Ops, tuossa kun otin silmän käteen ja mussutin, niin valitettavasti joudun jättäytymään leikistä pois :( Näyttäisi olevan työnakki tuolloin.Celebdae kirjoitti:Nyt alkaapi olla päätetty, että päivämäärä on 20.3. (ja bonuksena myös 21.3.). Katellaan tarkempaa skenaariota ens viikolla, kun tuo PKP-turnaus saadaan ensin pelattua. Vieläkin tilaa on, joten saa mieluusti ilmoitella kiinnostuksesta.
Megamättö kevät 2010
Re: Megamättö kevät 2010
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Oolrait, aletaas nyt pohtia tätäkin taas enemmän. Että tästä saadaan kunnon megamättö, niin sanoisin että ainakin kuusi pelaajaa pitää löytyä, kymmenkunta toki parempi. Eli nyt varmoja ilmoja niiltä jotka on tulossa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
itse olen 20. päivä 14.00 asti tiukasti smurffaamassa töiden puolesta, mutta sen jälkeen olen valmis leikkimään enempi.
aloitus lienee aikaisemmin, mutta eiköhän tähän jollainen ratkaisu saada aikaiseksi, joten hieman myöhässä olen mukana kyllä.
aloitus lienee aikaisemmin, mutta eiköhän tähän jollainen ratkaisu saada aikaiseksi, joten hieman myöhässä olen mukana kyllä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- The Captain
- Valvoja
Vapaa viikonloppu, eli tulossa ollaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kun tässä katselin potentiaalisia tulijoita, niin vaikuttaisi jopa match up Cygnar vs. Khador palkkasotureilla jonnekin väliin vahvistettuna oikein mahdolliselta. Toinen vaihtoehto olisi sitten ottaa vielä Cryx mukaan kolmanneksi pyöräksi (ja kolmas meniitit neljänneksi). Mun ymmärtääkseni Cygnarin tai Khadorin nappeja löytyy aika monelta, joten mahdollisesti lainaamalla saisi mukavat massat kasaan jopa maaleissa.
Mutta tosiaan pidetään vaikka tämän viikon sunnuntaita deadlinena, johon mennessä päätetään pidetäänkö koko häppeningiä vai keksitään jotain muuta tekemistä itse kukin ko. ajankohdalle. Eli jossain vaiheessa kiinnostuneista nyt ainakin Jackal, The_Edge, Azralfus, Guruhoro, Charad ja huussi - miten on?
Tällä hetkellä siis mukana varmuudella:
minä
Dexter
The Captain
Mutta tosiaan pidetään vaikka tämän viikon sunnuntaita deadlinena, johon mennessä päätetään pidetäänkö koko häppeningiä vai keksitään jotain muuta tekemistä itse kukin ko. ajankohdalle. Eli jossain vaiheessa kiinnostuneista nyt ainakin Jackal, The_Edge, Azralfus, Guruhoro, Charad ja huussi - miten on?
Tällä hetkellä siis mukana varmuudella:
minä
Dexter
The Captain
Vihaiset tontut ovat siis ulkona?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
eiköhän me tontut oteta mukaan, mokomat kun kuitenkin häiriköivät oikein urakalla, sitten vaan keksitään joku mukava tapa saada ne sopimaan "juoneen"
Joo kyllä tontutkin kelpaavat ja varmaan pienellä lainauksella voisi kokonaan maalattujen armeijoiden ajatus säilyä? Eli kasassa ois nyt neljä peluria.
Turnaus osu päälle, joudun jättää väliin.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
onko homman nimi siis se, että pisteitä joku 50-75, yksi caster per nassu.
lisäksi sitten pitää selvittää se, että miten monen pelaajan systeemi peluutetaan, jotta pelin rytmi pysyy riittävän nopeana, ja yhden pelaajan omien aktivointien välinen aika pysyy riittävän pienenä.
lisäksi sitten pitää selvittää se, että miten monen pelaajan systeemi peluutetaan, jotta pelin rytmi pysyy riittävän nopeana, ja yhden pelaajan omien aktivointien välinen aika pysyy riittävän pienenä.
Augihan nuo päivät on siis jos on edelleen 20-21 kuluvaa kuuta. tarvisi vain tietoja lisää koska olisi tarkoitus lopettaa kun tarvii takaisin huovin rinteelle päästä. 2130 mennessä. ellen sitten jostain temmö kölliä jne. jatkosi lomaan.
Nothing to see here move along noob.
Joo kuluvaa kuuta. Lopetetaan toki sunnuntaina järkevään aikaan että itse kukin pääsee kotio. Tarvittaessa voidaan supistaa myös pelkäksi lauantaiksi peli jos se saa enemmän kannatusta. Ite toki voin pelailla sunnuntaina muuten vaan lisää.
-
Der Dexter
mistä lähtien ne siinä firmassa on lomien pituuksien perään kattellu, tahi päiviä laskaenu? kyl meilläki joku iski 21 päivää lomia nollan alapuolelle, itse vaan 4...
Porinprikaati ja huovinrinne on hieman eri asia kuin no melkein mikä tahansa muu paikka suomessa about 400v perinteitä pitää siitä huolen.Der Dexter kirjoitti:mistä lähtien ne siinä firmassa on lomien pituuksien perään kattellu, tahi päiviä laskaenu? kyl meilläki joku iski 21 päivää lomia nollan alapuolelle, itse vaan 4...
Nothing to see here move along noob.
-
Der Dexter
hyräilet sit vaan purilaistenmarssia siinä kun litteraa kirjottelet, nii huva tulee
Viis nimeä siis kasassa ja kuus pitää ainakin löytää että matsataan. Jotenka varmistuksia tulosta tän päivän aikana tai siirretään megamättö jonnekin hamaan tulevaisuuteen.
Joups. Mitenkäs tuo aikataulu nyt on lyöty lukkoon? Pelkkä la, vai la ja su? Monelta aloitetaan, vasta 14:lta (dexter)? Listojen koko jo selvä, niin ehtii vielä pari nappia maalata jos on tarvis? Pelkkä lauantai sopii mulle hyvin, silloin olen messissä. Täysin maalatuilla.
Rats keep running!
Vois tehä niin, että pelataan varsinainen megamättö lauantaina ja sitten kiinnostuneet (kuten minä) voi jatkaa vapaalla pelailulla sunnuntaina. Alotus voitaneen laittaa vaikkapa klo 12 ja dexter sitten iskee valmiiseen pöytään. Menee siinä alkusäätämisessä kuitenkin aikaa.Charad kirjoitti:Joups. Mitenkäs tuo aikataulu nyt on lyöty lukkoon? Pelkkä la, vai la ja su? Monelta aloitetaan, vasta 14:lta (dexter)? Listojen koko jo selvä, niin ehtii vielä pari nappia maalata jos on tarvis? Pelkkä lauantai sopii mulle hyvin, silloin olen messissä. Täysin maalatuilla.
Jees, kuulostaa hyvältä. Su:n pelailut joudun osaltani jättämään väliin. Niin, oliko se 50pts vai 75pts?
Rats keep running!
75 pojoo ja yks casteri.Charad kirjoitti:Jees, kuulostaa hyvältä. Su:n pelailut joudun osaltani jättämään väliin. Niin, oliko se 50pts vai 75pts?