No menkööt tämän kerran. Siellä oli tosiaan piilossa se "passengers".Oberon kirjoitti: Sä puhut nyt kato kahdesta eri asiasta. Chimera ei ole open topped, ja ne jätkät ketkä ampuu kattoluukusta ampuu fire pointista, kun taas drop pod on open topped mutta se ase ei ole transportissa olevien jätkien pyssy vaan ihan normaali ase. Myös open topped-autojen aseet katsoo losinsa aseesta eikä vaan mistä tahansa kohtaa rungosta.
Drop Pod
Re: Drop Pod
Huomauttaisin myös että Drop Podissa ei ole "access/exit/embark/disembark points", eli mistä saa tulla ulos mikäli moisesta pitää tulla...? Miten rajoitat (figussa) miten ko. pointit menee?
Joo, järki käteen ja pelaajille kick/ban jos abuusaavat sääntöjä, mutta sääntökirjasta saati Marine dexistä et virallista vastausta löydä... 40k pelinä on täynnä reikiä! Ei ole uutta tietoa!
*menee pelaamaan blood bowlia lisää*
Joo, järki käteen ja pelaajille kick/ban jos abuusaavat sääntöjä, mutta sääntökirjasta saati Marine dexistä et virallista vastausta löydä... 40k pelinä on täynnä reikiä! Ei ole uutta tietoa!
*menee pelaamaan blood bowlia lisää*
Eipä se tartte moisia, kun on open topped? :) Elikkä voipi taas rauhoittua, blood bowl on varmasti oiva keino siihen...
Aika selkeä tuo mun mielestä on. 2" from the vehicle hull. Hull = runko. Ovet ovat ovia, eivätkä osa runkoa. Ja kyllähän sen maalaisjärkikin sanoo, että jos mariinit ovat siellä podin sisällä niin eivät ne sieltä maagisesti tanssahtele sinne ovien kärkiin ja hyppää siitä ulos. ;)
Follow me Sons of Russ, this night our enemies shall feel the fangs of the Wolf!
Entäs lasketko suljettujen ovien ulkoreunaa hulliksi? Jos lasket, miksi ne eivät ole enää hullia kun ovia avataan? Jos et, mikä sitten on "hull"? Pelkästään ne pystyssä olevat siivet? Pelkästään pohjarakenne? Mihin vedetään raja?!
Samsson kirjoitti:...et virallista vastausta löydä... 40k pelinä on täynnä reikiä! Ei ole uutta tietoa!
- Haizelhoff
- Valvoja
No kiitos kaikille kommenteista. Itse olen tullut siihen päätökseen että lasken ne rampit vaikka vihollisen tankin päälle (jos hän ei halua nostaa sitä pois hetkeksi ja settaa takaisin rampin päälle) koska niitä nyt ei kerran lasketa osaksi tankkia, mutta ne kuitenkin blokkaa losia.