi Arcanisti olis tosi hyvä sijoitus. Se +2 damageen auttaa kummasti kun pitää lähteä poistamaan jotain Khadorin heavya linjoista.
Kaelyssa tykkää noodista ja Manticoren lätty yhdistyy kivasti Riftin kanssa, mutta silti 18 pistettä on mun makuun vähän liian suuri sijoitus jackeihin. Pudottaisin toisen ja ottaisin tilalle lisää sooloherkkua, on ne niin röyhkeitä. Etenkin jos pidät Sentinelit, sillä ne osaa pistää myös raskaita jaakkoja remonttiin oikein näppärästi. Yksi kiva vois olla myös Griffon Sentinelien UA:lla. Kunnon risteilyohjus, jonka voi surutta ampua jonkun vastustajan tukijoukon, soolon tai takarivin ampujan kimppuun.
Sulla on muistaakseni modeleita sen verran, että noita juttuja vois miettiä.
Seraphille: Vyrosilla on käytössä yksi Warjack Point vähemmän kuin Kaelyssalla, eli yhden pisteen arvosta pitäis jotain hukata.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu